En zijzelf ook?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nog steeds hoop hebben dat ze ooit samen komen!
Zijn we nog steeds natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
Geen eigen keuze natuurlijkquote:
Mijn post is gebaseerd op een TT van gisteren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het ook weten!! Krijg ik een cadeautje?!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het ook weten!! Krijg ik een cadeautje?!
Houden elkaar zo mooi in evenwichtquote:
Ja!quote:
GLS is beter dan DPDquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Pakket komt met GLS. Volgens mij nooit eerder gehad, als ze maar niet zo kut zijn als DPD.
Ik had dus vorige week met korting alvast een nieuwe zak brokken besteld, weer via Amazon en vorige keer was het kwijt geraakt en eigenlijk zou mijn bestelling van vorige week vandaag komen maar het heeft vertraging. Echt als ze weer die zak kwijt raken.Vorige keer begon het ook met er is vertraging.
Ik had zowaar minder issues met DHL dan met PostNL laatst.quote:
Op je bek gaan in een bak stront is ook beter dan in een bak glasschervenquote:
DHL zegt we komen op dat en dat moment. Dan zit je netjes te wachten. En ineens krijg je een email dat ze je niet thuis aangetroffen hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
DHL zegt gewoon ik kom tussen 11 en 13 al ruim van te voren, meestal avond van te voren. Komen dan ook letterlijk. En je kunt nog enkele minuten voordat ze komen nog je afspraak wijzigingen.
PostNL: we komen ergens tussen 8 en 22.30 en we worden heel erg boos als je niet thuis bent. Oh en je bezorgafspraak wijzigingen? Ja dat kan ergens de avond van te voren tussen 2300 en 2400 als je slaapt. *evil laugh*. Dan sturen we nog een melding dat we komen tussen 10.13 en 12.14, maar uiteindelijk is het 16.48.
Oh en ben je niet thuis? We bezorgen je loeizware pakket aan de andere kant van de stad. Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |