Zo ben ik ook ooit een telefoon verlorenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn man is ooit eens over mijn uberhippe imode telefoon gereden omdat hij hem op het dak van de auto had gelegd.
Sorry moest ff werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer uit alle gaten en kieren.
quote:
Huehue, komt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer uit alle gaten en kieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Euhmmmquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
Toen ik vanmorgen onder de douche stond hoorde ik dat iemand begon met schuren
En ik dacht dat het se buren weer waren. Die klussen wel meer de laatste maanden.
Maar het klonk zo dichtbij
Het was mijn vader in de achtertuin die de kozijnen aan het schuren was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
quote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan. Net als bij @:Airwin trouwens. Ze waren er alleen niet bij.
Geef anders even een korte samenvattingquote:
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef anders even een korte samenvatting
Ah zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
Er zijn mensen die nog steeds hoop hebben dat ze ooit samen komen!quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |