Ja er zijn wel meer oud bewoners met een tattoo als aandenken. Weet zo alleen ff niet meer uit m’n hoofd wie. Maar best een aantal volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Maar heeft dat een vorige bewoner uit BB gezet?
Oh je bedoelt degene die de tattoo heeft gezet? Ja weet niet, volgens mij hebben ze het bij die shop van Glenn laten doen toch? Weet niet of hij ‘m heeft gezet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Maar heeft dat een vorige bewoner uit BB gezet?
Ik weet dimi, verder geen ideequote:Op dinsdag 1 april 2025 00:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meer oud bewoners met een tattoo als aandenken. Weet zo alleen ff niet meer uit m’n hoofd wie. Maar best een aantal volgens mij.
Ja dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh je bedoelt degene die de tattoo heeft gezet? Ja weet niet, volgens mij heeft ze het bij die shop van Glenn laten doen toch?
Ja sowieso wel meer, Bart, Jimmy en nog wel een paar maar heb het even niet meer helder.quote:
Ach zo, dacht dus wel door een oud bewoner. Maar dan nog, ik vind hem lelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:10 schreef Ynti het volgende:
Elsa heeft een bb tattoo laten zetten bij de shop van Glenn.
Het is me niet duidelijk of Glenn zelf tattoos zet.
Jordy mag van mij voor de grap de hele dag zijn mond houdenquote:Op dinsdag 1 april 2025 00:03 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen trouwens dat we morgen niet de hele dag flauwe 1 april grapjes krijgen van jordi
Wij noemen ze hier thuis plakplaatjes. Wij houden er ook niet van.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:12 schreef Folies het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dus wel door een oud bewoner. Maar dan nog, ik vind hem lelijk.
Ben sowieso niet van de stempels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |