van wie is die Tattoo?quote:
Omdat het weer verkeerd gaat overkomen en dat is niet zo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:45 schreef chufi het volgende:
Jordy weer met zn gezicht op onweer ?? Why?
Waren matti en jordy die dit verteldequote:Op dinsdag 1 april 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Pindakaas jatten uit potten die van medebewoners waren.
Jatten uit de pindakaaspot van Charice en Milena. Jatten uit de pindakaaspot van David en Pootje..
hihi haha hihihi hahahaha hihihi
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren matti en jordy die dit vertelde
Als je nu sharice had gezegd was het wat geloofwaardigerquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:02 schreef Cupfighter het volgende:
Het is zojuist bekend gemaakt dat er een fout gemaakt is in de telling vrijdag, Jane gaat terugkeren in het huis ten koste van Jolien die nu laatste is
Vanmiddag zal de wisseling plaats vinden
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Pindakaas jatten uit potten die van medebewoners waren.
Jatten uit de pindakaaspot van Charice en Milena. Jatten uit de pindakaaspot van David en Pootje..
hihi haha hihihi hahahaha hihihi
Heb ze het al vaker horen benoemenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:20 schreef KangaP het volgende:
Jolien zegt ook aan het begin van “het zal slecht overkomen gesprek “ hij gunt de mensen niets etc
Als mattie erbij komt
Je bent de grote favoriet van BB , hij zijt de favoriet, dat is zo , hoe vaak ik dat al heb gemerkt.
Matti :Iedereen weet het hé .
Jolien :gisteren ook ze vragen alleen jordie kom naar de DK maar voor de rest maakt het niet uit wie komt.
Hier konstant opmerkingen over hoe je het aan het maken waart over uw lader .Ik vraag iets hij antwoordt zelfs niet.
jordie ja maar das niet helemaal waar … de andere twee in koor Jawel.
Daar had ik niet over nagedacht met mijn 1 april grap, ik deed Jolien om wat mensen proberen te laten happenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu sharice had gezegd was het wat geloofwaardiger
Die stonden samen op de bank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |