SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Met de stekker er in nog niet geprobeerd maar zal wel niet kunnen. Wel een paar keer klepje vergeten dicht te doenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:16 schreef Ygritte het volgende: [..] Auto’s gaven toen nog niet overal piepjes voor. Als ik de stekker er in heb zitten kan ik niet eens wegrijden. Ik heb ooit een keer een (benzine)auto helemaal leeggerenden op de snelweg. Moest ik weggesleept worden
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik haak maar alvast af voor vanavond. Ik zit mezelf eigenlijk alleen maar verdrietig te maken.
Nouquote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik haak maar alvast af voor vanavond. Ik zit mezelf eigenlijk alleen maar verdrietig te maken.
lol wat kutquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Auto’s gaven toen nog niet overal piepjes voor. Als ik de stekker er in heb zitten kan ik niet eens wegrijden.
Ik heb ooit een keer een (benzine)auto helemaal leeggerenden op de snelweg. Moest ik weggesleept worden
Zag er vast ook overdreven uitquote:
Men up, we are not born to cry over ourselves.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Het is ook niet makkelijk om het treurige niveau hier aan te zien.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
knuffiequote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
yeah...quote:Op maandag 31 maart 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Men up, we are not born to cry over ourselves.
Oh dat heb ik ook wel eens. Jassen tussen deuren ook wel eens gehad.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met de stekker er in nog niet geprobeerd maar zal wel niet kunnen. Wel een paar keer klepje vergeten dicht te doen
Ohquote:Op maandag 31 maart 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om het treurige niveau hier aan te zien.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om het treurige niveau hier aan te zien.
En dan me afvragen waarom die malloot achter me zat te seinenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens. Jassen tussen deuren ook wel eens gehad.
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens. Jassen tussen deuren ook wel eens gehad.
Ja daar was ik niet bij inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gezien je leeftijd, de Franse Revolutie gok ik
Mijn man is ooit eens over mijn uberhippe imode telefoon gereden omdat hij hem op het dak van de auto had gelegd.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb wel eens een vest laten liggen want halverwege het tanken had ik het, schijnbaar, ineens warm. Lag er volgende dag nog
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan me afvragen waarom die malloot achter me zat te seinen
quote:
1:00 gaat me nog wel lukken hoop ikquote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mij dat nog niet gaat lukken voor 1:00
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn man is ooit eens over mijn uberhippe imode telefoon gereden omdat hij hem op het dak van de auto had gelegd.
Misschien met een beetje mazzel stort ik nog in als de adrenaline van het sporten gedaald is.quote:
Grosso modo ben ik niet heel erg onhandig gelukkigquote:Op maandag 31 maart 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wel gezellie dat jullie samen onhandig doen bij tanken
Van de week nog 1,59 betaaldquote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Het tanken was wel 'goedkoper' geworden, nog maar 1,989 voor de E5
In Zwitserse Frank?quote:
Zeker in Duitsland getankt?quote:
Had ook wel verwacht dat die hoger stondquote:
Ik tank nooit e5. Zou wel kunnen overigens, maar /carequote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Het tanken was wel 'goedkoper' geworden, nog maar 1,989 voor de E5
Ja dat is net wat te ver om rendabel te zijn voor mijquote:
Wel een leuke vakantie, als je er eens voor zou willen omrijdenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is net wat te ver om rendabel te zijn voor mij
Bij mij scheelt het geld omdat de cilinders anders te vies worden. Net als dat ik zuiniger rijd als ik d'r zo nu en dan flink in de toeren jaag. Kwaaltje van het blok helaas.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik tank nooit e5. Zou wel kunnen overigens, maar /care
Oostenrijk ben ik ook al 25-30 jaar niet meer geweest denk ikquote:Op maandag 31 maart 2025 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een leuke vakantie, als je er eens voor zou willen omrijden
2020 voor het laatst, 1e corona zomerquote:Op maandag 31 maart 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oostenrijk ben ik ook al 25-30 jaar niet meer geweest denk ik
Ik rij meestal wel redelijke afstanden en trap hem ook nog wel eens op z’n staart. Tot nu toe nog geen commentaar op m’n cilinders gehad.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het geld omdat de cilinders anders te vies worden. Net als dat ik zuiniger rijd als ik d'r zo nu en dan flink in de toeren jaag. Kwaaltje van het blok helaas.
Als deze auto van mezelf was geweest dan had ik bliepjes en begrenzer laten uitschakelenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik rij meestal wel redelijke afstanden en trap hem ook nog wel eens op z’n staart. Tot nu toe nog geen commentaar op m’n cilinders gehad.
Mja het is gewoon een probleem in deze blokken (THP -> https://www.anwb.nl/auto/(...)onderdelen/thp-motor ). En dan met name de inlaatklep die verstopt raakt door koolstofafzettingen.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik rij meestal wel redelijke afstanden en trap hem ook nog wel eens op z’n staart. Tot nu toe nog geen commentaar op m’n cilinders gehad.
Terugbrengen een optie?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eens muffins van de Lidl gehaald, heb spijt
@:4EverBlackEyed je mag de rest hebben
De andere heeft ook een begrenzer op 190. Dat rijdt ik in NL toch nooit.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als deze auto van mezelf was geweest dan had ik bliepjes en begrenzer laten uitschakelen
Zeggen dat je er een voedselvergiftiging van hebt opgelopen en zeggen dat ze blij mogen zijn dat jij al tevreden bent met je geld terug ipv dat je ze aanklaagtquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat je er een voedselvergiftiging van hebt opgelopen en zeggen dat ze blij mogen zijn dat jij al tevreden bent met je geld terug ipv dat je ze aanklaagt
Met vorige in Duitsland wel eens 220 gereden, deze is begrensd op 160quote:Op maandag 31 maart 2025 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De andere heeft ook een begrenzer op 190. Dat rijdt ik in NL toch nooit.
Het hardste dat ik ooit gereden heb is 245. Dat is sowieso niet grappig op een openbare weg, zelfs in DE niet.
Mannen swipen vaak toch wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt schokkend hoe weinig moeite sommigen in hun profiel stoppen
En het dan waarschijnlijk raar vinden dat het niet werkt.
En dan voor stemmen en dan na de stemmen zeggen. 1 april, ik stem toch tegen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
de tweede kamer gaat vandaag stemmen voor een algeheel vuurwerk verbod
ja, alles verbiedenquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
de tweede kamer gaat vandaag stemmen voor een algeheel vuurwerk verbod
geen idee, volgens mij is dat niet exclusief aan links voorbehouden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 07:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch een linkse hobby?
Rechts beticht links altijd ervan alles te verbieden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij is dat niet exclusief aan links voorbehouden.
ik ben niet zo van het volgen van politiek
Nog vijf minuten om mezelf bij elkaar te rapen want moet weg.quote:
Ik doe FOK!ken, dus ik ben een FOK!ker.quote:
Als ze morgen komen, dan is het een 1-april grap dat ze vandaag komen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:56 schreef Ama het volgende:
Geen idee of mijn tuinstoelen nou vandaag komen of niet. Gisteravond stond er ineens 2 april en nu staat er weer dat het vandaag komt. Nou we zullen zien.
Sorry, maar dat moet echt even.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn buiten herrie aan het maken.
Nou laten we dat maar niet doen want heb al een kut humeur.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze morgen komen, dan is het een 1-april grap dat ze vandaag komen.
Oh nou, vooruit dan maar. Hoe lang gaat het duren, denk je?quote:
Drie weken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh nou, vooruit dan maar. Hoe lang gaat het duren, denk je?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
Dit is toch wel de spirit animal van @:bitterbal:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.quote:
...wat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
Weet je zeker dat het een droom was?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is gewoon een van die 200 lurkers.
Die zijn altijd bezig, zo liefquote:
quote:Er is een landelijke storing met de informatieborden op treinstations. De reisinformatie op de schermen loopt 15 minuten achter.
De borden zijn slechts gesynchroniseerd met de gemiddelde vertraging van de treinen. Alles is geoptimaliseerd.quote:
Je zouden wel wat onrealistischere scenario's kunnen bedenken voor een grapquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De reisinformatie heeft vertraging? Dat is een nieuwe!
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan. Net als bij @AirwiN trouwens. Ze waren er alleen niet bij.quote:
Dat heb ik ook wel bij mannen gedaan maar dat had een andere reden denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan.
Zo ben ik ook ooit een telefoon verlorenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn man is ooit eens over mijn uberhippe imode telefoon gereden omdat hij hem op het dak van de auto had gelegd.
Sorry moest ff werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer uit alle gaten en kieren.
quote:
Huehue, komt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer uit alle gaten en kieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Euhmmmquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
Toen ik vanmorgen onder de douche stond hoorde ik dat iemand begon met schuren
En ik dacht dat het se buren weer waren. Die klussen wel meer de laatste maanden.
Maar het klonk zo dichtbij
Het was mijn vader in de achtertuin die de kozijnen aan het schuren was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat was het.
quote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan. Net als bij @:Airwin trouwens. Ze waren er alleen niet bij.
Geef anders even een korte samenvattingquote:
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef anders even een korte samenvatting
Ah zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
Er zijn mensen die nog steeds hoop hebben dat ze ooit samen komen!quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
En zijzelf ook?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nog steeds hoop hebben dat ze ooit samen komen!
Zijn we nog steeds natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen eigen keuze natuurlijkquote:
Mijn post is gebaseerd op een TT van gisteren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het ook weten!! Krijg ik een cadeautje?!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het ook weten!! Krijg ik een cadeautje?!
Houden elkaar zo mooi in evenwichtquote:
Ja!quote:
GLS is beter dan DPDquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Pakket komt met GLS. Volgens mij nooit eerder gehad, als ze maar niet zo kut zijn als DPD.
Ik had dus vorige week met korting alvast een nieuwe zak brokken besteld, weer via Amazon en vorige keer was het kwijt geraakt en eigenlijk zou mijn bestelling van vorige week vandaag komen maar het heeft vertraging. Echt als ze weer die zak kwijt raken.Vorige keer begon het ook met er is vertraging.
Ik had zowaar minder issues met DHL dan met PostNL laatst.quote:
Op je bek gaan in een bak stront is ook beter dan in een bak glasschervenquote:
DHL zegt we komen op dat en dat moment. Dan zit je netjes te wachten. En ineens krijg je een email dat ze je niet thuis aangetroffen hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
DHL zegt gewoon ik kom tussen 11 en 13 al ruim van te voren, meestal avond van te voren. Komen dan ook letterlijk. En je kunt nog enkele minuten voordat ze komen nog je afspraak wijzigingen.
PostNL: we komen ergens tussen 8 en 22.30 en we worden heel erg boos als je niet thuis bent. Oh en je bezorgafspraak wijzigingen? Ja dat kan ergens de avond van te voren tussen 2300 en 2400 als je slaapt. *evil laugh*. Dan sturen we nog een melding dat we komen tussen 10.13 en 12.14, maar uiteindelijk is het 16.48.
Oh en ben je niet thuis? We bezorgen je loeizware pakket aan de andere kant van de stad. Succes
Ja precies. Beetje meekomen hoor. Huphup, ga eens even koppelen met CLquote:
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld van DHLquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
DHL zegt we komen op dat en dat moment. Dan zit je netjes te wachten. En ineens krijg je een email dat ze je niet thuis aangetroffen hebben
Zo zie je maar dat we allemaal andere ervaringen hebben met dezelfde bedrijven
Dat zei ik net inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld van DHL
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld van DHL
Klopt, want ze komen altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
Volgens mij worden jullie gewoon betaald door DHL.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
Deze is te makkelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, want ze komen altijd bij mij
Ja wij zijn van de PRquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
We zijn het alquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Besef me nu al dat het al meer dan 20 jaar is.Fuck ik word oud.
quote:Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland.
Ik ben heul niet bejaard!quote:
Ik test voor ze, dus ze moeten welquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
Dan is er meer sprake van een relatie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst pakketjes kopen
Zeg, kunnen we afschuwelijke plaatjes voortaan in een spoiler zetten?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, kunnen we afschuwelijke plaatjes voortaan in een spoiler zetten?
Ohja, wist ook al niet waarvoor die wasquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn post is gebaseerd op een TT van gisteren.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
* Recce geeft @:crack_ één M&M.
En als ze het wel wil doen, kan ze het niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
Faber is geen stempelmachine. Als ze iets niet wil doen, doet ze het niet.
en alle andere dieren, en het afval, en het politiepersoneel, en het ambulancepersoneel etc etcquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Ik vind vuurwerk zelf altijd wel leuk met oud en nieuw om te kijken maar voor de huisdieren is het wel fijn.
klap verkopen toch, dat werkt altijd bij machines die niet werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
Heb je een verlanglijstje?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, wist ook al niet waarvoor die wasmaar krijg ik cadeautjeee?
@bitterbalquote:Toch geen 1 aprilgrap: de bitterbalpizza komt er écht
De opmerkelijke bitterbalpizza die op maandag werd aangekondigd door New York Pizza en Kwekkeboom is toch geen 1 aprilgrap. Hij komt er écht, blijkt na navraag van deze site.
Woordvoerder Joost Geurtsen van New York Pizza benadrukt dat het geen grap betreft. Op maandag introduceerde de pizzaketen een wel heel opvallende nieuwe variant: de bitterbalpizza. Een pizza met daarop gehalveerde bitterballen en een mosterdsausje. De nieuwe soort maakte de tongen los op sociale media, maar veel liefhebbers concludeerden al snel dat het hier om een 1 aprilgrap moest gaan.
Toch niet, blijkt nu. De pizza is vanaf dinsdag te bestellen bij de keten, via de New York Pizza-app. ,,We waren al een tijdje met Kwekkeboom in gesprek, het plan was aanvankelijk inderdaad om hier een soort grap van te maken. Maar gaandeweg kwamen we erachter dat de combinatie bitterbal en pizza echt lekker is.
https://www.ad.nl/binnenl(...)mt-er-echt~a0b36248/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Alleen cola op kamertemperatuur.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je ranja voor mij? of ijskoude cola
Hmmm, wat voor thee?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen cola op kamertemperatuur.Een kopje thee dan?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:25 schreef rival het volgende:
Dat je ijskoude cola wilt en je als alternatief een glas warme thee aangeboden krijgt
beter dan kouwe thee met ijsblokjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:25 schreef rival het volgende:
Dat je ijskoude cola wilt en als alternatief een glas warme thee aangeboden krijgt
Thee met ijsblokjes moet je gewoon nog een dot koude melk toevoegen voor een Iced Chai Lattequote:
quote:
Hmm, is dat lekker ja?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thee met ijsblokjes moet je gewoon nog een dot koude melk toevoegen voor een Iced Chai Latte
Fijn dat een paar mongolen het dan weer verpesten voor iedereen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en alle andere dieren, en het afval, en het politiepersoneel, en het ambulancepersoneel etc etc
Faberquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
Mja, dat is meestal zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat een paar mongolen het dan weer verpesten voor iedereen.
Daarnaast komt de meeste overlast van vuurwerk dat nu ook al verboden is
Kan best lekker zijn jaquote:
Bijvoorbeeld de tokkie ergens in mijn wijk die nog steeds bijna elke avond iets afsteektquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Die steken toch wel af.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Al was 75% van NL voorstander voor het vuurwerkverbod, dus denk dat dit prima is. Jammer voor die 25%
Het zijn niet alleen een paar mongolen. Eigenlijk mag je alleen vuurwerk afsteken tussen 18.00 uur en 2.00 uur en daar houdt een flink deel van de afstekers zich niet aan. En de hoeveelheid die afgestoken wordt en het volume van de knallen etc. is echt idioot. Het is gewoon totaal uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat een paar mongolen het dan weer verpesten voor iedereen.
Vast wel maar gok dat het in de loop van de jaren wel minder zal worden.quote:
Drone shows zijn de toekomst toch!quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Vuurwerkshows zijn wel mooi, misschien komen die er meer?
Ik geloof dat het de bedoeling is dat verenigingen wel vuurwerk af mogen steken, dus die komen er meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
wat zijn drone showsquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat verenigingen wel vuurwerk af mogen steken, dus die komen er meer.
Aliens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
JONGENS
Wat gebeurt er in jezusnaam, ik pak met m'n hoortoestel iets op in een winkel en ik heb geen idee waar het vandaan komt.
oh whutquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
ze gunt je tietenquote:
Oeiquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dingen beginnen een eigen leven te leiden
HAHAHQQHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Jezus gaat dit nou nog steeds over die stoelenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Oh handig dat je bij GLS kan zien hoeveel pakketjes hij nog eerst moet bezorgen en waar hij is nu.
Zeg gewoon dat ik het handig vind dat je dat kan zien bij hun.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus gaat dit nou nog steeds over die stoelen
Nou en?quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus gaat dit nou nog steeds over die stoelen
waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wou straks nog foto plaatsen maar doe ik ook maar niet.
omdat iemand (en in dit geval iemand die hier beetje focus op heeft) commentaar geeft? Dan kunnen we dit topic wel sluitenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik braaf misschien beetje door in mijn enthousiasme.
Ik vind hier wat van verdomme!quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat iemand (en in dit geval iemand die hier beetje focus op heeft) commentaar geeft? Dan kunnen we dit topic wel sluiteniedereen heeft commentaar op iedereen, en dan ook nog eens commentaar op wat een negatieve kutwereld het is
![]()
![]()
slotjesssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat iemand (en in dit geval iemand die hier beetje focus op heeft) commentaar geeft? Dan kunnen we dit topic wel sluiteniedereen heeft commentaar op iedereen, en dan ook nog eens commentaar op wat een negatieve kutwereld het is
![]()
![]()
Zat er al langer aan te komen hequote:Op dinsdag 1 april 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het nieuws niet lezen als ik jou was
Die wordt bijna ieder jaar afgelast wegens teveel windquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach Den Haag gaat vast wel een vuurwerkshow geven.
Ohquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Die wordt bijna ieder jaar afgelast wegens teveel wind
Die in Rotterdam gaat geloof ik stoppen omdat het te duur is.
Mooi man die alternatieven
In het museum hebben we ook weleens op de speakers in het restaurant een taartenbakwedstrijd van een speeltuin naast het museum gehoordquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
JONGENS
Wat gebeurt er in jezusnaam, ik pak met m'n hoortoestel iets op in een winkel en ik heb geen idee waar het vandaan komt.
Ik maak me hier echt veel bozer van dan goed isquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Die wordt bijna ieder jaar afgelast wegens teveel wind
Die in Rotterdam gaat geloof ik stoppen omdat het te duur is.
Mooi man die alternatieven
Dat is nieuw.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me hier echt veel bozer van dan goed is
Dan gaan we weer zeuren dat we nergens terecht kunnen, je komt er niet onderuit!!quote:
Laat gaan man, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moeten we ergens asiel aan gaan vragen en dan wordt Faber weer boos.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaan we weer zeuren dat we nergens terecht kunnen, je komt er niet onderuit!!
gaan we DTS overnemenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaan we weer zeuren dat we nergens terecht kunnen, je komt er niet onderuit!!
het is maar vuurwerkquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jijquote:
maarrr, doet ze het ook?!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
Mijn dochter zei net; ik ga mijn kamer opruimen.
Ik pleurde bijna van verbazing van de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |