quote:Op maandag 31 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Nou, word gewoon helemaal sentimenteel hier.... gelukkig gaat Jordy gewoon aan de afwas. Terug met beide benen op de grond.
Wij moeten ook afscheid nemen hierquote:Op maandag 31 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
Nou, word gewoon helemaal sentimenteel hier.... gelukkig gaat Jordy gewoon aan de afwas. Terug met beide benen op de grond.
mag niet hierquote:Op maandag 31 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wij moeten ook afscheid nemen hier
Ik weet, ik weet...quote:Op maandag 31 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo ontwennen na BB. Duurt altijd weer een week of 2 voor ik weer een beetje een andere routine heb opgepakt en voel me dan echt wat verdwaaldquote:Op maandag 31 maart 2025 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
Samen nog genieten van de laatste dagen daar![]()
zij daar en wij hier
Ach bekijk het zo over 284 dagen na de finale begint waarschijnlijk het nieuwe seizoen alquote:Op maandag 31 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pffff dan al weerquote:Op maandag 31 maart 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach bekijk het zo over 284 dagen na de finale begint waarschijnlijk het nieuwe seizoen al
Denk wel dat het terug gaat komenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo ontwennen na BB. Duurt altijd weer een week of 2 voor ik weer een beetje een andere routine heb opgepakt en voel me dan echt wat verdwaald![]()
Vorige week zei ik nog dat ik het voor het eerst wel okee vond dat het gaat eindigen, omdat het wel het minste seizoen was (die ik een 6 gaf, maar eigenlijk na wat nadenken mag het wel een 7 zijn). Nog steeds het minste seizoen maar was zeker weer erg leuk en erg van genoten. Ook van de COS. Ben van gedachten veranderd iig; vind het helemaal niet okee dat het eindigt ;p
Het is in principe wel okee, maar het is daarna weer zo lang wachtenen elk jaar maar weer de vraag óf het überhaupt weer komt. Waarbij de kans elk jaar slinkt voor m’n gevoel.
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou de onderbroek van Elsa, die aan de suitedeur hangt in een tasje doen, ze was zo populair ik denk dat veel fans hem graag willen hebben
Tuurlijk! *kuchquote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou de onderbroek van Elsa, die aan de suitedeur hangt in een tasje doen, ze was zo populair ik denk dat veel fans hem graag willen hebben
Ik ben hier ook alleen als BB er is, soms post ik ook op DBG, maar wordt weer voor een jaartje afscheid nemen. Heb wel weer van dit seizoen genoten en soms de slappe lach gehad hierquote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk wel dat het terug gaat komen
Herkenbaar wat je zegt.
Paar dagen heb ik er wel 'last' van dat ze niet meer te zien / horen zijn.. en er geen COS meer is. Aantal users die alleen maar voor BB naar FOK! komen ook.
Vond dit seizoen toch wel goede spelelementen hebben. Aantal dingen ook niet.
Omdat er genoeg TV in zit voor de TV kijker, de makers nemen daar genoeg mee.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:07 schreef maxelu het volgende:
Ja de streams kijken cos lezen worden wel even deel van de dagelijkse routine
Hierna is het weer entertainment uit andere bronnen halen
Hoop wel dat er een nieuw seizoen komt, het blijft echt een leuk concept. Maar de productie en uitvoering van heel deze shitshow kan MET GEMAK zeker dubbel zo goed. Vraag me soms toch echt af waarom het allemaal zo half-assed is.
Kartel wast af, daarna wss bek schrobben en naar bed. En dan hebben we nog slechts 3 avondstreams te goed
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Omdat er genoeg TV in zit voor de TV kijker, de makers nemen daar genoeg mee.quote:[ afbeelding ] Op maandag 31 maart 2025 23:07 schreef maxelu het volgende:
Ja de streams kijken cos lezen worden wel even deel van de dagelijkse routine
Hierna is het weer entertainment uit andere bronnen halen
Hoop wel dat er een nieuw seizoen komt, het blijft echt een leuk concept. Maar de productie en uitvoering van heel deze shitshow kan MET GEMAK zeker dubbel zo goed. Vraag me soms toch echt af waarom het allemaal zo half-assed is.
Kartel wast af, daarna wss bek schrobben en naar bed. En dan hebben we nog slechts 3 avondstreams te goed
Jolien kijkt nog wat rond in de woonkamer het afwassen is klaar
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 31 maart 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk wel dat het terug gaat komen
Herkenbaar wat je zegt.
Paar dagen heb ik er wel 'last' van dat ze niet meer te zien / horen zijn.. en er geen COS meer is. Aantal users die alleen maar voor BB naar FOK! komen ook.
Vond dit seizoen toch wel goede spelelementen hebben. Aantal dingen ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |