SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Eigenlijk wel ja Ben al 70+quote:Op zondag 30 maart 2025 22:12 schreef aeque het volgende: [..] Ook al vroeg avondeten. Ben jij stiekem een bejaarde?
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Welterusten alvast iig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee dan had er 'bolk' gestaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Pret in bed. Hier moet ik zijn dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je ligt er niet alleen in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zal ik jullie niet storen.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kans dat je gestoord wordt in die twee minuten is wel heel klein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Ben je er vandaag wel uitgeweest?quote:
Alweer? Kan je niet gewoon een reservebed hebben wat al opgemaakt is voor de keren dat je geen zin hebt ofzo?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb zelfs een reservebed!quote:Op zondag 30 maart 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alweer? Kan je niet gewoon een reservebed hebben wat al opgemaakt is voor de keren dat je geen zin hebt ofzo?
Maar dat ligt bedolven onder de schone was
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die ligt nog voor de tvquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En een schoon laken en beddegoed, opgemaakt onder alles?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een reservebed!
Maar dat ligt bedolven onder de schone wasI'm surrounded by morons!
Jah dat wel, maar niet zulk fijn beddengoed als op mn eigen bedquote:Op zondag 30 maart 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een schoon laken en beddegoed, opgemaakt onder alles?
Mwah, dan nog, in slechter beddegoed slapen en morgen je goede bedgoed doen of vandaag al die moeite al doen?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah dat wel, maar niet zulk fijn beddengoed als op mn eigen bedI'm surrounded by morons!
Vandaag die moeite doenquote:Op zondag 30 maart 2025 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, dan nog, in slechter beddegoed slapen en morgen je goede bedgoed doen of vandaag al die moeite al doen?
Want anders heb ik over een week gewoon weer hetzelfde probleem
Die blijft zeker maar 2 minuten warm?quote:
Fair pointquote:Op zondag 30 maart 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag die moeite doen
Want anders heb ik over een week gewoon weer hetzelfde probleemI'm surrounded by morons!
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles is liefde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik hem nu weggejaagd?
Sorry Jussie
Oh neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bed is wel wat warmer nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig lekker sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb mezelf helemaal ingerold
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu nog je schermpje wegleggen kan je lekker slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij wil die punten gewoon hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon het hele dekbed opeisen.quote:
Heb m’n eigen dekbedquote:![]()
Ieder een van 2.40Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jullie hebben een bed van 4,80?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb m’n eigen dekbed![]()
Ieder een van 2.40
Ik heb hier hetzelfde hoor. 2x 2 persoons dekbed.
Haha nee dat nietquote:Op zondag 30 maart 2025 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie hebben een bed van 4,80?
Ik heb hier hetzelfde hoor. 2x 2 persoons dekbed.![]()
Maar hij jat altijd het dekbed en heeft dan de helft buiten het bed hangen ( is niet waar volgens hem) en ik wil me altijd inrollen als een burrito![]()
Behalve in de zomer. Dan slapen we samen onder een laken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk deze vrouw snapt het.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha nee dat niet![]()
Maar hij jat altijd het dekbed en heeft dan de helft buiten het bed hangen ( is niet waar volgens hem) en ik wil me altijd inrollen als een burrito![]()
Behalve in de zomer. Dan slapen we samen onder een laken.
Er liggen drie katten op me. HALP!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alhoewel in de zomer slaap ik ook onder een laken maar dan alleen mijn bovenlijf, beentjes moeten in de openlucht.quote:
Ja dat kan ookquote:Op maandag 31 maart 2025 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Alhoewel in de zomer slaap ik ook onder een laken maar dan alleen mijn bovenlijf, beentjes moeten in de openlucht.
Tuttel tuttel.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu nog je schermpje wegleggen kan je lekker slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Burrito slaap is beste slaapOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: