Heerlijk. Alle kasten zijn er, alles ingeruimd. Rust in mijn hoofdquote:
Dat is fijn.quote:Op maandag 7 april 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk. Alle kasten zijn er, alles ingeruimd. Rust in mijn hoofd
Jaaaaaquote:
Dat moet wel goed opgeborgen worden ja..quote:Op maandag 7 april 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mooie locker ook voor mijn motorkleding
Vrijdagavond nog. Besef me wel hoe weinig ik het eigenlijk gedaan heb toen ik nog alleen woonde. Mijn vriendin moedigt het aan en het is nu ook makkelijker om te gaan rijden.quote:Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat moet wel goed opgeborgen worden ja..
Ben je al weer wezen motorrijden?
Rijd zij ook?quote:Op maandag 7 april 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdagavond nog. Besef me wel hoe weinig ik het eigenlijk gedaan heb toen ik nog alleen woonde. Mijn vriendin moedigt het aan en het is nu ook makkelijker om te gaan rijden.
Nee zij niet. En het is ook heerlijk weer idd. Probeer ook meer en vaker te rijden. Goed voor mequote:Op maandag 7 april 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijd zij ook?
Met dit weer is het natuurlijk genieten op de motor
Indd daarvoor heb je ook een motor en even het hoofd leeg maken en iets lekkers halenquote:Op maandag 7 april 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zij niet. En het is ook heerlijk weer idd. Probeer ook meer en vaker te rijden. Goed voor me
Soms wel ja, bij het tankstationquote:Op maandag 7 april 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd daarvoor heb je ook een motor en even het hoofd leeg maken en iets lekkers halen
En wat haal je dan? Een lekker broodje?quote:Op maandag 7 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms wel ja, bij het tankstation
Somsquote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat haal je dan? Een lekker broodje?
Gehaktstaaf natuurlijkquote:
Bedankt?quote:
Banketstaaf 😉quote:
Dotjequote:
Hey stigquote:
Lovelyquote:
Dat komt goed uit, want ik ken er al 1!quote:Op maandag 14 april 2025 00:00 schreef maily het volgende:
@:StevenHyde
Dit is het topic voor helmgrappen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |