Nou ik geef SwJ groot gelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hier weer leven de komende uren/dagen denk ik
quote:
Hey Lieffiequote:
SwJ heeft altijd gelijk.quote:
Het is alleen zo jammer dat de welwillende de dupe hier van zijn.quote:
Skattiequote:
Dotjequote:
Dat is vaak zoquote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat de welwillende de dupe hier van zijn.
Soms even op de rem trappenquote:
Deden ze dat gisteren maar in Monacoquote:
Dat deden zequote:Op maandag 26 mei 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deden ze dat gisteren maar in Monaco
Te ergquote:
Vind het wel weer bijzonder dat de Engelse pers ( en fans ) George weer helemaal ophemelenquote:
Russell ophemelen terwijl ie op een ronde is gezet, een straf heeft gekregen en buiten de top tien is geëindigdquote:Op maandag 26 mei 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het wel weer bijzonder dat de Engelse pers ( en fans ) George weer helemaal ophemelen
Had Max gedaan wat hij deed
Was het circuit te klein
Ik kijk af en toe een beetje mee in DTS, en zat er serieus net aan te denken weer wat te posten omdat ik vandaag diverse mensen van daar gementionned heb in een ander topic!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe een beetje mee in DTS, en zat er serieus net aan te denken weer wat te posten omdat ik vandaag diverse mensen van daar gementionned heb in een ander topic!
Ja ik zag ineens dat DTS een stuk lager in de active topics stond en wist gelijk dat het weer mis was!quote:
Maar hoe is het met jou?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens dat DTS een stuk lager in de active topics stond en wist gelijk dat het weer mis was!
Ja, heerlijkquote:
Daalt Te Snelquote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens dat DTS een stuk lager in de active topics stond en wist gelijk dat het weer mis was!
Tof dat je het vraagt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |