Morguh Stigquote:
Dotje van mequote:
Hij zegt Dotje van mequote:
Mag ik toch?quote:
Jij altijdquote:
Weet je al wat meer over de motor?quote:
Ik ben gisteren naar de dealer geweest hier in de buurt. Daar stond er eentje die naar een klant ging, dus kreeg er wat meer uitleg over. Had mijn eigen motor meegenomen, rondje om heen gelopen. Hij gaf een mooi bedrag aan qua inruil. De bal ligt nu bij mij en we houden contact. Ook gesproken over opties die ik nog wil hebben. Dus wellicht eind dit jaar al bestellenquote:
O wat fijn dat er toevallen eentje stond en je wat meer uitleg hebt gekregen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar de dealer geweest hier in de buurt. Daar stond er eentje die naar een klant ging, dus kreeg er wat meer uitleg over. Had mijn eigen motor meegenomen, rondje om heen gelopen. Hij gaf een mooi bedrag aan qua inruil. De bal ligt nu bij mij en we houden contact. Ook gesproken over opties die ik nog wil hebben. Dus wellicht eind dit jaar al bestellen
Precies. Had ze gebeld en ik wist dat er eentje verkocht ging worden. Dus snel even langs geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat fijn dat er toevallen eentje stond en je wat meer uitleg hebt gekregen.
Je hebt in ieder geval iets moois om naar uit te kijken.
Ja groot gelijk, die kans moestje je wel grijpen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Had ze gebeld en ik wist dat er eentje verkocht ging worden. Dus snel even langs geweest.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, die kans moestje je wel grijpen natuurlijk.
Humorquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eigenaar zei nog toen ik weg wou rijden dat ik voorzichtig moest zijn met 'zijn' motor
Ja, die ruikt een deal en potentiële klant, dus snap het welquote:
Ja dat snap ik ook, voor hem ook weer een klant er bij en zijn ook niet van die misselijke bedragen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die ruikt een deal en potentiële klant, dus snap het wel
Ook gevraagd wat betreft onderhoud en beurten. Scheelt niet heel veel met mijn huidige fiets.
Zeker niet idd. Maar goed vakantiegeld en belastingteruggaaf dus er worden stappen gezetquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook, voor hem ook weer een klant er bij en zijn ook niet van die misselijke bedragen natuurlijk.
Dat is alvast fijn om te weten.
Dan is dat ook weer goed besteedquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker niet idd. Maar goed vakantiegeld en belastingteruggaaf dus er worden stappen gezet
Precies, maar wil niet meteen alles uitgeven dus moet door gespaard wordenquote:
Zal vast geen probleem zijn, niet op vakantie, niet meer uit eten alles aan de kant voor de motorquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, maar wil niet meteen alles uitgeven dus moet door gespaard worden
Vakanties al wel geboektquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast geen probleem zijn, niet op vakantie, niet meer uit eten alles aan de kant voor de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |