Zeker, mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:07 schreef maxelu het volgende:
Hoop wel dat er een nieuw seizoen komt, het blijft echt een leuk concept. Maar de productie en uitvoering van heel deze shitshow kan MET GEMAK zeker dubbel zo goed. Vraag me soms toch echt af waarom het allemaal zo half-assed is.
Moet ook altijd weer even wennen. Maar ik weer aan het feit dat ik een wonky wifi heb en veel op mijn 4g moet kijken. Die is van januari tot april altijd op door alle filmpjes en gifjes hiero! Heb helaas geen onbeperkt dus merk echt dik verschil in deze maandenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo ontwennen na BB. Duurt altijd weer een week of 2 voor ik weer een beetje een andere routine heb opgepakt en voel me dan echt wat verdwaald![]()
Vorige week zei ik nog dat ik het voor het eerst wel okee vond dat het gaat eindigen, omdat het wel het minste seizoen was (die ik een 6 gaf, maar eigenlijk na wat nadenken mag het wel een 7 zijn). Nog steeds het minste seizoen maar was zeker weer erg leuk en erg van genoten. Ook van de COS. Ben van gedachten veranderd iig; vind het helemaal niet okee dat het eindigt ;p
Het is in principe wel okee, maar het is daarna weer zo lang wachtenen elk jaar maar weer de vraag óf het überhaupt weer komt. Waarbij de kans elk jaar slinkt voor m’n gevoel.
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:18 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet ook altijd weer even wennen. Maar ik weer aan het feit dat ik een wonky wifi heb en veel op mijn 4g moet kijken. Die is van januari tot april altijd op door alle filmpjes en gifjes hiero! Heb helaas geen onbeperkt dus merk echt dik verschil in deze maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Mattie Donderdag naar huis?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:15 schreef kater1 het volgende:
Nu staat Mattie op de rots bij de vijver. Ook een afscheidsmomentje voor hem denk ik zo maar.
hoezo schmink op je toet als je naar je nest gaat, ik snap ut nie 1.2.3quote:Op maandag 31 maart 2025 23:25 schreef kater1 het volgende:
Jolien ontschminkt zich in het boudoir. 'Schminken" voor make-up is een Belgisch woord wat ik hier geleerd heb.![]()
Mattie kwam even langs maar zit nu in de woonkamer.
Denken kun je beter aan anderen overlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
wie gaat er als eerste uit?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Acht de kans vrij klein als ik polls zie. Maar wie weet
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denken kun je beter aan anderen overlaten![]()
Denken moet je aan een koe over latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONT schminkt schreef ikquote:Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hoezo schmink op je toet als je naar je nest gaat, ik snap ut nie 1.2.3
Het is wel enigszins close allemaal maar ik verwacht Jolien. Die staat overal net het laagst volgens mij. Lijkt me ook logisch als je nadenkt over hoe stemmen waarschijnlijk verdeeld zullen worden (dat Sharice niet gaat ivm eigen achterban en achterbannen van anderen en anti-kartel stemmers).quote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wie gaat er als eerste uit?
nog niet naar polls gekeken.
sharicequote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wie gaat er als eerste uit?
nog niet naar polls gekeken.
Het leven zonder Debquote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Ynti het volgende:
Ahhh, Matti.
In stilte in de woonkamer
Waar zou hij aan denken?
als het zo doorgaat de komende dagen dan valt er weinig afscheid meer te nemen vrijdagquote:Op maandag 31 maart 2025 23:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iedereen is hier al afscheid aan het nemen. We hebben nog een paar dagen! En ja, ik lees dit jaar meer mee dan dat ik typ, maar ga het toch ook weer missen. Vooral de cos.
Waar je zo'n groot bewegend muurvullend oog kunt kopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Ynti het volgende:
Ahhh, Matti.
Waar zou hij aan denken?
Shit.... Maandag weer van 9 tot 5 naar de baasquote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Ynti het volgende:
Ahhh, Matti.
Waar zou hij aan denken?
Dat oog is ook een flop dingquote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waar je zo'n groot bewegend muurvullend oog kunt kopen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Shit.... Maandag weer van 9 tot 5 naar de baas
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waar je zo'n groot bewegend muurvullend oog kunt kopen?
Alles kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Shit.... Maandag weer van 9 tot 5 naar de baas
Vind ‘m wel grappig. Maar mis het grote scherm daar wel. Oog was leuker aan de zijkant geweest (waar vorig jaar de draaideur zat) en dan gewoon het grote scherm.quote:
Jolien ligt weer met klotsende oksels op hem te wachtenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:37 schreef Ynti het volgende:
Wel lekker rustig.
Jolien gunt hem zijn moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |