we hebben wel die vakantieveiling veiling gehadquote:Op maandag 31 maart 2025 20:13 schreef Ireth het volgende:
Er is toch ook een seizoen geweest dat er persoonlijke items geveild werden voor de voedselbank??
Haha alsof iemand geld voor die meuk geeft…quote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat niet stiekem door hun hoofd gaat dat ze het uiteindelijk toch zelf mogen houden, vooral Jolien die werkelijk álles inpakt![]()
Slaat namelijk nergens op om dit aan een fan te geven, dan staat het de volgende dag al bij biedingen op marktplaats.=
dat dacht ik met het salar jaar ookquote:Op maandag 31 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha alsof iemand geld voor die meuk geeft…Ik hoef het gratis nog niet eens
Ja maar toen was het ook wel meer een hit dan dat wat het nu nog isquote:Op maandag 31 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik met het salar jaar ook
dat ging helemaal nergens meer om die bedragen toen( dat was toch toen?)
nou die is wel zo braaf als het uitdrukkelijk word gezegt om het te doenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat niet stiekem door hun hoofd gaat dat ze het uiteindelijk toch zelf mogen houden, vooral Jolien die werkelijk álles inpakt![]()
Slaat namelijk nergens op om dit aan een fan te geven, dan staat het de volgende dag al bij biedingen op marktplaats.=
ik zou het wel willen hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha alsof iemand geld voor die meuk geeft…Ik hoef het gratis nog niet eens
had ik echt ook geweestquote:
heeft sharice gedaan tochquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Ireth het volgende:
Ik had die zwarte gamechanger er bij gepropt, dat was de meest nutteloze dit jaar
Dan gewoon lekker niet komenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey op TikTok: ik heb altijd respect getoond voor hun in het huis.
jammer de mensen in het huis niet.
hij twijfelt ook om naar de finale te komen
Hij is zeker boos omdat hij geen eten mocht brengen en zoals elsa ff mocht langs gaanquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
tuurlijk welquote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie moet niet zo hardop lullen wat Jordy eventueel nog achter gehouden heeft
nou ja zegquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Hij heeft niks te willen... Contract 5jaar doen wat BB wilt!quote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Is toch ook raar. De deelnemers zelf mogen niks mee naar huis nemen. Maar eenheid vreemde fan zou het dan wel mogen hebben??quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er staat niks op de insta van BB erover tot nog toe dus welke fan gaat dit krijgen dan .
Misschien toch wat hier werd gezegd een 1 April grap
jordy heeft vaak genoeg Matti verradenquote:
Ze vind het sneu voor jordy. Daarom.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft wel vaak de naam jordy in haar mond.
kan niet echt vinden hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Nou ze vind het echt niet sneuquote:Op maandag 31 maart 2025 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze vind het sneu voor jordy. Daarom.
Beetje onzin ook, want BB ziet alles.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef latevogel het volgende:
Beetje flauw van Matt om te zeggen dat Jordy niet alles heeft afgegeven... Hij zelf ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
TOP horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Ziek is ziekquote:Op maandag 31 maart 2025 20:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen... Contract 5jaar doen wat BB wilt!
mag dat van BB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
walgelijk kindquote:Op maandag 31 maart 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
Misschien wil jasmijn wel het tasje van Matti kopen![]()
nou denk niet echt dat hij alles mee krijgtquote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje onzin ook, want BB ziet alles.
Die rebelse Jordi doet weer eens grappig.
vind der mooi hier hoor met dat lange haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ja maar kan zijn account niet eens vindenquote:
jeflex ofzoiets?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar kan zijn account niet eens vinden
ja op insta ...... gaat snel even op tiktok kijkenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
wie er naar de finale mag , maar dat was dus al bekend
Nee bij mij niet hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
wie er naar de finale mag , maar dat was dus al bekend
don't blame the messenger, zegt die sufferd in de tv-uitzending, die ik via de streams kijkquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
don't blame the messenger, zegt die sufferd in de tv-uitzending, die ik via de streams kijk
Jeflexmusicquote:Op maandag 31 maart 2025 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar kan zijn account niet eens vinden
ja ik snap hem wel ik bewaar ook altijd van alles als ik ergens ben geweest ofzoquote:Op maandag 31 maart 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy moet even
OPRECHT op een papiertje schrijven
en misschien moet iemand hem een linkje van FOK! sturen
allemaal herinneringen hier
😂quote:Op maandag 31 maart 2025 21:00 schreef odie22 het volgende:
TV
sharice : ik werd er niet goed van die stem van milena, nee ik ook niet
heb jij die ergens opgeslagen ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Arme jongen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy moet even
OPRECHT op een papiertje schrijven
en misschien moet iemand hem een linkje van FOK! sturen
allemaal herinneringen hier
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb jij die ergens opgeslagen ofzo?
https://hallon.nl/abc/ van @Flory-quote:Op maandag 31 maart 2025 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb jij die ergens opgeslagen ofzo?
Volgens mij waren die wraps, paprika en tonijn nog de beste uit 3....quote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
Op tv zo meteen (na de reclame) zien we wie het eten hebben bepaald in de DC room.
Is toch heerlijk zo. Dekentje geeft veel warmte en een fris hoofd is zalig.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben binnen toch ook zo'n houtkachel??? Sleur die zithoek naar daar en ga daar gezellig zitten ipv buiten te vernikkelen met een dekentje?
dan heb je die rooklucht in het hele huisquote:Op maandag 31 maart 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben binnen toch ook zo'n houtkachel??? Sleur die zithoek naar daar en ga daar gezellig zitten ipv buiten te vernikkelen met een dekentje?
Beetje zoals Sharice is. Je denkt dat je haar ziet, maar je ziet haar niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sharice geeft een strip-sessie in de boudoir![]()
ik vond het meeeeeer dan genoegquote:Op maandag 31 maart 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
[..]
Beetje zoals Sharice is. Je denkt dat je haar ziet, maar je ziet haar niet.
echte snacksquote:Op maandag 31 maart 2025 22:13 schreef kater1 het volgende:
Gaan ze nu koekjes airfryeren? Oh echte airfryerdingen.
BB al beetje afgesloten hierquote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef odie22 het volgende:
echt TOP streams vanavond, snap niet dat het zo rustig is hier
ik moet wel even rustig aan afsluiten hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 22:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
BB al beetje afgesloten hier
Spel is gespeeld, moeten elkaar niet meer buiten werken
Weinig mensen nog en geen spanning meer
Zou met veel plezier nog kijken naar een livestream op de afterparty, met allemaal nog een mic omDaar zal het nog juicy worden
Dat kan perfect met dit soort chillmomentjes en avondstreams waar ze gewoon gezellig kletsen! Veel meer wordt het niet meer de laatste weekquote:Op maandag 31 maart 2025 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik moet wel even rustig aan afsluiten hoor
ik vind het allemaal best wat ze gaan doen na de tijd, denk niet dat ik nog een keer naar ze om kijkquote:Op maandag 31 maart 2025 22:31 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dat kan perfect met dit soort chillmomentjes en avondstreams waar ze gewoon gezellig kletsen! Veel meer wordt het niet meer de laatste week
Ik volg nu nog een beetje mee waar ze het over hebben in de achtergrond maar ondertussen ben ik aan het gamen
Jolientje is bang dat ze in oude patronen gaat hervallen in de liefde
Zelfs niet naar Jolientjequote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het allemaal best wat ze gaan doen na de tijd, denk niet dat ik nog een keer naar ze om kijk
Misschien komt er vannacht een oud inwoner naar binnen geslopen om daar te overnachten.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de stagiaire zat even op de verkeerde kamer
Jammer dat we van die WRAP party nooit wat zien, behalve wat filmpjes etc op de Insta's van deelnemers. Zou leuk zijn omdat ook op streams te zien en dat feestje online mee te maken.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
BB al beetje afgesloten hier
Spel is gespeeld, moeten elkaar niet meer buiten werken
Weinig mensen nog en geen spanning meer
Zou met veel plezier nog kijken naar een livestream op de afterparty, met allemaal nog een mic omDaar zal het nog juicy worden
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Er vielen zo plotseling nog 4 kaassticks uit de airfryer
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunt wel zien dat ze ervaring heeft hiermee
echt wel de mooiste van dit seizoenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Jolien is een hele mooie vrouw.
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy laat een schattig snack boertje
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy laat een schattig snack boertje
Smaken verschillen denk ikquote:Op maandag 31 maart 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Jolien is een hele mooie vrouw.
1 ding is zeker na vrijdag avond is het weer een stukje stiller in huisquote:Op maandag 31 maart 2025 22:48 schreef kater1 het volgende:
Een van de laatste mooie nachten. Gezellig voor het vuur, wat kletsen, soms diep, soms nergens over. Snackje erbij. Ik zal het missen (en zij ook).
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Nou, word gewoon helemaal sentimenteel hier.... gelukkig gaat Jordy gewoon aan de afwas. Terug met beide benen op de grond.
Wij moeten ook afscheid nemen hierquote:Op maandag 31 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Nou, word gewoon helemaal sentimenteel hier.... gelukkig gaat Jordy gewoon aan de afwas. Terug met beide benen op de grond.
mag niet hierquote:Op maandag 31 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wij moeten ook afscheid nemen hier
Ik weet, ik weet...quote:Op maandag 31 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo ontwennen na BB. Duurt altijd weer een week of 2 voor ik weer een beetje een andere routine heb opgepakt en voel me dan echt wat verdwaaldquote:Op maandag 31 maart 2025 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
Samen nog genieten van de laatste dagen daar![]()
zij daar en wij hier
Ach bekijk het zo over 284 dagen na de finale begint waarschijnlijk het nieuwe seizoen alquote:Op maandag 31 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pffff dan al weerquote:Op maandag 31 maart 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach bekijk het zo over 284 dagen na de finale begint waarschijnlijk het nieuwe seizoen al
Denk wel dat het terug gaat komenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo ontwennen na BB. Duurt altijd weer een week of 2 voor ik weer een beetje een andere routine heb opgepakt en voel me dan echt wat verdwaald![]()
Vorige week zei ik nog dat ik het voor het eerst wel okee vond dat het gaat eindigen, omdat het wel het minste seizoen was (die ik een 6 gaf, maar eigenlijk na wat nadenken mag het wel een 7 zijn). Nog steeds het minste seizoen maar was zeker weer erg leuk en erg van genoten. Ook van de COS. Ben van gedachten veranderd iig; vind het helemaal niet okee dat het eindigt ;p
Het is in principe wel okee, maar het is daarna weer zo lang wachtenen elk jaar maar weer de vraag óf het überhaupt weer komt. Waarbij de kans elk jaar slinkt voor m’n gevoel.
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou de onderbroek van Elsa, die aan de suitedeur hangt in een tasje doen, ze was zo populair ik denk dat veel fans hem graag willen hebben
Tuurlijk! *kuchquote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou de onderbroek van Elsa, die aan de suitedeur hangt in een tasje doen, ze was zo populair ik denk dat veel fans hem graag willen hebben
Ik ben hier ook alleen als BB er is, soms post ik ook op DBG, maar wordt weer voor een jaartje afscheid nemen. Heb wel weer van dit seizoen genoten en soms de slappe lach gehad hierquote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk wel dat het terug gaat komen
Herkenbaar wat je zegt.
Paar dagen heb ik er wel 'last' van dat ze niet meer te zien / horen zijn.. en er geen COS meer is. Aantal users die alleen maar voor BB naar FOK! komen ook.
Vond dit seizoen toch wel goede spelelementen hebben. Aantal dingen ook niet.
Omdat er genoeg TV in zit voor de TV kijker, de makers nemen daar genoeg mee.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:07 schreef maxelu het volgende:
Ja de streams kijken cos lezen worden wel even deel van de dagelijkse routine
Hierna is het weer entertainment uit andere bronnen halen
Hoop wel dat er een nieuw seizoen komt, het blijft echt een leuk concept. Maar de productie en uitvoering van heel deze shitshow kan MET GEMAK zeker dubbel zo goed. Vraag me soms toch echt af waarom het allemaal zo half-assed is.
Kartel wast af, daarna wss bek schrobben en naar bed. En dan hebben we nog slechts 3 avondstreams te goed
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Omdat er genoeg TV in zit voor de TV kijker, de makers nemen daar genoeg mee.quote:[ afbeelding ] Op maandag 31 maart 2025 23:07 schreef maxelu het volgende:
Ja de streams kijken cos lezen worden wel even deel van de dagelijkse routine
Hierna is het weer entertainment uit andere bronnen halen
Hoop wel dat er een nieuw seizoen komt, het blijft echt een leuk concept. Maar de productie en uitvoering van heel deze shitshow kan MET GEMAK zeker dubbel zo goed. Vraag me soms toch echt af waarom het allemaal zo half-assed is.
Kartel wast af, daarna wss bek schrobben en naar bed. En dan hebben we nog slechts 3 avondstreams te goed
Jolien kijkt nog wat rond in de woonkamer het afwassen is klaar
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk wel dat het terug gaat komen
Herkenbaar wat je zegt.
Paar dagen heb ik er wel 'last' van dat ze niet meer te zien / horen zijn.. en er geen COS meer is. Aantal users die alleen maar voor BB naar FOK! komen ook.
Vond dit seizoen toch wel goede spelelementen hebben. Aantal dingen ook niet.
Zeker, mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:07 schreef maxelu het volgende:
Moet ook altijd weer even wennen. Maar ik weer aan het feit dat ik een wonky wifi heb en veel op mijn 4g moet kijken. Die is van januari tot april altijd op door alle filmpjes en gifjes hiero! Heb helaas geen onbeperkt dus merk echt dik verschil in deze maandenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo ontwennen na BB. Duurt altijd weer een week of 2 voor ik weer een beetje een andere routine heb opgepakt en voel me dan echt wat verdwaald![]()
Vorige week zei ik nog dat ik het voor het eerst wel okee vond dat het gaat eindigen, omdat het wel het minste seizoen was (die ik een 6 gaf, maar eigenlijk na wat nadenken mag het wel een 7 zijn). Nog steeds het minste seizoen maar was zeker weer erg leuk en erg van genoten. Ook van de COS. Ben van gedachten veranderd iig; vind het helemaal niet okee dat het eindigt ;p
Het is in principe wel okee, maar het is daarna weer zo lang wachtenen elk jaar maar weer de vraag óf het überhaupt weer komt. Waarbij de kans elk jaar slinkt voor m’n gevoel.
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:18 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet ook altijd weer even wennen. Maar ik weer aan het feit dat ik een wonky wifi heb en veel op mijn 4g moet kijken. Die is van januari tot april altijd op door alle filmpjes en gifjes hiero! Heb helaas geen onbeperkt dus merk echt dik verschil in deze maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Mattie Donderdag naar huis?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:15 schreef kater1 het volgende:
Nu staat Mattie op de rots bij de vijver. Ook een afscheidsmomentje voor hem denk ik zo maar.
hoezo schmink op je toet als je naar je nest gaat, ik snap ut nie 1.2.3quote:Op maandag 31 maart 2025 23:25 schreef kater1 het volgende:
Jolien ontschminkt zich in het boudoir. 'Schminken" voor make-up is een Belgisch woord wat ik hier geleerd heb.![]()
Mattie kwam even langs maar zit nu in de woonkamer.
Denken kun je beter aan anderen overlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
wie gaat er als eerste uit?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Acht de kans vrij klein als ik polls zie. Maar wie weet
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denken kun je beter aan anderen overlaten![]()
Denken moet je aan een koe over latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONT schminkt schreef ikquote:Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hoezo schmink op je toet als je naar je nest gaat, ik snap ut nie 1.2.3
Het is wel enigszins close allemaal maar ik verwacht Jolien. Die staat overal net het laagst volgens mij. Lijkt me ook logisch als je nadenkt over hoe stemmen waarschijnlijk verdeeld zullen worden (dat Sharice niet gaat ivm eigen achterban en achterbannen van anderen en anti-kartel stemmers).quote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wie gaat er als eerste uit?
nog niet naar polls gekeken.
sharicequote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wie gaat er als eerste uit?
nog niet naar polls gekeken.
Het leven zonder Debquote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Ynti het volgende:
Ahhh, Matti.
In stilte in de woonkamer
Waar zou hij aan denken?
als het zo doorgaat de komende dagen dan valt er weinig afscheid meer te nemen vrijdagquote:Op maandag 31 maart 2025 23:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iedereen is hier al afscheid aan het nemen. We hebben nog een paar dagen! En ja, ik lees dit jaar meer mee dan dat ik typ, maar ga het toch ook weer missen. Vooral de cos.
Waar je zo'n groot bewegend muurvullend oog kunt kopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Ynti het volgende:
Ahhh, Matti.
Waar zou hij aan denken?
Shit.... Maandag weer van 9 tot 5 naar de baasquote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Ynti het volgende:
Ahhh, Matti.
Waar zou hij aan denken?
Dat oog is ook een flop dingquote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waar je zo'n groot bewegend muurvullend oog kunt kopen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Shit.... Maandag weer van 9 tot 5 naar de baas
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waar je zo'n groot bewegend muurvullend oog kunt kopen?
Alles kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Shit.... Maandag weer van 9 tot 5 naar de baas
Vind ‘m wel grappig. Maar mis het grote scherm daar wel. Oog was leuker aan de zijkant geweest (waar vorig jaar de draaideur zat) en dan gewoon het grote scherm.quote:
Jolien ligt weer met klotsende oksels op hem te wachtenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:37 schreef Ynti het volgende:
Wel lekker rustig.
Jolien gunt hem zijn moment
Ja er zijn wel meer oud bewoners met een tattoo als aandenken. Weet zo alleen ff niet meer uit m’n hoofd wie. Maar best een aantal volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Maar heeft dat een vorige bewoner uit BB gezet?
Oh je bedoelt degene die de tattoo heeft gezet? Ja weet niet, volgens mij hebben ze het bij die shop van Glenn laten doen toch? Weet niet of hij ‘m heeft gezet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Maar heeft dat een vorige bewoner uit BB gezet?
Ik weet dimi, verder geen ideequote:Op dinsdag 1 april 2025 00:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meer oud bewoners met een tattoo als aandenken. Weet zo alleen ff niet meer uit m’n hoofd wie. Maar best een aantal volgens mij.
Ja dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh je bedoelt degene die de tattoo heeft gezet? Ja weet niet, volgens mij heeft ze het bij die shop van Glenn laten doen toch?
Ja sowieso wel meer, Bart, Jimmy en nog wel een paar maar heb het even niet meer helder.quote:
Ach zo, dacht dus wel door een oud bewoner. Maar dan nog, ik vind hem lelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:10 schreef Ynti het volgende:
Elsa heeft een bb tattoo laten zetten bij de shop van Glenn.
Het is me niet duidelijk of Glenn zelf tattoos zet.
Jordy mag van mij voor de grap de hele dag zijn mond houdenquote:Op dinsdag 1 april 2025 00:03 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen trouwens dat we morgen niet de hele dag flauwe 1 april grapjes krijgen van jordi
Wij noemen ze hier thuis plakplaatjes. Wij houden er ook niet van.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:12 schreef Folies het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dus wel door een oud bewoner. Maar dan nog, ik vind hem lelijk.
Ben sowieso niet van de stempels.
van wie is die Tattoo?quote:
Omdat het weer verkeerd gaat overkomen en dat is niet zo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:45 schreef chufi het volgende:
Jordy weer met zn gezicht op onweer ?? Why?
Waren matti en jordy die dit verteldequote:Op dinsdag 1 april 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Pindakaas jatten uit potten die van medebewoners waren.
Jatten uit de pindakaaspot van Charice en Milena. Jatten uit de pindakaaspot van David en Pootje..
hihi haha hihihi hahahaha hihihi
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren matti en jordy die dit vertelde
Als je nu sharice had gezegd was het wat geloofwaardigerquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:02 schreef Cupfighter het volgende:
Het is zojuist bekend gemaakt dat er een fout gemaakt is in de telling vrijdag, Jane gaat terugkeren in het huis ten koste van Jolien die nu laatste is
Vanmiddag zal de wisseling plaats vinden
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Pindakaas jatten uit potten die van medebewoners waren.
Jatten uit de pindakaaspot van Charice en Milena. Jatten uit de pindakaaspot van David en Pootje..
hihi haha hihihi hahahaha hihihi
Heb ze het al vaker horen benoemenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:20 schreef KangaP het volgende:
Jolien zegt ook aan het begin van “het zal slecht overkomen gesprek “ hij gunt de mensen niets etc
Als mattie erbij komt
Je bent de grote favoriet van BB , hij zijt de favoriet, dat is zo , hoe vaak ik dat al heb gemerkt.
Matti :Iedereen weet het hé .
Jolien :gisteren ook ze vragen alleen jordie kom naar de DK maar voor de rest maakt het niet uit wie komt.
Hier konstant opmerkingen over hoe je het aan het maken waart over uw lader .Ik vraag iets hij antwoordt zelfs niet.
jordie ja maar das niet helemaal waar … de andere twee in koor Jawel.
Daar had ik niet over nagedacht met mijn 1 april grap, ik deed Jolien om wat mensen proberen te laten happenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu sharice had gezegd was het wat geloofwaardiger
Die stonden samen op de bank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |