Heerlijk. Alle kasten zijn er, alles ingeruimd. Rust in mijn hoofdquote:
Dat is fijn.quote:Op maandag 7 april 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk. Alle kasten zijn er, alles ingeruimd. Rust in mijn hoofd
Jaaaaaquote:
Dat moet wel goed opgeborgen worden ja..quote:Op maandag 7 april 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mooie locker ook voor mijn motorkleding
Vrijdagavond nog. Besef me wel hoe weinig ik het eigenlijk gedaan heb toen ik nog alleen woonde. Mijn vriendin moedigt het aan en het is nu ook makkelijker om te gaan rijden.quote:Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat moet wel goed opgeborgen worden ja..
Ben je al weer wezen motorrijden?
Rijd zij ook?quote:Op maandag 7 april 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdagavond nog. Besef me wel hoe weinig ik het eigenlijk gedaan heb toen ik nog alleen woonde. Mijn vriendin moedigt het aan en het is nu ook makkelijker om te gaan rijden.
Nee zij niet. En het is ook heerlijk weer idd. Probeer ook meer en vaker te rijden. Goed voor mequote:Op maandag 7 april 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijd zij ook?
Met dit weer is het natuurlijk genieten op de motor
Indd daarvoor heb je ook een motor en even het hoofd leeg maken en iets lekkers halenquote:Op maandag 7 april 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zij niet. En het is ook heerlijk weer idd. Probeer ook meer en vaker te rijden. Goed voor me
Soms wel ja, bij het tankstationquote:Op maandag 7 april 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd daarvoor heb je ook een motor en even het hoofd leeg maken en iets lekkers halen
En wat haal je dan? Een lekker broodje?quote:Op maandag 7 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms wel ja, bij het tankstation
Somsquote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat haal je dan? Een lekker broodje?
Gehaktstaaf natuurlijkquote:
Bedankt?quote:
Banketstaaf 😉quote:
Dotjequote:
Hey stigquote:
Lovelyquote:
Dat komt goed uit, want ik ken er al 1!quote:Op maandag 14 april 2025 00:00 schreef maily het volgende:
@:StevenHyde
Dit is het topic voor helmgrappen
quote:
Mailyquote:
Hey mailyquote:
Morguh Mailyquote:
Dotjequote:
quote:
Morguh lieve Stigquote:
Nahwquote:
Ja een beetje, dat zag je wel aan die ene postquote:
Dotje moet een bakkie!quote:Op maandag 14 april 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een beetje, dat zag je wel aan die ene post
Daar zegt Dot geen nee tegen.quote:
@StevenHydequote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotje een bakkie geeft en er zelf ook 1 neemt
[ afbeelding ]
quote:
thnxquote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotje een bakkie geeft en er zelf ook 1 neemt
[ afbeelding ]
Morguh mister Bastognequote:
Hoi alleenquote:
Dotjequote:
quote:
Hier ook, dadelijk lekker met de motor op pad. Nieuwe handschoenen en laarzen uitproberenquote:Op zondag 20 april 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]hoe is het daar.
Hier gaat alles rustig en oké
Gaat vast goed komen. Voorspellen ze bij jullie geen onweer?quote:Op zondag 20 april 2025 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, dadelijk lekker met de motor op pad. Nieuwe handschoenen en laarzen uitproberen
Niet dat ik zie, regen wel vanaf een uur of 7.quote:Op zondag 20 april 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Voorspellen ze bij jullie geen onweer?
Beter, hier voorspelling tegen het einde van de dag onweer.quote:Op zondag 20 april 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet dat ik zie, regen wel vanaf een uur of 7.
Ik had heerlijk weerquote:Op zondag 20 april 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, hier voorspelling tegen het einde van de dag onweer.
Dat moet je niet willen als je op de motor zit.
Hier nog steeds zonnig.quote:Op zondag 20 april 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had heerlijk weer
Nu mag het wel onweren
Ja hier ookquote:
SCquote:
Mailyquote:
Verstandig.quote:
quote:
Ja nog even voor ik de rust weer opzoekquote:Op donderdag 24 april 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
heej drakin![]()
kom je ook hier voor je rust?
Amyquote:
Dotjequote:
Heer Stigquote:
Ze zei heer tegen mequote:
Ja ja ze durft wel hequote:
Enorm!quote:
🤣quote:
quote:
Dotje schatjequote:
Hij zegt schatje tegen mijquote:
Hij durft wel he.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt schatje tegen mij![]()
Het blijft rustig hier he.
Ja hij heeft er wel het lef voor zegquote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij durft wel he.
Lekker SC
Komt door die helm.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft er wel het lef voor zeg
Heel erg SC maar het is overal zo rustig eigenlijk. Zelfs waarvan jij niet wil dat de naam van genoemd wordt is rustig
De lefhelmquote:Op woensdag 30 april 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door die helm.
Mooi, dan hoeft dat ook niet genoemd te worden
The Stig's Daring Cousin!quote:
Achter een helm durf je alles, maar zonder helm?quote:
Dan ook hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter een helm durf je alles, maar zonder helm?
Gelukkig maarquote:
Voor jou zet ik hem afquote:
Ik voel mij vereerdquote:
Kleine moeitequote:
Mmiddag Stigquote:
Hoi Dotje van mequote:
Hey lekker knuffel stigje van mijquote:
Ahwquote:
Ja die helm van jouis wel warm, verbrande bijna het topje van mijn neusquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
*airco in helm aanzet
Oepsquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die helm van jouis wel warm, verbrande bijna het topje van mijn neus
Kwam je weer me tdie warme helm tegen mijn neus. Ik heb nu een rood puntjequote:
Dotje de clown!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam je weer me tdie warme helm tegen mijn neus. Ik heb nu een rood puntje
Nieuwe naam, Pipoquote:
Pipotteke!quote:
Morguh Stigquote:
Dotje van mequote:
Hij zegt Dotje van mequote:
Mag ik toch?quote:
Jij altijdquote:
Weet je al wat meer over de motor?quote:
Ik ben gisteren naar de dealer geweest hier in de buurt. Daar stond er eentje die naar een klant ging, dus kreeg er wat meer uitleg over. Had mijn eigen motor meegenomen, rondje om heen gelopen. Hij gaf een mooi bedrag aan qua inruil. De bal ligt nu bij mij en we houden contact. Ook gesproken over opties die ik nog wil hebben. Dus wellicht eind dit jaar al bestellenquote:
O wat fijn dat er toevallen eentje stond en je wat meer uitleg hebt gekregen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar de dealer geweest hier in de buurt. Daar stond er eentje die naar een klant ging, dus kreeg er wat meer uitleg over. Had mijn eigen motor meegenomen, rondje om heen gelopen. Hij gaf een mooi bedrag aan qua inruil. De bal ligt nu bij mij en we houden contact. Ook gesproken over opties die ik nog wil hebben. Dus wellicht eind dit jaar al bestellen
Precies. Had ze gebeld en ik wist dat er eentje verkocht ging worden. Dus snel even langs geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat fijn dat er toevallen eentje stond en je wat meer uitleg hebt gekregen.
Je hebt in ieder geval iets moois om naar uit te kijken.
Ja groot gelijk, die kans moestje je wel grijpen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Had ze gebeld en ik wist dat er eentje verkocht ging worden. Dus snel even langs geweest.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, die kans moestje je wel grijpen natuurlijk.
Humorquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eigenaar zei nog toen ik weg wou rijden dat ik voorzichtig moest zijn met 'zijn' motor
Ja, die ruikt een deal en potentiële klant, dus snap het welquote:
Ja dat snap ik ook, voor hem ook weer een klant er bij en zijn ook niet van die misselijke bedragen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die ruikt een deal en potentiële klant, dus snap het wel
Ook gevraagd wat betreft onderhoud en beurten. Scheelt niet heel veel met mijn huidige fiets.
Zeker niet idd. Maar goed vakantiegeld en belastingteruggaaf dus er worden stappen gezetquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook, voor hem ook weer een klant er bij en zijn ook niet van die misselijke bedragen natuurlijk.
Dat is alvast fijn om te weten.
Dan is dat ook weer goed besteedquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker niet idd. Maar goed vakantiegeld en belastingteruggaaf dus er worden stappen gezet
Precies, maar wil niet meteen alles uitgeven dus moet door gespaard wordenquote:
Zal vast geen probleem zijn, niet op vakantie, niet meer uit eten alles aan de kant voor de motorquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, maar wil niet meteen alles uitgeven dus moet door gespaard worden
Vakanties al wel geboektquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast geen probleem zijn, niet op vakantie, niet meer uit eten alles aan de kant voor de motor
😉quote:
Normale mensen welquote:Op zondag 11 mei 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik dacht mensen zien dit pas morgenochtend
Rare mensen nietquote:
Iwtquote:
Glasquote:Op maandag 12 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, jij hier?
O, dat was 's avonds.
Goedemorgen
Alles wel?quote:
Hello!!quote:
Zo nu en danquote:Op maandag 12 mei 2025 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hello!!
Valt hier nog wel iets te beleven?
Dan ben ik nu zeker op het verkeerde momentquote:
Andere SC zijn minder slowquote:Op maandag 12 mei 2025 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik nu zeker op het verkeerde moment
Sorry, ik moet dit even verwerken.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere SC zijn minder slow
Yupquote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik moet dit even verwerken.
De ONZ SC is tegenwoordig letterlijk slow? Wauw
quote:
Dotjequote:
Heyquote:
Ja, vanmiddag zussen van ons op bezoek dus zo uit bed. Wandelen en schoonmaken. Vriendin heeft cakes gebakkenquote:
gezellig. En lekker zelfgebakken cakequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag zussen van ons op bezoek dus zo uit bed. Wandelen en schoonmaken. Vriendin heeft cakes gebakken
Ja, boeren en stroopwafelquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gezellig. En lekker zelfgebakken cake
Stroopwafelcake? Ik wil aan cake een cake smaak hebben en geen andere smaakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, boeren en stroopwafel
Oooohhh, mevrouw wil pure cake smaakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stroopwafelcake? Ik wil aan cake een cake smaak hebben en geen andere smaak
Ja net als kruidnoten met allerlei smaakjes ik vind het niets. Mischien komt het omdat ik niet zo gek ben op die kruidnotenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oooohhh, mevrouw wil pure cake smaak
Dat kan. Ik vind normale en chocolade cake lekker. En ook gemixt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als kruidnoten met allerlei smaakjes ik vind het niets. Mischien komt het omdat ik niet zo gek ben op die kruidnoten
Zo marmer cake, die vind ik dan ook wel lekker en soms met een lekkere klodder slagroom er opquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind normale en chocolade cake lekker. En ook gemixt.
Marmer cake... eens opzoeken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo marmer cake, die vind ik dan ook wel lekker en soms met een lekkere klodder slagroom er op
Gaat hier weer leven de komende uren/dagen denk ikquote:
Hey ToT heb je er een radar voorquote:
ToT!quote:
Ohwquote:Op maandag 26 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hier weer leven de komende uren/dagen denk ik
Nou ik geef SwJ groot gelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hier weer leven de komende uren/dagen denk ik
quote:
Hey Lieffiequote:
SwJ heeft altijd gelijk.quote:
Het is alleen zo jammer dat de welwillende de dupe hier van zijn.quote:
Skattiequote:
Dotjequote:
Dat is vaak zoquote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat de welwillende de dupe hier van zijn.
Deden ze dat gisteren maar in Monacoquote:
Dat deden zequote:Op maandag 26 mei 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deden ze dat gisteren maar in Monaco
Te ergquote:
Vind het wel weer bijzonder dat de Engelse pers ( en fans ) George weer helemaal ophemelenquote:
Russell ophemelen terwijl ie op een ronde is gezet, een straf heeft gekregen en buiten de top tien is geëindigdquote:Op maandag 26 mei 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het wel weer bijzonder dat de Engelse pers ( en fans ) George weer helemaal ophemelen
Had Max gedaan wat hij deed
Was het circuit te klein
Ik kijk af en toe een beetje mee in DTS, en zat er serieus net aan te denken weer wat te posten omdat ik vandaag diverse mensen van daar gementionned heb in een ander topic!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe een beetje mee in DTS, en zat er serieus net aan te denken weer wat te posten omdat ik vandaag diverse mensen van daar gementionned heb in een ander topic!
Ja ik zag ineens dat DTS een stuk lager in de active topics stond en wist gelijk dat het weer mis was!quote:
Maar hoe is het met jou?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens dat DTS een stuk lager in de active topics stond en wist gelijk dat het weer mis was!
Ja, heerlijkquote:
Daalt Te Snelquote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens dat DTS een stuk lager in de active topics stond en wist gelijk dat het weer mis was!
Tof dat je het vraagt!quote:
Ja het gaat he. Mag wel wat meer positiviteit zijn, maar slecht gaat het ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heerlijk
En met jou kerel?
quote:
Lovely toch!quote:
Tja soms moet je even je boosheid kwijt hequote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 26 mei 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja soms moet je even je boosheid kwijt he
Want? Jij hebt toch niets gedaan?quote:
Ja je moet zien je zelf weer op de rit te krijgen. Hopelijk kom je snel uit die sleurquote:Op maandag 26 mei 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je het vraagt!
Ja gaat wel z'n gangetje hier. Gemiddeld wel okay. Zit wel aardig in een sleur, maar het klussen schiet wel weer wat op.
En hoestie daar?
Zonde om met het servies te gooienquote:
Als het jouw servies niet is...quote:
Maar wie wel. Er was een korte discussie over wat er vannacht was gebeurdquote:
Soms maar niet vaakquote:
Oh ik mag die van jouw lenenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het jouw servies niet is...
Is ook een beetje de vicieuze cirkel van DTS. Gaat normaal, dan ruzie, dan dicht, repeat.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie wel. Er was een korte discussie over wat er vannacht was gebeurd
En daarna was de sfeer weer prima
Jij altijd.quote:
Ahw, need a hug?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms maar niet vaak
Dan zit ik in een hoekje
Wat jij deed was ff pseudomodden, daar gaat een topic niet voor op slot.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie wel. Er was een korte discussie over wat er vannacht was gebeurd
En daarna was de sfeer weer prima
Heeft toch best lang geduurd voor het weer dicht gingquote:Op maandag 26 mei 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook een beetje de vicieuze cirkel van DTS. Gaat normaal, dan ruzie, dan dicht, repeat.
Altijdquote:Op maandag 26 mei 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij altijd.
[..]
Ahw, need a hug?
De ruziemakers er uitzetten en dan weer vrolijk verder met de welwillende mensen.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook een beetje de vicieuze cirkel van DTS. Gaat normaal, dan ruzie, dan dicht, repeat.
Krijg ik daar een note voorquote:Op maandag 26 mei 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat jij deed was ff pseudomodden, daar gaat een topic niet voor op slot.
Wat de reden is ga ik niet zeggen. En SwJ heeft gezegd niet piepen dan moet ik ook niet gaan miepen
Dus laten we het hier gewoon gezellig houden. Had net de boel afgestoft, maar met zo drukt kan ik zo weer aan de slag
*knuffeltquote:
DTSkequote:Op maandag 26 mei 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ruziemakers er uitzetten en dan weer vrolijk verder met de welwillende mensen.
Maar goed wie ben ik
*note(ert)quote:
Ik ben hier geen mod, heb je geluk mee anders ja had ik je genotequote:
Je bent soms ook gewoon een schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
He verdoriequote:Op maandag 26 mei 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, heb je geluk mee anders ja had ik je genote![]()
quote:
Dat was ook wel note waardig he je middelvinger naar een gewaarde mod uit te stekenquote:
Nopequote:Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft iemand een scheet gelaten in DTS, waarna het op slot moest?
Jaquote:Op maandag 26 mei 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was ook wel note waardig he je middelvinger naar een gewaarde mod uit te steken
Ik neem haar wel een keer mee uit etenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas maar op
Straks geeft @:ESF1gamer je nog meer strafpunten
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik neem haar wel een keer mee uit eten
Ja, zo'n hele vieze stinkende.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft iemand een scheet gelaten in DTS, waarna het op slot moest?
Oooohhhquote:Op maandag 26 mei 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik neem haar wel een keer mee uit eten
quote:
Lekker happenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oooohhh
Dat ga ik tegen @:Nattekat zeggen
ESF1Gamer kan je niet omkopenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oooohhh
Dat ga ik tegen @:Nattekat zeggen
Ja ja meneertje onschuldquote:
Heb je mij nog nooit aangebodenquote:
Heb geen idee waar het over gaat. Maar die maaltijd komt em toequote:
Mwah...quote:
Hihiquote:
Ik ben aardig voor iedereen die het verdientquote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit aangeboden
Je bent alleen aardig voor blauwe dames
ZEGquote:
Nou ja zeg !quote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah...
[..]
Hihi
[..]
Ik ben aardig voor iedereen die het verdient
Jij bent lief hoorquote:
*noteertquote:
Maar misschien ook wel weer dichtquote:Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Jawel JustinK is de winnaar. En het topic gaat vast wel weer open, voordat de maand om is
@SwJ for the winquote:Op maandag 26 mei 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel weer dicht![]()
En in augustus was hij ook niet de winnaar omdat dts dicht was.
Hoelang was het toen dicht dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paar daagjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paar daagjesOh valt nog meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien nu wel langer
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Omdat ie toen langer dicht was dan openquote:Op maandag 26 mei 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat kan wel eens kloppen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat ie toen langer dicht was dan open
Niet alleen 16 augquote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat kan wel eens kloppen.
16 augustus was het iig dicht
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat kan wel eens kloppen.
16 augustus was het iig dicht
Nee 17 was het ook zeker dicht!quote:
Vanaf de 14e dusquote:Op maandag 26 mei 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee 17 was het ook zeker dicht!
Maar bedoelde van 16 tot eind.
Smoesjes!quote:Op maandag 26 mei 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen kon er dus nog van alles gebeuren qua stand. Nu niet meer (op SwJ na dan).
Hey Jussie 🙌quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat ie toen langer dicht was dan open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |