quote:
Dotjequote:
Heyquote:
Ja, vanmiddag zussen van ons op bezoek dus zo uit bed. Wandelen en schoonmaken. Vriendin heeft cakes gebakkenquote:
gezellig. En lekker zelfgebakken cakequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag zussen van ons op bezoek dus zo uit bed. Wandelen en schoonmaken. Vriendin heeft cakes gebakken
Ja, boeren en stroopwafelquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gezellig. En lekker zelfgebakken cake
Stroopwafelcake? Ik wil aan cake een cake smaak hebben en geen andere smaakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, boeren en stroopwafel
Oooohhh, mevrouw wil pure cake smaakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stroopwafelcake? Ik wil aan cake een cake smaak hebben en geen andere smaak
Ja net als kruidnoten met allerlei smaakjes ik vind het niets. Mischien komt het omdat ik niet zo gek ben op die kruidnotenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oooohhh, mevrouw wil pure cake smaak
Dat kan. Ik vind normale en chocolade cake lekker. En ook gemixt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als kruidnoten met allerlei smaakjes ik vind het niets. Mischien komt het omdat ik niet zo gek ben op die kruidnoten
Zo marmer cake, die vind ik dan ook wel lekker en soms met een lekkere klodder slagroom er opquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind normale en chocolade cake lekker. En ook gemixt.
Marmer cake... eens opzoeken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo marmer cake, die vind ik dan ook wel lekker en soms met een lekkere klodder slagroom er op
Gaat hier weer leven de komende uren/dagen denk ikquote:
Hey ToT heb je er een radar voorquote:
ToT!quote:
Ohwquote:Op maandag 26 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hier weer leven de komende uren/dagen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |