*tekent lachend gezichtjequote:
quote:
Ben je er vandaag wel uitgeweest?quote:
Alweer? Kan je niet gewoon een reservebed hebben wat al opgemaakt is voor de keren dat je geen zin hebt ofzo?quote:
Ik heb zelfs een reservebed!quote:Op zondag 30 maart 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alweer? Kan je niet gewoon een reservebed hebben wat al opgemaakt is voor de keren dat je geen zin hebt ofzo?
Die ligt nog voor de tvquote:
En een schoon laken en beddegoed, opgemaakt onder alles?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een reservebed!
Maar dat ligt bedolven onder de schone was
Jah dat wel, maar niet zulk fijn beddengoed als op mn eigen bedquote:Op zondag 30 maart 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een schoon laken en beddegoed, opgemaakt onder alles?
Mwah, dan nog, in slechter beddegoed slapen en morgen je goede bedgoed doen of vandaag al die moeite al doen?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah dat wel, maar niet zulk fijn beddengoed als op mn eigen bed
Vandaag die moeite doenquote:Op zondag 30 maart 2025 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, dan nog, in slechter beddegoed slapen en morgen je goede bedgoed doen of vandaag al die moeite al doen?
Die blijft zeker maar 2 minuten warm?quote:
Fair pointquote:Op zondag 30 maart 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag die moeite doen
Want anders heb ik over een week gewoon weer hetzelfde probleem
quote:
Gewoon het hele dekbed opeisen.quote:
Heb m’n eigen dekbedquote:
Jullie hebben een bed van 4,80?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb m’n eigen dekbed![]()
Ieder een van 2.40
Haha nee dat nietquote:Op zondag 30 maart 2025 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie hebben een bed van 4,80?
Ik heb hier hetzelfde hoor. 2x 2 persoons dekbed.
Kijk deze vrouw snapt het.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha nee dat niet![]()
Maar hij jat altijd het dekbed en heeft dan de helft buiten het bed hangen ( is niet waar volgens hem) en ik wil me altijd inrollen als een burrito![]()
Behalve in de zomer. Dan slapen we samen onder een laken.
Alhoewel in de zomer slaap ik ook onder een laken maar dan alleen mijn bovenlijf, beentjes moeten in de openlucht.quote:
Ja dat kan ookquote:Op maandag 31 maart 2025 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Alhoewel in de zomer slaap ik ook onder een laken maar dan alleen mijn bovenlijf, beentjes moeten in de openlucht.
Tuttel tuttel.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu nog je schermpje wegleggen kan je lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |