Mannen wcs daarintegen hebben vaak urinoirs gescheiden door plankjes waar je overheen kunt kijken php wilt graag dat deze dame naast hem staat en zijn kleine geslacht daar ziet en daarom meteen weet waar dat compensatie gedrag van lompheid uit voortkomt..quote:Op woensdag 9 april 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, Vrouwentoiletten zijn een grote open ruimte waar vrouwen naakt rondparaderen, ook aan elkaar zitten natuurlijken een gemakkelijke prooi zijn voor mannen die vrouwen naakt willen zien. En verkrachten, uiteraard. Dat de mannen waar het over gaat geen man zijn, maar vrouw na hun transitie laten we even buiten beschouwing.
Het zijn wel mannen, maar ze hebben zich om laten bouwen omdat ze graag willen gluren op de vrouwen WC's en kleedkamers (en dan natuurlijk vooral in de kleedkamers waar ook kinderen komen). Zo heb ik me laten vertellen door de php's van deze wereld.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, Vrouwentoiletten zijn een grote open ruimte waar vrouwen naakt rondparaderen, ook aan elkaar zitten natuurlijken een gemakkelijke prooi zijn voor mannen die vrouwen naakt willen zien. En verkrachten, uiteraard. Dat de mannen waar het over gaat geen man zijn, maar vrouw na hun transitie laten we even buiten beschouwing.
Tja, daar gaat het mis, he.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zijn wel mannen, maar ze hebben zich om laten bouwen omdat ze graag willen gluren op de vrouwen WC's en kleedkamers (en dan natuurlijk vooral in de kleedkamers waar ook kinderen komen). Zo heb ik me laten vertellen door de php's van deze wereld.
Er zit natuurlijk een totaal verschil in perceptie. In het hoofd van Donny komen andere landen nu 'smeken' om zijn gunst, terwijl in de perceptie van volwassenen men poogt dit soort stompzinnige wederzijdse waardevernietiging een halt toe te roepen. De wijze waarop China en de VS nu met elkaar omgaan heeft voor de bevolking in beide landen alleen maar nadelen, maar ja in beide landen staan twee van dat soort autoritaire alfamannetjes aan het roer.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:02 schreef -XOR- het volgende:
Zit Donnie nu te pochen met Lesotho en Cambodja die om genade smeken?
Ik zie geen scenario waarin dit goed eindigt tussen US en China, beiden lijken niet toe te willen geven dus zal 't alleen maar harder worden. De rest is een soort collateral damage lijkt 't.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een totaal verschil in perceptie. In het hoofd van Donny komen andere landen nu 'smeken' om zijn gunst, terwijl in de perceptie van volwassenen men poogt dit soort stompzinnige wederzijdse waardevernietiging een halt toe te roepen. De wijze waarop China en de VS nu met elkaar omgaan heeft voor de bevolking in beide landen alleen maar nadelen, maar ja in beide landen staan twee van dat soort autoritaire alfamannetjes aan het roer.
Klopt, maar het gevolg is wel dat een transgender vrouw nu 60 dagen cel riskeert vanwege een plasje op een openbaar toilet.quote:
Tjah, zo'n reactie. En dan zelf hiermee komen:quote:Op woensdag 9 april 2025 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Negeer het nou toch. Als er onzin uitkomt, is de beste remedie om er niet op te reageren. Loze posts over niets zijn geen reactie waard en de reacties vervuilen het topic dan weer.
I rest my casequote:Op woensdag 9 april 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit treft mij ontzettendquote:Op woensdag 9 april 2025 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mannen wcs daarintegen hebben vaak urinoirs gescheiden door plankjes waar je overheen kunt kijken php wilt graag dat deze dame naast hem staat en zijn kleine geslacht daar ziet en daarom meteen weet waar dat compensatie gedrag van lompheid uit voortkomt..
Plus dat niet geslacht, maar geaardheid de seksuele voorkeur bepaalt.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten lesbische vrouwen dan worden geweerd uit openbare vrouwentoiletten. Want die zouden weleens op een vrouw in die ruimte kunnen vallen en dan gevaarlijk worden.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Plus dat niet geslacht, maar geaardheid de seksuele voorkeur bepaalt.
En niet zelden valt een transvrouw op mannen.
Je zou ook gewoon kunnen stoppen met het debieltje uithangen. Lijkt me eigenlijk voor iedereen leuker.quote:
Ik reageer op posts waarin men poogt mij voor gek te zetten terwijl ik gewoon een veelgehoorde klacht benoemde waar vrouwen tegenaan lopen met dat trans gedoe.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen stoppen met het debieltje uithangen. Lijkt me eigenlijk voor iedereen leuker.
Dat zijn inderdaad leningen van bedrijven en overheden doorgaans b.v. staastobligaties. Die 4,5% is de rente die je nu krijgt (en die de Amerikaanse overheid dus betaalt) op staatsobligaties met een looptijd van 10 jaar: Zie dit artikel van de FT voor wat context:quote:Op woensdag 9 april 2025 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Maar even iets anders:
[ twitter ]
IK ben hier niet zo bekend mee, maar als ik het goed begrijp, zijn een heleboel Amerikaanse leningen (auto's hypotheken, maar ook overheidsfinanciën) in handen van de Chinezen en als zij deze dan dumpen, wordt de rente op die leningen verhoogd?
Ik denk dat het verschil in perceptie vooral zit in de beeldspraak en de enorm grote taal die Trump standaard gebruikt. Volgens de woorden van Trump ben je of de allerbeste ter wereld of staatsvijand nummer 1. Dus het is bijneem dan ook de beste deal ter wereld of jankend smeken. Er lijkt bij Trump nooit iets tussen te zitten. En dan is het de kunst om te filteren wat hij daadwerkelijk zegt en bedoelt.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een totaal verschil in perceptie. In het hoofd van Donny komen andere landen nu 'smeken' om zijn gunst, terwijl in de perceptie van volwassenen men poogt dit soort stompzinnige wederzijdse waardevernietiging een halt toe te roepen. De wijze waarop China en de VS nu met elkaar omgaan heeft voor de bevolking in beide landen alleen maar nadelen, maar ja in beide landen staan twee van dat soort autoritaire alfamannetjes aan het roer.
Dat is typisch voor narcisten en had altijd al een red flag moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil in perceptie vooral zit in de beeldspraak en de enorm grote taal die Trump standaard gebruikt. Volgens de woorden van Trump ben je of de allerbeste ter wereld of staatsvijand nummer 1. Dus het is bijneem dan ook de beste deal ter wereld of jankend smeken. Er lijkt bij Trump nooit iets tussen te zitten. En dan is het de kunst om te filteren wat hij daadwerkelijk zegt en bedoelt.
Dank!quote:Op woensdag 9 april 2025 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad leningen van bedrijven en overheden doorgaans b.v. staastobligaties. Die 4,5% is de rente die je nu krijgt (en die de Amerikaanse overheid dus betaalt) op staatsobligaties met een looptijd van 10 jaar: Zie dit artikel van de FT voor wat context:
https://www.ft.com/content/0005e091-930d-46ff-9e81-8591704a9282
Hij ziet er nu echt uit als een demente oude lulquote:Op woensdag 9 april 2025 04:58 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lmdq7ote2v2h
[ afbeelding ]
Het zegt ook al wat dat ie Ron Vara heeft moeten verzinnen om te quoten als bewijsquote:Op woensdag 9 april 2025 09:59 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb me gisteren eens even verdiept in de economische theorieën van Peter Navarro. Ik heb natuurlijk niet alle boeken helemaal gelezen maar even door chatGPT een samenvatting laten maken.
Ik begrijp echt helemaal niks van zijn visie en eigenlijk sowieso al niet wat hem en daarmee ook Trump bezielt om alle productie weer terug naar Amerika te halen en weg te stappen uit de globalisering.
Die productiemogelijkheden en grondstoffen zijn er ook helemaal niet in de VS. Laat staan arbeidskrachten en salarissen waarmee hij kan concurreren.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:59 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niks van zijn visie en eigenlijk sowieso al niet wat hem en daarmee ook Trump bezielt om alle productie weer terug naar Amerika te halen en weg te stappen uit de globalisering.
Ja precies dat. Maar schijnbaar volgt Trump dus letterlijk alles wat die dommerik op schrijft.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die productiemogelijkheden en grondstoffen zijn er ook helemaal niet in de VS. Laat staan arbeidskrachten en salarissen waarmee hij kan concurreren.
Naast wat anderen zeiden zal dit willekeurige persoon totaal geen weet er van hebben of China hun obligaties dumpt of niet. Hij zegt het met zekerheid, maar het is pure speculatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Maar even iets anders:
[ twitter ]
IK ben hier niet zo bekend mee, maar als ik het goed begrijp, zijn een heleboel Amerikaanse leningen (auto's hypotheken, maar ook overheidsfinanciën) in handen van de Chinezen en als zij deze dan dumpen, wordt de rente op die leningen verhoogd?
Die reacties eronder, mijn hemel. “Tarieven werken want China dumpt z’n bonds”quote:Op woensdag 9 april 2025 10:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Naast wat anderen zeiden zal dit willekeurige persoon totaal geen weet er van hebben of China hun obligaties dumpt of niet. Hij zegt het met zekerheid, maar het is pure speculatie.
Ik ben ook geen expert, maar zoals ik het begrijp is de rentestijging van toepassing op nieuwe staatsleningen.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Also China die van de hand doet, gaan toch niet meteen de rentes omhoog? Het zijn toch contracten die je niet zomaar kunt wijzigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |