Niet zeker natuurlijk, maar zelfs al was het voor de show is het netjes gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef PunkieePie het volgende:
Jeffrey voor de show even volwassen reactie
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef Ireth het volgende:
Het wordt niks.
Ow Axel en jane nu... ff plassen..
Yeah rightquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Ireth het volgende:
Jane vind het hartstikke leuk om iedereen te zien
ECHT HEquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Jolien
Jef zijn woorden zeggen totaal wat anders dan zijn hoofd
Erg sneu, zal wel sabotage zijn volgens de X-ers...quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
aah de mic van Axel doet het niet
wat jammerrr
big dog woof woofquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Ireth het volgende:
Jane vind het hartstikke leuk om iedereen te zien
zij heeft ook totaal ander leventje als hemquote:
echo o o o oquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:48 schreef mario390 het volgende:
wat en schlechte production deze seizon
stellen ze in de finale vor de liveshow de
2 meiden daar henn pfffff
waar zijn ze gewezen??
mag toch hopen dat ze die buiten de deur houden tijdens de afterquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
big dog woof woof
maar niet zonder haar faisel dinges
Dat zei je al..quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:48 schreef mario390 het volgende:
wat en schlechte production deze seizon
stellen ze in de finale vor de liveshow de
2 meiden daar henn pfffff
waar zijn ze gewezen??
Zag je zijn porem?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nu kan ze legaal verder gaan rotzooien met Mattie
anders awkward....quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag toch hopen dat ze die buiten de deur houden tijdens de after
incl Deb
ik hou niet van die haat die deze mensen verspreidenquote:
begrijp jij hemquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:49 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dat zei je al..
Ze zijn er dit jaar gewoon alleen voor de finale
ganz schlechte produktion, geen geldquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:49 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dat zei je al..
Ze zijn er dit jaar gewoon alleen voor de finale
Nee, snap ik ook niks van.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet van die haat die deze mensen verspreiden
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag je zijn porem?
Mooi verhaal, maar niet zijn beslissing.
En toch kijken wequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ganz schlechte produktion, geen geld
Hey Gertquote:
100%quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag toch hopen dat ze die buiten de deur houden tijdens de after
incl Deb
waarom die handschoentjes?quote:
Nou, dan betaal JIJ het de volgende keer toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ganz schlechte produktion, geen geld
ze is Elsaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef Ireth het volgende:
Elsa ziet er uit alsof ze auditie komt doen als stand-in voor een Disney prinses in euro Disney...
nee maar ze moeten zich schamen de produktionquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, dan betaal JIJ het de volgende keer toch?
Ja beetje husselen en soms is er wat van te makenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het is even puzzelen met woorden, en lettergrepen🤣
Die heeft Matti allemaal verstopt...quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
100%
als je als productie ballen hebt laat je zuls onruststokers niet binnen
maar deze productie heeft geen ballen denk ik
dus ja
Die had ze al. Wat ik ervan heb meegekregen voelde zij zich niet belemmerd door Jef of wat dan ook.quote:
Ja.. maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
O Jolien en Jeff zitten samen aan een tafeltje zie ik
mwahhhquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef maxelu het volgende:
Jeff heeft echt weken op jolien gewacht he
om dan te zien hoe ze voor Matti begon te vallen
ging dan in denial
en wordt dan gedumpt de dag van het grote weerzien
Ik voel de gespannen sfeer tot in het zuiden des lands.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar daar is ook alles mee gezegd.
hahaha ik ga stukquote:
Ga elkaar ff lekker negeren?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, dan betaal JIJ het de volgende keer toch?
Net zoals vermicelli soepquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja beetje husselen en soms is er wat van te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Naast elkaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
O Jolien en Jeff zitten samen aan een tafeltje zie ik
was nadatr ze amber gezien had en die niets doorliet toen wist Jolien genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die had ze al. Wat ik ervan heb meegekregen voelde zij zich niet belemmerd door Jef of wat dan ook.
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu eerst een uur terugblikken en dan 3 minuten uitslag?
Het gaat hier over de streams Marioquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ze moeten zich schamen de produktion
denk dat Meneer erg Jaloers was weerquote:
mensen vergeten snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Zou nogal een frats zijn moest Sharice winnen. Weken verguisd op alle fora, en nu in de finale.
Never gonna happen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Zou nogal een frats zijn moest Sharice winnen. Weken verguisd op alle fora, en nu in de finale.
Ik geloof er niet in maar dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Mattie komt er zo ook bijquote:
Net op de valreepquote:
Was zo kansloos vanaf dag 1 al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:55 schreef maxelu het volgende:
Jolien doet er alleen maar goed aan om Jeff te lozen
Ja, dat is de live. Daarom ben ik ook wel blij dat het hele seizoen maar een kwartiertje live wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu eerst een uur terugblikken en dan 3 minuten uitslag?
Niet zijn keuze geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou, Jeffrey zit er duidelijk niet voor zijn plezier
nou de ondertiteling was wel fijn geweest hoor dan ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is de live. Daarom ben ik ook wel blij dat het hele seizoen maar een kwartiertje live was
Niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb altijd geweten dat ze zou gaan winnen.
Jolien weer vrijgezel en jij klaagt???quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:57 schreef odie22 het volgende:
jeff zijn leven weer opgepakt na het huis en jolien weken in onzekerheid laten, wat een
haha dat was om face te savenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:57 schreef odie22 het volgende:
jeff zijn leven weer opgepakt na het huis en jolien weken in onzekerheid laten, wat een
ssssttttttttttquote:
Ik ben gek op vegen, note en meldenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu niet meer hoor , will je nu nog vegen?? pffff
Dat ze onder de dekens met Matti aan de haal ging, bedoel je.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was nadatr ze amber gezien had en die niets doorliet toen wist Jolien genoeg
Terwijl er echt nog leuke beelden waren van vanmiddag met de muziekquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:59 schreef RelDaThief het volgende:
Als je met een shot van een gevallen ei al de finaleshow moet vullen...
je kunt ook naar de tetten kijken van Tatjanequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:59 schreef RelDaThief het volgende:
Als je met een shot van een gevallen ei al de finaleshow moet vullen...
ja.. maar buma stemra kosten he.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Terwijl er echt nog leuke beelden waren van vanmiddag met de muziek
Zullen we het modden aan de mods overlaten?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie ben jij, kom je nu ff rellen ofzo? ga naar X dan
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook naar de tetten kijken van Tatjane
Jaaahaaaquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
Al tweede keer dat Jordy het heeft over waarschijnlijk de deur sluiten. Hij ziet zichzelf al winnaar?
Dat denk ik ook eerder jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze onder de dekens met Matti aan de haal ging, bedoel je.
Haar gedrag paste daarvoor ook niet in t straatje van jeff.
Ik begin te denken dat hij van plan is vanavond weer over de schutting te kruipen terug het huis in.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
Al tweede keer dat Jordy het heeft over waarschijnlijk de deur sluiten. Hij ziet zichzelf al winnaar?
dat was ik niet aan het doen Dottekequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we het modden aan de mods overlaten?
na gisteravond heb ik mijn masker afgedaan, einde van een jolien fan BB seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien weer vrijgezel en jij klaagt???
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen, denk dat ze er als eerste uitgaat vanavond
Maar het maakt hem niks uit hoor, of tie nou 1,2 of 3 wordt😇😇quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
En zegt ook nog maar eens dat hij er niet zit voor de winst.......#kuchquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
Waarschijnlijk klopt hé tis 1 van de 3 die het zal zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
De notaris zal er vast naar kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
Als je nog wil stemmen
Deze pagina werkt niet
www.rtl.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
En de 2 verliezers blijven achter in het huis ?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef Willewa het volgende:
Jammer we gaan zo Shariceke als eerste terug in de studio zien.
Nogmaals nee hij zei net als 3 of 2e eindigen. En bij begin werd gezegd jullie sluiten de deurquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
TOP kusquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze onder de dekens met Matti aan de haal ging, bedoel je.
Haar gedrag paste daarvoor ook niet in t straatje van jeff.
Zo'n gelul ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:02 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Maar het maakt hem niks uit hoor, of tie nou 1,2 of 3 wordt😇😇
Wat een schijnheil 🤮🤮
Dat klapmeneertje heeft hetzelfde accent als BBquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
klapmeneertje: mensen hoe vinden jullie het tot nu toe? laat je even horen dan!
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef spapaars het volgende:
Plaatsvervangend programma "Opgelicht in de liefde" met Jeffrey erin.
Gewoon twee hoor, net zoals de meeste mensenquote:
Mijn glazenbol zegt van welquote:
hij dacht eerst een film te maken How To Train My Horny Girlquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef spapaars het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn al uitgeplugt, stagair al naar huis.
Jajajajaquote:
Haha zou mooi zijn. Ik zie Sharice het liefst winnen maar denk het dus niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
En de 2 verliezers blijven achter in het huis ?
Oh ze gaan familie shit vragen, dan worden er nog traantjes uitgeperst zo..quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:06 schreef Hoempah het volgende:
Familie naar de overkant van het scherm kijken. dan komt het helemaal goed.
En door naar Ex On The Beachquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef spapaars het volgende:
Is ie niet gewend he, in beeld zijn zonder dubieuze websites aan te prijzen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:06 schreef Roxiebb het volgende:
Wat was Salar nerveus! Vortdurend zijn jasje dichttrekken en zijn smoeltje goedleggen 🫣🫣😵💫
Ik bedoelde het niet zo serieusquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals nee hij zei net als 3 of 2e eindigen. En bij begin werd gezegd jullie sluiten de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |