Dat denk ik ook eerder jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze onder de dekens met Matti aan de haal ging, bedoel je.
Haar gedrag paste daarvoor ook niet in t straatje van jeff.
Ik begin te denken dat hij van plan is vanavond weer over de schutting te kruipen terug het huis in.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
Al tweede keer dat Jordy het heeft over waarschijnlijk de deur sluiten. Hij ziet zichzelf al winnaar?
dat was ik niet aan het doen Dottekequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we het modden aan de mods overlaten?
na gisteravond heb ik mijn masker afgedaan, einde van een jolien fan BB seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien weer vrijgezel en jij klaagt???
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen, denk dat ze er als eerste uitgaat vanavond
Maar het maakt hem niks uit hoor, of tie nou 1,2 of 3 wordt😇😇quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
Al tweede keer dat Jordy het heeft over waarschijnlijk de deur sluiten. Hij ziet zichzelf al winnaar?
En zegt ook nog maar eens dat hij er niet zit voor de winst.......#kuchquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
Waarschijnlijk klopt hé tis 1 van de 3 die het zal zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef Willewa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |