Ik zie haar een beetje als zo'n jaren '90 TelSell Amazing Discoveries zweetvoetpoeder verkoopster...quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Was ai vier weken geleden zie ik net
https://youtube.com/shorts/kv15pnZEvBU?si=PiqIO5ygfsKVuKqA
Ze gelooft er echt in.
Eergister was die fake tweet (pauze op tariffs) die zorgde dat de beurs 5% omhoog ging in enkele seconden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Weet niet. Je zou denken dat het al ingeprijsd was... leek nou niet echt waarschijnlijk dat China of de VS zou toegeven.
Middernacht in de VS he!quote:Op woensdag 9 april 2025 03:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eergister was die fake tweet (pauze op tariffs) die zorgde dat de beurs 5% omhoog ging in enkele seconden.
Daarna is er toch een beetje het idee blijven hangen dat Trump of Xi wel toenadering zouden zoeken. Toen bleek ook dat Musk eigenlijk niet blij is met de tariffs. En sinds hij zo dicht bij Trump staat hadden mensen het idee dat het wel goed gaat komen.
Maar nu is middernacht verstreken. De tariffs zijn nu 104% en China is stil. Verdacht stil bijna. Die komen denk ik met ongekende tegenmaatregelen.
quote:The controversial data sharing agreement between the agencies was one factor that played a role in Krause's decision to leave, according to one source with knowledge of the situation. The source said that the last draft of the agreement that Krause had been involved with, and had reviewed, was different than the final agreement. Krause learned about the details of the final agreement from the news, the source said.
There were other reasons Krause wanted to leave, the source said, including the direction the agency was going in and the exodus of multiple senior executive career employees within the last few days.
The IRS has seen three leaders depart this year -- an unprecedented level of upheaval for the beleaguered tax-collecting agency.
The Biden-appointed and Senate-confirmed IRS commissioner, Danny Werfel, resigned on Inauguration Day. The acting commissioner who succeeded him, Doug O'Donnell, refused to sign a data-sharing agreement with DHS in February. Shortly after that, he retired.
Iedere dag denk ik: gekker kan het toch niet?quote:Op woensdag 9 april 2025 06:30 schreef Basp1 het volgende:
https://www.nbcnews.com/n(...)ght-first-rcna199697
In florida is de eerste transgender gearresteerd omdat deze de verkeerde wc gebruikte. 24 uur vastgezeten. In mei de rechtzaak met maximaal 60 dagen cel als mogelijke eis. Land of the free.
Ja wat is het nou? Is Trump nou kwaadaardig of juist de geprezen held in de strijd tegen het door jou eveneens gehate woke? Dit is toch wat je wilde man.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach ja, waarom ook niet.
Kinderarbeid.
Kwaadaardiger dan Trump wordt het niet. Bijbels gezien zullen hij en z'n evangelical buddies het wel kunnen duiden natuurlijk.
Nixon, Buchanan en Bush Jr. kunnen rustig slapen. Niets overtreft de totale desolatie van Trump.
Ik hoorde dit gisteren al ja.quote:Op woensdag 9 april 2025 06:30 schreef Basp1 het volgende:
In florida is de eerste transgender gearresteerd omdat deze de verkeerde wc gebruikte. 24 uur vastgezeten. In mei de rechtzaak met maximaal 60 dagen cel als mogelijke eis. Land of the free.
Bush was geen lieverdje, maar historisch besef vraagt ook om de bezuinigingen van Trump op social security, medicatie en USAID mee te nemen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, die ¤20 euro (ik heb ook pijn) aan virtuele stockwaarde die jij verloren hebt kun je niet vergelijken met de miljoenen directe en indirecte slachtoffers onder Bush.
Enig historisch besef.
Ik denk eerder dat China via de back channels druk aan het vooronderhandelen is met Europa over een update van de bilaterale handelsbetrekkingen.quote:Op woensdag 9 april 2025 03:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eergister was die fake tweet (pauze op tariffs) die zorgde dat de beurs 5% omhoog ging in enkele seconden.
Daarna is er toch een beetje het idee blijven hangen dat Trump of Xi wel toenadering zouden zoeken. Toen bleek ook dat Musk eigenlijk niet blij is met de tariffs. En sinds hij zo dicht bij Trump staat hadden mensen het idee dat het wel goed gaat komen.
Maar nu is middernacht verstreken. De tariffs zijn nu 104% en China is stil. Verdacht stil bijna. Die komen denk ik met ongekende tegenmaatregelen.
Iedereen naar Amazon, luier om en wakker worden in angst.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ligt wel het grote falen van dit hele "plan" natuurlijk. Die arbeidsintensieve fabrieken van weleer bestaan al lang en breed niet meer.
Big strong men come up to me, with tears in their eyes and beg me: "Sir...."quote:Op woensdag 9 april 2025 04:58 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lmdq7ote2v2h
[ afbeelding ]
Pestkoppen genieten daarvan als de kleintjes die ze pesten komen smeken om genade.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:02 schreef -XOR- het volgende:
Zit Donnie nu te pochen met Lesotho en Cambodja die om genade smeken?
In deze is Trump iemand met een steekje los uit groep 8 die voldoening haalt uit het pesten van kleuters.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pestkoppen genieten daarvan als de kleintjes die ze pesten komen smeken om genade.
Denk niet dat veel vrouwen zitten te wachten op voyeurisme.quote:Op woensdag 9 april 2025 06:30 schreef Basp1 het volgende:
Waarom blijf je hier dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:38 schreef Janneke141 het volgende:
Denk niet dat veel POL-users zitten te wachten op achterlijke mongolen.
Niet iedereen gedraagt zich zoals jou in een openbaar toilet hequote:Op woensdag 9 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk niet dat veel vrouwen zitten te wachten op voyeurisme.
Je weet dat vrouwenwc's ook gewoon deuren en muren hebben, toch?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk niet dat veel vrouwen zitten te wachten op voyeurisme.
Nee joh, Vrouwentoiletten zijn een grote open ruimte waar vrouwen naakt rondparaderen, ook aan elkaar zitten natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2025 08:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwenwc's ook gewoon deuren en muren hebben, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |