Als een mishandelaar die boos wordt dat z'n slachtoffer terug probeert te slaan.quote:Op maandag 7 april 2025 17:25 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Truth Social.
CNBC
https://www.cnbc.com/2025/04/07/trump-tariffs-live-updates-stock-market-crypto.html
Z'n meest recente uitlatingen doen mij vermoeden dat hij absoluut de economie wil breken. Dan kunnen hij en zijn vrienden de restanten opkopen.quote:Op maandag 7 april 2025 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met Trump weet je het nooit. Alles waar hij vandaag voorstander van is kan hij morgen tegen tekeer gaan en vice versa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Democraten proberen met nieuwe wetsvoorstellen nu wel om toekomstige handelsbeperkingen te voorkomen, maar die hebben tot nog toe weinig kans van slagen. Daarvoor moeten ook een hoop Republikeinse senatoren tegen Trumps beleid stemmen.quote:Op maandag 7 april 2025 17:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zag het op truth social inderdaad. Treurnis. Zit er een wettelijke grens aan wat een president mag in dit kader?
Ik gok dat hij andere landen wil chanteren om goedkoop van staatsschuld af te komen. Het kan ook beiden natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n meest recente uitlatingen doen mij vermoeden dat hij absoluut de economie wil breken. Dan kunnen hij en zijn vrienden de restanten opkopen.
Een president mag alleen tarieven invoeren in noodsituaties. Trump vindt een handelstekort een noodsituatie (lol) en denkt daarom het recht te hebben deze tarieven op te leggen. De eerste rechtszaken hierover lopen al.quote:Op maandag 7 april 2025 17:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zag het op truth social inderdaad. Treurnis. Zit er een wettelijke grens aan wat een president mag in dit kader?
Ik ga er op de eerste, tweede en derde plaats van uit dat hij zichzelf eerst wil verrijken.quote:Op maandag 7 april 2025 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij andere landen wil chanteren om goedkoop van staatsschuld af te komen. Het kan ook beiden natuurlijk.
quote:Op maandag 7 april 2025 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]World's biggest game of chicken.. "I bet they'll swerve first"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
[ afbeelding ]Dit is toch geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Topshow dit.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
[ afbeelding ]Hoppa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
[ afbeelding ]Zouden de Amerikanen er echt op zitten te wachten om voor 12 usd per uur dit kut werk te gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je je toch niet voorstellen
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Vertrouwen is dan ook niet zijn insteek. Mensen moeten hem vrezen, niet vertrouwen…quote:Op maandag 7 april 2025 17:33 schreef Jojoke het volgende:
Hij doet ook niet echt zijn best om het vertrouwen te herstellen...
Ondertussen heeft China het meeste ook geautomatiseerd.quote:Op maandag 7 april 2025 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen er echt op zitten te wachten om voor 12 usd per uur dit kut werk te gaan doen?
Je zult maar een grote dollarvoorraad hebben. Altijd te gebruiken als confettiquote:Op maandag 7 april 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n meest recente uitlatingen doen mij vermoeden dat hij absoluut de economie wil breken. Dan kunnen hij en zijn vrienden de restanten opkopen.
Hun parlement kan het elk moment stoppen als ze willen, maar met de Republikeinen aan de macht in beide huizen lijkt dat niet te gaan gebeuren.quote:
Ze weten anders nog aardig wat fabrieken te vullen met duizenden werknemers.quote:Op maandag 7 april 2025 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen heeft China het meeste ook geautomatiseerd.
Gelukkig is echte liefde te koop.quote:Op maandag 7 april 2025 17:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zult maar een grote dollarvoorraad hebben. Altijd te gebruiken als confetti![]()
[ afbeelding ]
Op zeker ook iets dat compleet aan Trump voorbijgaat...quote:Op maandag 7 april 2025 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen heeft China het meeste ook geautomatiseerd.
Chinezen doen dit eerder voor 2usd per uur nu. In veel gebieden in de VS kun je niet eens rond komen met 12 usd per uur, zelfs al zou je heel zuinig leven.quote:Op maandag 7 april 2025 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen er echt op zitten te wachten om voor 12 usd per uur dit kut werk te gaan doen?
Dat zou feestelijk zijn als de rechter het een halt toe roept. Ik ben benieuwd of hun Hooggerechtshof met 6 van de 9 Republikeinse rechters daar ook bereid is voor te gaan liggen, maar dat zou wel een mooie uitweg zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 17:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een president mag alleen tarieven invoeren in noodsituaties. Trump vindt een handelstekort een noodsituatie (lol) en denkt daarom het recht te hebben deze tarieven op te leggen. De eerste rechtszaken hierover lopen al.
https://www.politico.com/(...)mps-tariffs-00273646
Ah en zijn ook vast de mensen die al heeeeel rijk zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 17:34 schreef Forbry het volgende:
Een aantal mensen gaat hier vast flink rijk van worden, maar ik ben het niet
Ik denk dat hij A Bronx tale heeft gekeken en denkt dat die Sonny is.quote:Op maandag 7 april 2025 17:42 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vertrouwen is dan ook niet zijn insteek. Mensen moeten hem vrezen, niet vertrouwen…
Het zal allicht niet 2 usd zijn maar wel meer gezien het bni. Anyway, dit is zulke onzin dat ik verwacht dat die tarieven er wel weer afgaan.quote:Op maandag 7 april 2025 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Chinezen doen dit eerder voor 2usd per uur nu. In veel gebieden in de VS kun je niet eens rond komen met 12 usd per uur, zelfs al zou je heel zuinig leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |