SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Eigenlijk wel ja Ben al 70+quote:Op zondag 30 maart 2025 22:12 schreef aeque het volgende: [..] Ook al vroeg avondeten. Ben jij stiekem een bejaarde?
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Welterusten alvast iig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee dan had er 'bolk' gestaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Pret in bed. Hier moet ik zijn dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je ligt er niet alleen in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zal ik jullie niet storen.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kans dat je gestoord wordt in die twee minuten is wel heel klein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Ben je er vandaag wel uitgeweest?quote:
Alweer? Kan je niet gewoon een reservebed hebben wat al opgemaakt is voor de keren dat je geen zin hebt ofzo?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb zelfs een reservebed!quote:Op zondag 30 maart 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alweer? Kan je niet gewoon een reservebed hebben wat al opgemaakt is voor de keren dat je geen zin hebt ofzo?
Maar dat ligt bedolven onder de schone was
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die ligt nog voor de tvquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En een schoon laken en beddegoed, opgemaakt onder alles?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een reservebed!
Maar dat ligt bedolven onder de schone wasI'm surrounded by morons!
Jah dat wel, maar niet zulk fijn beddengoed als op mn eigen bedquote:Op zondag 30 maart 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een schoon laken en beddegoed, opgemaakt onder alles?
Mwah, dan nog, in slechter beddegoed slapen en morgen je goede bedgoed doen of vandaag al die moeite al doen?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah dat wel, maar niet zulk fijn beddengoed als op mn eigen bedI'm surrounded by morons!
Vandaag die moeite doenquote:Op zondag 30 maart 2025 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, dan nog, in slechter beddegoed slapen en morgen je goede bedgoed doen of vandaag al die moeite al doen?
Want anders heb ik over een week gewoon weer hetzelfde probleem
Die blijft zeker maar 2 minuten warm?quote:
Fair pointquote:Op zondag 30 maart 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag die moeite doen
Want anders heb ik over een week gewoon weer hetzelfde probleemI'm surrounded by morons!
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Alles is liefde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik hem nu weggejaagd?
Sorry Jussie
Oh neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bed is wel wat warmer nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig lekker sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb mezelf helemaal ingerold
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu nog je schermpje wegleggen kan je lekker slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij wil die punten gewoon hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon het hele dekbed opeisen.quote:
Heb m’n eigen dekbedquote:![]()
Ieder een van 2.40Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jullie hebben een bed van 4,80?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb m’n eigen dekbed![]()
Ieder een van 2.40
Ik heb hier hetzelfde hoor. 2x 2 persoons dekbed.
Haha nee dat nietquote:Op zondag 30 maart 2025 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie hebben een bed van 4,80?
Ik heb hier hetzelfde hoor. 2x 2 persoons dekbed.![]()
Maar hij jat altijd het dekbed en heeft dan de helft buiten het bed hangen ( is niet waar volgens hem) en ik wil me altijd inrollen als een burrito![]()
Behalve in de zomer. Dan slapen we samen onder een laken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk deze vrouw snapt het.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha nee dat niet![]()
Maar hij jat altijd het dekbed en heeft dan de helft buiten het bed hangen ( is niet waar volgens hem) en ik wil me altijd inrollen als een burrito![]()
Behalve in de zomer. Dan slapen we samen onder een laken.
Er liggen drie katten op me. HALP!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alhoewel in de zomer slaap ik ook onder een laken maar dan alleen mijn bovenlijf, beentjes moeten in de openlucht.quote:
Ja dat kan ookquote:Op maandag 31 maart 2025 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Alhoewel in de zomer slaap ik ook onder een laken maar dan alleen mijn bovenlijf, beentjes moeten in de openlucht.
Tuttel tuttel.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu nog je schermpje wegleggen kan je lekker slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Burrito slaap is beste slaapOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
Gelijk mond open voor die Hundeschwanz
Trust nobody![]()
Zal ik dan ook maar...?
Morgen weer maandag hè.
Of nou ja, het is al maandag.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pret in bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, inderdaad!quote:
Mooie 1 april grap dat er nog een dag maart is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet? Je hebt weer ingehaald
R.I.P DTS.![]()
Al sinds de Romeinse kalender heeft Martius altijd al 31 dagen gehad. Ergens minstens 46 B.C. Maar dat was het ontstaan van de Juliaanse kalender, die voortborduurde op de Romeinse kalender.
Hoezo, het is een grap dat maart 31 dagen heeft?
Want op 1 april 1572 werd het stadje Den Briel door de Watergeuzen terugveroverd van de Spaanse overheerser Alva en dat kwam compleet als een verrassing voor Alva. De Watergeuzen grapten dat Alva toen "zijn bril" verloor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nu moet ik werken met 1 april dat is wel vervelend je hebt altijd van die mensen die zichzelf leuk vinden en daar wat mee gaan doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn ook andere verhalen over waarom er grappen gemaakt worden op 1 aprilOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
4. Op 1 april werd vroeger nieuwjaarsdag gevierd
In 1582 besloot paus Gregorius XIII dat de kalender gewijzigd moest worden. Hij schafte de juliaanse kalender af en voerde de gregoriaanse kalender in. Hiermee verplaatste hij nieuwjaarsdag naar 1 januari. Vóór de invoering van de gregoriaanse kalender werd Nieuwjaar gevierd tussen 25 maart en 1 april. Als je vergat dat nieuwjaarsdag was verplaatst of je hier niet aan wilde houden, werd je belachelijk gemaakt. Op 1 april werd je dan bijvoorbeeld uitgenodigd voor nieuwjaarsfeestjes die helemaal niet gehouden werden. Deze traditie van grappen en grollen zou zijn blijven hangen.
29 mrt 2024
https://www.quest.nl/maat(...)-grappen-op-1-april/Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Leuk die historische feitenquote:Op maandag 31 maart 2025 01:32 schreef Sally het volgende:
4. Op 1 april werd vroeger nieuwjaarsdag gevierd
In 1582 besloot paus Gregorius XIII dat de kalender gewijzigd moest worden. Hij schafte de juliaanse kalender af en voerde de gregoriaanse kalender in. Hiermee verplaatste hij nieuwjaarsdag naar 1 januari. Vóór de invoering van de gregoriaanse kalender werd Nieuwjaar gevierd tussen 25 maart en 1 april. Als je vergat dat nieuwjaarsdag was verplaatst of je hier niet aan wilde houden, werd je belachelijk gemaakt. Op 1 april werd je dan bijvoorbeeld uitgenodigd voor nieuwjaarsfeestjes die helemaal niet gehouden werden. Deze traditie van grappen en grollen zou zijn blijven hangen.
29 mrt 2024
https://www.quest.nl/maat(...)-grappen-op-1-april/
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Alvast Gelukkig Nieuwjaar!![]()
(of is het al geweest... hm...)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Note to self: geen light frisdrank meer kopen.
Lig de hele tijd wakker met die gore weeïge dorstige smaak in m'n giechel.
Ik zit nu aan een patertje om het te proberen weg te spoelen!![]()
![]()
Had je beter een Laphroaig kunnen drinken!quote:Op maandag 31 maart 2025 01:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu aan een patertje om het te proberen weg te spoelen!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hell yeah!quote:Op maandag 31 maart 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had je beter een Laphroaig kunnen drinken!
Helaas al lang niet meer gekocht. Iets met financiën enzo....![]()
![]()
Wat is laphroaigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn favo whisky.quote:
Fogel houdt er niet zo van (vergeleek het volgens mij met asfalt/een asbak uitlikken en hij is daar echt niet de enige in), maar ik vind het heerlijk!![]()
![]()
Ow ja sterke drank is ook niet direct mijn dingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tenzij er niks anders meer is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geef hem volgende keer glaasje Ardbeg 10.quote:Op maandag 31 maart 2025 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn favo whisky.
Fogel houdt er niet zo van (vergeleek het volgens mij met asfalt/een asbak uitlikken en hij is daar echt niet de enige in), maar ik vind het heerlijk!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tijd om...quote:
Slaap lekker, Sally!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sally!
Ik lag/zat de hele tijd al in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker warm onder de deken
Ook ERG lekker!quote:Op maandag 31 maart 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geef hem volgende keer glaasje Ardbeg 10.![]()
![]()
Ow!quote:Op maandag 31 maart 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
KillemWieft in ONZ / [ronde 79 Het Dodetopicspel #18213] Pret in bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
z
zzzzzzzzzzzz
En jij dan?quote:![]()
Morgen niet Mini?
Of kan je niet slapen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2025 02:17 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij dan?![]()
Morgen niet Mini?
Of kan je niet slapen...Eerst die ranzige smaak uit m'n giechel zien te krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2025 01:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu aan een patertje om het te proberen weg te spoelen!
Bier helpt nog niet.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4120 / +114 / +0 / 11261 / 12406
2. _UserName_ / 1274 / +12 / +0 / 1356 / 1759
3. KoningWouter / 1107 / +3 / +0 / 4185 / 4750
4. KillemWieft / 1007 / +39 / +23 / 778 / 1172
5. Dr.Mikey / 973 / +19 / +10 / 1281 / 1646
6. Moeraskat / 759 / +31 / +19 / 4481 / 4879
7. gebrokenglas / 737 / +19 / +0 / 2815 / 3253
8. HappyCharly / 569 / +23 / +10 / 2331 / 2633
9. kree / 560 / +44 / +0 / 2495 / 2841
10. loveislikeakiss / 547 / +46 / +0 / 1887 / 2236
11. hemarookworst / 531 / +13 / +5 / 1848 / 2213
12. Bally-b / 493 / +1 / +0 / 89 / 160
13. mario390 / 477 / +34 / +0 / 261 / 418
14. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
15. Lovely / 458 / +10 / +0 / 2690 / 3123
16. sp3c / 457 / +2 / +5 / 757 / 918
17. loveyoulongtime / 351 / +3 / +0 / 1614 / 1819
18. ToT / 346 / +8 / +11 / 2354 / 2544
19. Pinnenmutske / 312 / +5 / +0 / 686 / 902
20. Grotetijd / 308 / +1 / +0 / 1524 / 1737SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
Maandag!
De schilders gaan aan de slag straks... Hopelijk niet te veel herrie vóór en om 8:00 uur...
SuccesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ah nee dit is niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Doe eens niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Killem heeft ook de duizend mogen aantikken vannacht serieus ga wat anders doen het is de laatste nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik vraag het vriendelijk heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom laat je killem wel de duidend pakken dam verneuk het niet voor mijquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo, ik was er niet eerder op de dag?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
TakumaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik wil graag de duizend nog even aantikken deze maand doe niet zo zuur en vervelend ga slapen ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat je zegt ben je zelf, toch?
Ik loop niet bewust te genieten van het verpesten van iemand zijn goal midden van de nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is waarom zeuren je minder succesvol maakt
Mensen die klagen leven korter, zijn vaker ziek, minder succesvol en hebben minder vrienden. Mopper jij ook teveel? Reken dan af met gezeur. Bart Flos, schrijver van het Anti-klaagboek, weet hoe.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Julia konden mij niet eens fatsoenlijk feliciteren op mijn verjaardag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stoppen met zeuren - 5 redenen om nu te stoppen
soChicken
https://sochicken.nl › zeuren
1. Zeuren zuigt je energie van anderen · 2. Zeuren wordt gebruikt als communicatiemiddel · 3. Hoe stop je met zeuren? · 4. Zeuren is niet constructief · 5. Hoe laat je iemand stoppen met zeuren?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nare mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Goh, ik ben nog mens!![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik moet de 500 aantikken, stop allemaal ffOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Most of the enemies here should be familiar by now, but we'll hold off on discussing Megaseadramon for the moment. Advance the team towards the phasmamend at the crossroads to trigger a cutscene. Lopmon overflows with dark fog, transforming into the terrifying Wendigomon. Wendigomon eliminates Megaseadramon in a single strike but quickly turns on Shuuji too, devouring him.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Death was in the air at roscoe streetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ShuujiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Napalm, son. Nothing else in the world smells like that. I love the smell of napalm in the morning. You know, one time we had a hill bombed, for 12 hours. When it was all over, I walked up. We didn't find one of 'em, not one stinkin' dink body. The smell, you know that gasoline smell? The whole hill. Smelled like... victory. Someday this war's gonna end.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zo gemeen en naar vals.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En coolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Bewust genieten van het plezier ontnemen van een ander. Benieuwd hoe psychologen dat zullen noemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Sadistisch!
Oh, en ja. Dat ben ik - zelfkennis
CoolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Technisch gezien he
Is het nog steeds een spelletje, als je dan zegt dat iemand anders niet mag spelen omdat jij anders niet kunt winnen
Dan ben jij toch degene die de ander plezier probeert te ontnemen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend nog weer even gedaan![]()
Workshop in gehad. Op een beurs wat gekocht. Om de collectie aan te vullen
Briljant!quote:Op maandag 31 maart 2025 03:28 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien he
Is het nog steeds een spelletje, als je dan zegt dat iemand anders niet mag spelen omdat jij anders niet kunt winnen
Dan ben jij toch degene die de ander plezier probeert te ontnemen?![]()
![]()
![]()
Ik werd al blij dat ik twee keer gelijk had vandaag maar die ander was gisterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dom gelulquote:Op maandag 31 maart 2025 03:28 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien he
Dan ben jij toch degene die de ander plezier probeert te ontnemen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet als je erover nadenkt
quote:Op maandag 31 maart 2025 03:28 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien he
Dan ben jij toch degene die de ander plezier probeert te ontnemen?
Smile, it's free therapy.![]()
Zie jeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die heeft erover nagedacht
Ja bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik stond eerst nog boven killem die mag wel de duizend pakken en tegen mij vervelend gaan lopen doen. Maar het kliekje neemt het natuurlijk weer zichtbaar voor elkaar op vervelend gedrag goedpraten etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das lulligOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dat mens maar genieten achter de schermpje die mikey ga ik het lekker niet gunnen want daar haal ik mijn geluk uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik haal mijn geluk uit ijshockeyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt hè.
Wie is hier nou lullig. En zuur. En zeurderig. En drammerig. En....
Pft.
Wie heeft niet door, dat door nog langer 'actie' te geven, er alleen maar meer reactie komt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben je voor Nijmegen?quote:
Gefeliciteerd!![]()
En ik begreep eigenlijk een zo goed als onmogelijke streak!
Was weer een prachtig seizoen
Nu gaan we Australië en Nieuw Zeeland volgen ... ben ik nog vaker snachts hier voor de punten
* Sally geniet niet van een ander de punten niet gunnen.
Dat is het heus niet![]()
Wat heb je?quote:
Oeh, ik wel trek ja...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja letterlijk alles gewonnen behalve de bekerquote:Op maandag 31 maart 2025 03:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben je voor Nijmegen?
Gefeliciteerd!![]()
En ik begreep eigenlijk een zo goed als onmogelijke streak!
Ben zelf niet voor nijmegen maar wel groot fan van een aantal spelers toen ze nog in het buitenland speelden, nu vind ik ze maar vervelend natuurlijk maar mooi om dat soort gasten te zien spelen
Net gedaanquote:Op maandag 31 maart 2025 03:42 schreef Kissingbird het volgende:
wat ook lekker is, is mijn blaas maar eens gaan legen![]()
Dat was een Plasbolk dus geweest, als ik mn foon mee had gehad
ik reageerde op sp3c die zei nog meer punten te komen harkenquote:
Maar jij ploepte er tussen![]()
Hihiquote:Op maandag 31 maart 2025 03:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik reageerde op sp3c die zei nog meer punten te komen harken
Maar jij ploepte er tussen![]()
En terecht kampioen natuurlijk niet eens met afstand beter, zijn echt hele spannende wedstrijden geweest maar wel allemaal over de streep getrokken ... Echt heel erg knap
Laatquote:![]()
Goedemogguh Bally waar gaat de rit heen vandaag?Ik ga nu heeeeeel snel moet nooooodigquote:Op maandag 31 maart 2025 03:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Net gedaan
Dat was een Plasbolk dus geweest, als ik mn foon mee had gehadSmile, it's free therapy.![]()
Alkmaar, dus vroeg rijden zoquote:Op maandag 31 maart 2025 03:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laat![]()
Goedemogguh Bally waar gaat de rit heen vandaag?
[..]
Ik ga nu heeeeeel snel moet nooooodig![]()
![]()
Drive safeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben er ook maar 1 x geweest. Stond tegenover dat straatje geparkeerd.. zag s avonds pas wat het wasquote:
Welquote:Op maandag 31 maart 2025 03:41 schreef Sally het volgende:
* Sally geniet niet van een ander de punten niet gunnen.
Dat is het heus niet
R.I.P DTS.![]()
Aaahhquote:Op maandag 31 maart 2025 03:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben er ook maar 1 x geweest. Stond tegenover dat straatje geparkeerd.. zag s avonds pas wat het was![]()
![]()
Wat een zeikstengels bestaan er toch in het leven.
Die hebben geen leven, of zo.
Moet een soort van sorteer machine afleveren op het industrie gebied daar. Achterdam zal wel in het centrum zitten vastquote:Op maandag 31 maart 2025 03:50 schreef Kissingbird het volgende:
Kom je ook niet doorheen met een vrachtwagen![]()
Een sorteer machinequote:Op maandag 31 maart 2025 03:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Moet een soort van sorteer machine afleveren op het industrie gebied daar. Achterdam zal wel in het centrum zitten vast![]()
Ja de Achterdam zit vlakbij de kaasmarkt die ik een keer wilde zien
Nog nooit geweest, is het leuk?quote:Op maandag 31 maart 2025 03:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een sorteer machine![]()
Ja de Achterdam zit vlakbij de kaasmarkt die ik een keer wilde zien![]()
Ik dacht dat het een hele grote kaasmarkt zou zijn. Vond het maar kleinquote:![]()
En het was nepperdannep allemaal. Maar leuk om eens te zien en lekker om te proeven![]()
Ze hadden wel een lekkere poffertjeskraam daar
Wel meer met dat soort dingen ook gehad, je verwacht heel wat maar valt soms tegen danquote:Op maandag 31 maart 2025 03:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hele grote kaasmarkt zou zijn. Vond het maar klein![]()
En het was nepperdannep allemaal. Maar leuk om eens te zien en lekker om te proeven![]()
Ze hadden wel een lekkere poffertjeskraam daar![]()
Ja precies!quote:Op maandag 31 maart 2025 04:02 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Wel meer met dat soort dingen ook gehad, je verwacht heel wat maar valt soms tegen dan
Het was heel erg druk... je ziet een kaasmarktshowtje en dat is het dan.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 04:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja precies!
Het was heel erg druk... je ziet een kaasmarktshowtje en dat is het dan.viel dus wat tegen maar je heb het gezien
![]()
![]()
Zure vroekesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zure bommekesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zure likesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Kap nou eens.
Treitertrut.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kan gelukkig zijn disney Villain.
Heb mijn beoogde 1000 niet gehaald Jafar en Martine hafkamp zullen trots toekijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie is er een Disney Villain?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ScarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Raadselen....
Ik heb laatst die Disney + documentaire gezien devil in the family waren ook in slechte en gemene vrouwen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Praatjes vullen geen gaatjes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die Jodi Hildebrandt had een hekel aan mannen en verpest daarom bewust het geluk van anderen voelt ze zich beter door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hap hap hap.
Ik had heel graag nog even die 1000 punten aangetikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 03:35 schreef Sally het volgende:
Sally in ONZ / [ronde 79 Het Dodetopicspel #18213] Pret in bedOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jezelf goedpratenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WHAHAHAHHAHhahahhahahahhahaahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@sp3c zei het heel mooi.Echt. Hoe langer jij zeurt, hoe meer men er tegenin gaat.quote:Op maandag 31 maart 2025 03:28 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien he
Dan ben jij toch degene die de ander plezier probeert te ontnemen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BolksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bollocks?quote:
Edit: gaat veel rond, hier.![]()
Is omdat jullie vriendjes zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 04:40 schreef Sally het volgende:
WHAHAHAHHAHhahahhahahahhahaahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:sp3c zei het heel mooi.
[..]
Echt. Hoe langer jij zeurt, hoe meer men er tegenin gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeikstengels aan het woord.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je ziet het zelf niet, hè?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Was wel mooie documentaireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Im dtsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NeinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JawohlOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: