Van de week nog 1,59 betaaldquote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Het tanken was wel 'goedkoper' geworden, nog maar 1,989 voor de E5
In Zwitserse Frank?quote:
Zeker in Duitsland getankt?quote:
Had ook wel verwacht dat die hoger stondquote:
Ik tank nooit e5. Zou wel kunnen overigens, maar /carequote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Het tanken was wel 'goedkoper' geworden, nog maar 1,989 voor de E5
Ja dat is net wat te ver om rendabel te zijn voor mijquote:
Wel een leuke vakantie, als je er eens voor zou willen omrijdenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is net wat te ver om rendabel te zijn voor mij
Bij mij scheelt het geld omdat de cilinders anders te vies worden. Net als dat ik zuiniger rijd als ik d'r zo nu en dan flink in de toeren jaag. Kwaaltje van het blok helaas.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik tank nooit e5. Zou wel kunnen overigens, maar /care
Oostenrijk ben ik ook al 25-30 jaar niet meer geweest denk ikquote:Op maandag 31 maart 2025 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een leuke vakantie, als je er eens voor zou willen omrijden
2020 voor het laatst, 1e corona zomerquote:Op maandag 31 maart 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oostenrijk ben ik ook al 25-30 jaar niet meer geweest denk ik
Ik rij meestal wel redelijke afstanden en trap hem ook nog wel eens op z’n staart. Tot nu toe nog geen commentaar op m’n cilinders gehad.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het geld omdat de cilinders anders te vies worden. Net als dat ik zuiniger rijd als ik d'r zo nu en dan flink in de toeren jaag. Kwaaltje van het blok helaas.
Als deze auto van mezelf was geweest dan had ik bliepjes en begrenzer laten uitschakelenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik rij meestal wel redelijke afstanden en trap hem ook nog wel eens op z’n staart. Tot nu toe nog geen commentaar op m’n cilinders gehad.
Mja het is gewoon een probleem in deze blokken (THP -> https://www.anwb.nl/auto/(...)onderdelen/thp-motor ). En dan met name de inlaatklep die verstopt raakt door koolstofafzettingen.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik rij meestal wel redelijke afstanden en trap hem ook nog wel eens op z’n staart. Tot nu toe nog geen commentaar op m’n cilinders gehad.
Terugbrengen een optie?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eens muffins van de Lidl gehaald, heb spijt
@:4EverBlackEyed je mag de rest hebben
De andere heeft ook een begrenzer op 190. Dat rijdt ik in NL toch nooit.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als deze auto van mezelf was geweest dan had ik bliepjes en begrenzer laten uitschakelen
Zeggen dat je er een voedselvergiftiging van hebt opgelopen en zeggen dat ze blij mogen zijn dat jij al tevreden bent met je geld terug ipv dat je ze aanklaagtquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat je er een voedselvergiftiging van hebt opgelopen en zeggen dat ze blij mogen zijn dat jij al tevreden bent met je geld terug ipv dat je ze aanklaagt
Met vorige in Duitsland wel eens 220 gereden, deze is begrensd op 160quote:Op maandag 31 maart 2025 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De andere heeft ook een begrenzer op 190. Dat rijdt ik in NL toch nooit.
Het hardste dat ik ooit gereden heb is 245. Dat is sowieso niet grappig op een openbare weg, zelfs in DE niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |