quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
Dit is toch wel de spirit animal van @:bitterbal:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.quote:
...wat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
Weet je zeker dat het een droom was?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest om de een of andere reden een tijdje rondzwerven. Moest van m'n ouders. Dus handige spullen pakken enzo, zware tas, ik stonk, kon nergens douchen.
En toen zag ik op Facebook een bericht van een vriendin van vroeger die van de aardbodem was verdwenen destijds door een burn-out, dus ik was helemaal blij dat ze er weer was, maar onder een andere naam. En het was een aankondiging dat ze ergens was, dat ze een lezing gaf ofzo, dus ik daarheen en toen was ze helemaal niet blij mij te zien en ging het heel stroef allemaal.
En dat was het.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is gewoon een van die 200 lurkers.
Die zijn altijd bezig, zo liefquote:
quote:Er is een landelijke storing met de informatieborden op treinstations. De reisinformatie op de schermen loopt 15 minuten achter.
De borden zijn slechts gesynchroniseerd met de gemiddelde vertraging van de treinen. Alles is geoptimaliseerd.quote:
Je zouden wel wat onrealistischere scenario's kunnen bedenken voor een grapquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De reisinformatie heeft vertraging? Dat is een nieuwe!
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan. Net als bij @AirwiN trouwens. Ze waren er alleen niet bij.quote:
Dat heb ik ook wel bij mannen gedaan maar dat had een andere reden denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan.
Zo ben ik ook ooit een telefoon verlorenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn man is ooit eens over mijn uberhippe imode telefoon gereden omdat hij hem op het dak van de auto had gelegd.
Sorry moest ff werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer uit alle gaten en kieren.
quote:
Huehue, komt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer uit alle gaten en kieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Euhmmmquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
Toen ik vanmorgen onder de douche stond hoorde ik dat iemand begon met schuren
En ik dacht dat het se buren weer waren. Die klussen wel meer de laatste maanden.
Maar het klonk zo dichtbij
Het was mijn vader in de achtertuin die de kozijnen aan het schuren was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat was het.
quote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog in zijn bed gelegen en onder zijn douche gestaan. Net als bij @:Airwin trouwens. Ze waren er alleen niet bij.
Geef anders even een korte samenvattingquote:
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef anders even een korte samenvatting
Ah zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
Er zijn mensen die nog steeds hoop hebben dat ze ooit samen komen!quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL en Q zijn jarenlang het droomkoppel van R&P geweest. Bitterbal en LTVDK zijn er niets bij.
En zijzelf ook?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nog steeds hoop hebben dat ze ooit samen komen!
Zijn we nog steeds natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen eigen keuze natuurlijkquote:
Mijn post is gebaseerd op een TT van gisteren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het ook weten!! Krijg ik een cadeautje?!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het ook weten!! Krijg ik een cadeautje?!
Houden elkaar zo mooi in evenwichtquote:
Ja!quote:
GLS is beter dan DPDquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Pakket komt met GLS. Volgens mij nooit eerder gehad, als ze maar niet zo kut zijn als DPD.
Ik had dus vorige week met korting alvast een nieuwe zak brokken besteld, weer via Amazon en vorige keer was het kwijt geraakt en eigenlijk zou mijn bestelling van vorige week vandaag komen maar het heeft vertraging. Echt als ze weer die zak kwijt raken.Vorige keer begon het ook met er is vertraging.
Ik had zowaar minder issues met DHL dan met PostNL laatst.quote:
Op je bek gaan in een bak stront is ook beter dan in een bak glasschervenquote:
DHL zegt we komen op dat en dat moment. Dan zit je netjes te wachten. En ineens krijg je een email dat ze je niet thuis aangetroffen hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
DHL zegt gewoon ik kom tussen 11 en 13 al ruim van te voren, meestal avond van te voren. Komen dan ook letterlijk. En je kunt nog enkele minuten voordat ze komen nog je afspraak wijzigingen.
PostNL: we komen ergens tussen 8 en 22.30 en we worden heel erg boos als je niet thuis bent. Oh en je bezorgafspraak wijzigingen? Ja dat kan ergens de avond van te voren tussen 2300 en 2400 als je slaapt. *evil laugh*. Dan sturen we nog een melding dat we komen tussen 10.13 en 12.14, maar uiteindelijk is het 16.48.
Oh en ben je niet thuis? We bezorgen je loeizware pakket aan de andere kant van de stad. Succes
Ja precies. Beetje meekomen hoor. Huphup, ga eens even koppelen met CLquote:
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld van DHLquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
DHL zegt we komen op dat en dat moment. Dan zit je netjes te wachten. En ineens krijg je een email dat ze je niet thuis aangetroffen hebben
Zo zie je maar dat we allemaal andere ervaringen hebben met dezelfde bedrijven
Dat zei ik net inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld van DHL
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld van DHL
Klopt, want ze komen altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
Volgens mij worden jullie gewoon betaald door DHL.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
Deze is te makkelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, want ze komen altijd bij mij
Ja wij zijn van de PRquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
We zijn het alquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Besef me nu al dat het al meer dan 20 jaar is.Fuck ik word oud.
quote:Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland.
Ik ben heul niet bejaard!quote:
Ik test voor ze, dus ze moeten welquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef Recce het volgende:
Dan is er meer sprake van een relatie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst pakketjes kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |