was nadatr ze amber gezien had en die niets doorliet toen wist Jolien genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die had ze al. Wat ik ervan heb meegekregen voelde zij zich niet belemmerd door Jef of wat dan ook.
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu eerst een uur terugblikken en dan 3 minuten uitslag?
Het gaat hier over de streams Marioquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ze moeten zich schamen de produktion
denk dat Meneer erg Jaloers was weerquote:
mensen vergeten snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Zou nogal een frats zijn moest Sharice winnen. Weken verguisd op alle fora, en nu in de finale.
Never gonna happen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Zou nogal een frats zijn moest Sharice winnen. Weken verguisd op alle fora, en nu in de finale.
Ik geloof er niet in maar dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
als je mazzel hebt die van zonet ook nogquote:
Mattie komt er zo ook bijquote:
Net op de valreepquote:
Was zo kansloos vanaf dag 1 al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:55 schreef maxelu het volgende:
Jolien doet er alleen maar goed aan om Jeff te lozen
Heb altijd geweten dat ze zou gaan winnen.quote:
Ja, dat is de live. Daarom ben ik ook wel blij dat het hele seizoen maar een kwartiertje live wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu eerst een uur terugblikken en dan 3 minuten uitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |