Heerlijk. Alle kasten zijn er, alles ingeruimd. Rust in mijn hoofdquote:
Dat is fijn.quote:Op maandag 7 april 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk. Alle kasten zijn er, alles ingeruimd. Rust in mijn hoofd
Jaaaaaquote:
Dat moet wel goed opgeborgen worden ja..quote:Op maandag 7 april 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mooie locker ook voor mijn motorkleding
Vrijdagavond nog. Besef me wel hoe weinig ik het eigenlijk gedaan heb toen ik nog alleen woonde. Mijn vriendin moedigt het aan en het is nu ook makkelijker om te gaan rijden.quote:Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat moet wel goed opgeborgen worden ja..
Ben je al weer wezen motorrijden?
Rijd zij ook?quote:Op maandag 7 april 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdagavond nog. Besef me wel hoe weinig ik het eigenlijk gedaan heb toen ik nog alleen woonde. Mijn vriendin moedigt het aan en het is nu ook makkelijker om te gaan rijden.
Nee zij niet. En het is ook heerlijk weer idd. Probeer ook meer en vaker te rijden. Goed voor mequote:Op maandag 7 april 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijd zij ook?
Met dit weer is het natuurlijk genieten op de motor
Indd daarvoor heb je ook een motor en even het hoofd leeg maken en iets lekkers halenquote:Op maandag 7 april 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zij niet. En het is ook heerlijk weer idd. Probeer ook meer en vaker te rijden. Goed voor me
Soms wel ja, bij het tankstationquote:Op maandag 7 april 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd daarvoor heb je ook een motor en even het hoofd leeg maken en iets lekkers halen
En wat haal je dan? Een lekker broodje?quote:Op maandag 7 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms wel ja, bij het tankstation
Somsquote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat haal je dan? Een lekker broodje?
Gehaktstaaf natuurlijkquote:
Bedankt?quote:
Banketstaaf 😉quote:
Dotjequote:
Hey stigquote:
Lovelyquote:
Dat komt goed uit, want ik ken er al 1!quote:Op maandag 14 april 2025 00:00 schreef maily het volgende:
@:StevenHyde
Dit is het topic voor helmgrappen
quote:
Mailyquote:
Hey mailyquote:
Morguh Mailyquote:
Dotjequote:
quote:
Morguh lieve Stigquote:
Nahwquote:
Ja een beetje, dat zag je wel aan die ene postquote:
Dotje moet een bakkie!quote:Op maandag 14 april 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een beetje, dat zag je wel aan die ene post
Daar zegt Dot geen nee tegen.quote:
@StevenHydequote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotje een bakkie geeft en er zelf ook 1 neemt
[ afbeelding ]
quote:
thnxquote:Op maandag 14 april 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotje een bakkie geeft en er zelf ook 1 neemt
[ afbeelding ]
Morguh mister Bastognequote:
Hoi alleenquote:
Dotjequote:
quote:
Hier ook, dadelijk lekker met de motor op pad. Nieuwe handschoenen en laarzen uitproberenquote:Op zondag 20 april 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]hoe is het daar.
Hier gaat alles rustig en oké
Gaat vast goed komen. Voorspellen ze bij jullie geen onweer?quote:Op zondag 20 april 2025 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, dadelijk lekker met de motor op pad. Nieuwe handschoenen en laarzen uitproberen
Niet dat ik zie, regen wel vanaf een uur of 7.quote:Op zondag 20 april 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Voorspellen ze bij jullie geen onweer?
Beter, hier voorspelling tegen het einde van de dag onweer.quote:Op zondag 20 april 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet dat ik zie, regen wel vanaf een uur of 7.
Ik had heerlijk weerquote:Op zondag 20 april 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, hier voorspelling tegen het einde van de dag onweer.
Dat moet je niet willen als je op de motor zit.
Hier nog steeds zonnig.quote:Op zondag 20 april 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had heerlijk weer
Nu mag het wel onweren
Ja hier ookquote:
SCquote:
Mailyquote:
Verstandig.quote:
quote:
Ja nog even voor ik de rust weer opzoekquote:Op donderdag 24 april 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
heej drakin![]()
kom je ook hier voor je rust?
Amyquote:
Dotjequote:
Heer Stigquote:
Ze zei heer tegen mequote:
Ja ja ze durft wel hequote:
Enorm!quote:
🤣quote:
quote:
Dotje schatjequote:
Hij zegt schatje tegen mijquote:
Hij durft wel he.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt schatje tegen mij![]()
Het blijft rustig hier he.
Ja hij heeft er wel het lef voor zegquote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij durft wel he.
Lekker SC
Komt door die helm.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft er wel het lef voor zeg
Heel erg SC maar het is overal zo rustig eigenlijk. Zelfs waarvan jij niet wil dat de naam van genoemd wordt is rustig
De lefhelmquote:Op woensdag 30 april 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door die helm.
Mooi, dan hoeft dat ook niet genoemd te worden
The Stig's Daring Cousin!quote:
Achter een helm durf je alles, maar zonder helm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |