Nog even over dat onderbroek en iets met druppelen...quote:
Je doet de TT wel eer aan, zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
"Als je te vroeg gaat ontlasten"quote:Op zondag 30 maart 2025 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Alle ballen op Bagnaia. Moest gniffelen,.
Ik hoorde hem ook, maar ik vroeg me af of ik nu te ver ging,quote:Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Als je te vroeg gaat ontlasten"
Ja, ik kom hier niet meer uit.
Als dit al te ver is...quote:Op zondag 30 maart 2025 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook, maar ik vroeg me af of ik nu te ver ging,![]()
.
Ook weer waar.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit al te ver is...
Wij kunnen er ook niks aan doen he, zij begonnen.
Verder ben ik mentaal net 12, dus ja. Ik kan me ook maar moeilijk inhouden als op een of ander groot werkevenement de grote directeur per abuis zo'n soort opmerking in zijn speech heeft en het niet de bedoeling is om hard te gaan lachen.quote:
Nou, GMTA,quote:Op zondag 30 maart 2025 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verder ben ik mentaal net 12, dus ja. Ik kan me ook maar moeilijk inhouden als op een of ander groot werkevenement de grote directeur per abuis zo'n soort opmerking in zijn speech heeft en het niet de bedoeling is om hard te gaan lachen.
Ik begon je post te lezen en dacht 'huh, maar dat is toch ook zo?'quote:Op zondag 30 maart 2025 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind die opmerkingen de laatste tijd over hoeveel Ducati’s steeds in de top staan zo fucking dom. Want het wordt altijd gezegd in de context van hoe goed de bike is/zou zijn.
Maar er zijn ziekveel Ducati’s op de grid. Nogal wiedes dat er dan Ducati’s staan. Die kans is een stuk groter dan, zeg, een Aprilia, ja,.
Zo kut altijd,quote:Op zondag 30 maart 2025 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Studiogelul door die ruimte met podiumklanten heen
Precies. Ik mis Suzuki echt erg, overigens. Maar we kunnen het bijna DucatiGP gaan noemen straks.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik dat wel echt heel jammer. Ducati's, Yamaha's, Suzuki's en Honda's die allemaal mee streden om podiumplekken, met heel af en toe een goede dag voor Aprilia's, dat was toch wel leuker dan het Open WK Ducatirijden, wat dat betreft.
Ik mis Iwanquote:
Dat zit er al jarenlang,quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:30 schreef Vlinder het volgende:
Hey, wat zijn al die knipperende lampjes op hun pakken ineens?
https://www.motorsport-total.com/motogp/termin-kalender/2025 GP: 19:00quote:
Dank je.....quote:Op zondag 13 april 2025 13:22 schreef shiz het volgende:
[..]
https://www.motorsport-total.com/motogp/termin-kalender/2025 GP: 19:00
Joh echt? Ik zag ze gisteren pas. Op schouder/sleutelbeen hoogte en aan op de polsen. Waarom knipperen ze dan? Gewoon groen of rood moet dan voldoende zijn toch?quote:Op zondag 13 april 2025 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zit er al jarenlang,. Laat zien of de airbag aan/uit staat.
Geen idee, maar dat zie je bij willekeurige andere zaken ook wel toch? Dingen los van MotoGP. Dan zijn de lampjes ook constant knipperende. Ik gok dat het met opvallen te maken heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 16:52 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Joh echt? Ik zag ze gisteren pas. Op schouder/sleutelbeen hoogte en aan op de polsen. Waarom knipperen ze dan? Gewoon groen of rood moet dan voldoende zijn toch?
Ik begon tijdens het raceweekend op COTA voor het eerst te denken aan een titel voor Alex Marquez. Het is nu niet meer te ontkennen dat hij een serieuze kandidaat is.quote:Op zondag 27 april 2025 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Marquez onderuit, Marquez nieuwe WK-leider zo
Dat sowieso, zeker als Marc fouten blijft maken lijkt Alex me de voornaamste uitdager.quote:Op zondag 27 april 2025 14:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik begon tijdens het raceweekend op COTA voor het eerst te denken aan een titel voor Alex Marquez. Het is nu niet meer te ontkennen dat hij een serieuze kandidaat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef heywoodu het volgende:
"In het kontje kruipen"
@:ChipsZak.Pas gisteravond laat gezien en nu nog podiumceremonie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kon het topic niet openen uit angst voor spoilers,
.
Ben zó blij met Fabio. Hij is een van mijn favoriete rijders en heeft het best kut gehad met Yamaha maar bleef er,. Held. Hij ging de laatste tijd, en eind vorig jaar, al een stuk beter maar was vaak de lul door andere rijders die hem wijd duwden, eraf tikten, tegenaan tikten, etc.
En nu lekker podium. Mooi hoor,. Hopelijk blijft het zo doorgaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef heywoodu het volgende:
"In het kontje kruipen"
@:ChipsZak.Maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘In het kontje kruipen’![]()
. Wat is er toch met deze mensen?
Waarom regent het overal in Europa behalve hier?quote:
Ja, ik voel me B100.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom regent het overal in Europa behalve hier?
Tweede na de straf voor Muñozquote:
Wat is dat voor regel dan?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, rode vlag, want teveel rijders binnen.
Geen idee, maar uit praktische overwegingen en veiligheid kan ik het me wel voorstellen. Met 20+ vanuit de pitstraat starten is wel echt vragen om ellendequote:
Ja zoiets dusquote:Op zondag 11 mei 2025 14:11 schreef Zorro het volgende:
Ik vind als de start wordt uitgesteld omdat iedereen regenbanden wilde, ze dan ook maar verplicht op regenbanden moeten starten.
Maar niet iedereen, dus nu is het verschillend en dus leukquote:
Ook hij, de hele top-11 heeft een dubbele long lapquote:Op zondag 11 mei 2025 14:19 schreef Sabata het volgende:
Wat grappig, Joker Laps in de MotoGP, volgens mij alleen Alex niet van de koplopers
Zarco en Oliveira zijn op regenbanden gestartquote:Op zondag 11 mei 2025 14:26 schreef Sabata het volgende:
Wanneer is Zarco in 's hemelsnaam binnengekomen voor regenbanden, of is ie op regenbanden gestart!?
Die zijn van motorfiets gewisseld.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Zarco ook nog door het grind daar bij de start?!
Holy fuckquote:Op zondag 11 mei 2025 14:49 schreef Sabata het volgende:
Volgende waarschuwing voor Zarco, Alex gaat onderuit.
kan, maar hij zwabbert wel heel erg iedere bocht, lijkt steeds iets te vroeg op het gas te gaanquote:
Alexquote:
Ziggo aidsquote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Huh wtf, naar de studio tijdens de fantastische ereronde?
Zit op een tnt sports2 stream, dus daar geen last van.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Huh wtf, naar de studio tijdens de fantastische ereronde?
Ik was bij mijn moeder i.v.m. Moederdag. En toen werd ik gespoilerd,quote:
Dat is me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 11 mei 2025 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ik Frank persoonlijk een brief kon sturen eens op te houden met elke keer ‘zero point’ met een Frans accent te zeggen bij elke Franse race had ik dat direct gedaan.
Aaahhh,,,spoileren is bijna crimineel, volgende keer beter.:)quote:Op zondag 11 mei 2025 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was bij mijn moeder i.v.m. Moederdag. En toen werd ik gespoilerd,.
Edit; maar heb dus wel teruggekeken!
Ja, ik was ook not amused,quote:Op zondag 11 mei 2025 21:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Aaahhh,,,spoileren is bijna crimineel, volgende keer beter.:)
Echt niet? Dat valt me zwaar tegen. Hij doet het zelfs soms bij Franse rijders in het algemeen, waar ter wereld we ook zijn. Gebruikt ook wel ‘douze point’. Ik erger me er dood aan. Maar je kunt er in ieder geval vergif op innemen dat hij het doet bij een Franse race. Dan echt altijd.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit opgevallen
Wel dat er nieuwe commentatoren waren bij de Moto3 en 2, maar geen idee wie
quote:
Mwah, de eckte eckte TT begint natuurlijk volgende week al, dat wordt lastig.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, de eckte eckte TT begint natuurlijk volgende week al, dat wordt lastig.
Weer afgetikt in de sprint,quote:Op zondag 11 mei 2025 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit opgevallen
Wel dat er nieuwe commentatoren waren bij de Moto3 en 2, maar geen idee wie
Oei, als hij Assen maar haalt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Polsblessure en dus geen Silverstone
https://nos.nl/artikel/25(...)ne-door-polsblessure
Ik denk Alex.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
Eens kijken wie er zometeen gaat vallen. Ik denk mir
quote:
Ja dat is lekker makkelijk hè, als het precies gebeurtquote:
Ja hugodverdommequote:Op zondag 25 mei 2025 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Rustig aan jongens, dit is niet de dag voor een rode vlag. Morbidelli en Espargaro in de shit.
Herhalen ze na een crash een keer relatief snel, zit @heywoodu weer te zeiken,quote:Op zondag 25 mei 2025 14:04 schreef heywoodu het volgende:
In de eerste ronde al gaan herhalen, sodetieft op
Ik zeik nooit dat ze niet snel genoeg herhalenquote:Op zondag 25 mei 2025 14:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Herhalen ze na een crash een keer relatief snel, zit @:heywoodu weer te zeiken,.
Eensquote:Op zondag 25 mei 2025 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zeik nooit dat ze niet snel genoeg herhalen
In elke race, motoren, auto's, wat dan ook, vind ik het gierend kut als ze al gaan herhalen terwijl we nog volop in de openingsfase zitten.
Weet ik, ik vind alleen dat ze sneller moeten herhalen. Daar was MotoGP de afgelopen jaren beter in en nu dit jaar kan het soms echt minuten duren eer we een crash in de herhaling zien. Dat je hem bijna al vergeten bent.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zeik nooit dat ze niet snel genoeg herhalen
In elke race, motoren, auto's, wat dan ook, vind ik het gierend kut als ze al gaan herhalen terwijl we nog volop in de openingsfase zitten.
quote:Op zondag 25 mei 2025 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen mag herstarten, dus Alex mag proberen om verder te komen dan 170 meter.
Oh in het algemeen mee eens hoor, behalve in de eerste 2-3 ronden, laat ons dan eerst even focussen op wat er gebeurt in de racequote:Op zondag 25 mei 2025 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet ik, ik vind alleen dat ze sneller moeten herhalen. Daar was MotoGP de afgelopen jaren beter in en nu dit jaar kan het soms echt minuten duren eer we een crash in de herhaling zien. Dat je hem bijna al vergeten bent.
Wel kut voor Fabio. Zit je net lekker in je flow en de twee Marquezjes eraf en dan krijg je dit.
Volgens mij wel, ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Even de paar minuten gebruikt om snel wat op te ruimen, maar daardoor gemist waar de olie nou vandaan kwam
Morbidelli en Espargaro?
Zou gaaf zijn, maar vooralsnog slechts 11e.quote:
Gaat gewoon eerste zijn,quote:Op zondag 25 mei 2025 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, maar vooralsnog slechts 11e.
Heeft echt een moeilijk seizoen al.quote:
Mijn man is er stil van.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:34 schreef Wertha het volgende:
Wat maken de fabriekduc's er een zooitje van!
quote:Op zondag 25 mei 2025 14:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoorde ze net ‘Jorge Martin’ noemen en dacht: ‘oh ja, die bestaat ook nog’.
Dat sowieso en dan ook nog eens drie merken op het podiumquote:Op zondag 25 mei 2025 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen Ducati op podium zou heerlijk zijn,.
Maar ik durf er niet op te wedden,.
Ja dit vind ik wel sneu hoor, ben je nota bene de wereldkampioen, wordt je geconfronteerd met keiharde degradatie (nog een reden dat ik hoop dat er geen fabrieksducati kampioen wordt, maar ja) én blessureleed en alles en heb je al vanaf race één echt nul komma nul kans om je titel serieus te verdedigenquote:Op zondag 25 mei 2025 14:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoorde ze net ‘Jorge Martin’ noemen en dacht: ‘oh ja, die bestaat ook nog’.
quote:Op zondag 25 mei 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb er zo’n schurft hekel aan als hij ‘deze (naam)’ zegt steeds.
Kap met dat ‘deze’ steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Tja, mag hij nu inspiratie halen uit het verhaal van zijn Ducati-aartsvijand. Op zijn diepste momenten kan hij even daaraan denken.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dit vind ik wel sneu hoor, ben je nota bene de wereldkampioen, wordt je geconfronteerd met keiharde degradatie (nog een reden dat ik hoop dat er geen fabrieksducati kampioen wordt, maar ja) én blessureleed en alles en heb je al vanaf race één echt nul komma nul kans om je titel serieus te verdedigen
quote:Op zondag 25 mei 2025 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
.
Steeds meer commentaarhaat in dit topic,.
Kan er niks aan doen. Maar heb er al jaren last van. Erger me altijd kapot als hij dat zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals wanneer hij zegt: ‘de kleine Japanner’. Pleur op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Daarom Videopass heerlijk Engels commentaar.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Maar heb er al jaren last van. Erger me altijd kapot als hij dat zegt.
Net zoals wanneer hij zegt: ‘de kleine Japanner’. Pleur op.
Ja iddquote:Op zondag 25 mei 2025 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
Gatver dit vind ik echt sneu. Op deze manier is echt kut.
Mja, maar dat wil meneer hier niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom Videopass heerlijk Engels commentaar.
Dan heb ik liever dat Miller nog even gaat sturen.quote:
Jaquote:Op zondag 25 mei 2025 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik vind het allemaal toch een domper. Ik zit al jaren, maanden, te wachten op een win van Fabio en hij domineerde vandaag.
En dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand de Insta-post linken of kan dat nog steeds niet?
Duiding door Emmett:quote:Jorge Martin has finally issued a formal statement on his contract with Aprilia. In an Instagram Story, the reigning world champion says that he has informed Aprilia that he intends to exercise the clause in his contract to leave Aprilia at the end of the 2025 season, if he informs them by a cerain date. Martin does not say what that date is, but it is believed to be the French GP at Le Mans.
Martin explains that he had this clause in his contract so that he could properly evaluate the competitiveness of both the Aprilia RS-GP and the Aprilia Racing Team through the first races of 2025 before deciding on continuing through 2026. He states that although injury has forced him to miss those first races, that doesn't change the validity of the clause as written in his contract.
Martin goes on to explain that he is willing to come to an accommodation with Aprilia to extend his evaluation period for a number of races after his return. Martin does not say explicitly, but implies, that Aprilia have rejected that idea. Martin insists that there is no conflict with Aprilia, and that he wants to come to an agreement so that he can move forward as a racer. He says that he wants "the spirit of what we agreed at the time with Aprilia" should be respected.
Approached for comment, an Aprilia spokesperson referred back to a press conference given by Aprilia Racing CEO after Marco Bezzecchi's victory at Silverstone. There, Rivola was cautious in his statements about Jorge Martin.
"You know for sure that is not the right way and for sure there will be better ways to find a solution, but it's always difficult when the parts are far away," Rivola responded when asked if it was frustrating to be conducting negotiations through the press and social media. "As I said, we are trying to get the best possible bike in order to show him that he can come in."
The win by Bezzecchi will have helped, but again, Rivola was cautious. "Today we proved that the bike can win, but we need to do it many more times. We cannot say more than that."
Rivola expressed sympathy for Martin's predicament, being stuck at home with injury and forced to look on passively while he recovers. "The only thing that I feel for him is that when you are a rider, when you are such a good athlete and you spend most of your time in bed, in the hospital suffering, nobody can know how bad the time you are passing is. So I think this is something that we have to respect. And you know riders should the ride the bike more than spending time at home suffering, even if it's part of the game."
Rivola acknowledged that trust had been broken with Jorge Martin and that it needed to be rebuilt, but that these things take time. "I will say let's do one thing at a time. First of all, we need him to come back and then we think about the rebuilding the trust. But you know, when you get married, you need both parties to do their job in that respect! So we are ready to do our part."[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK 2 uur van Barcelona is wel redelijk in de buurt van de 3 uur ...
Zonta als enige Nederlander voorlopig op 6 na FP2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik kijk niet heel vaak naar motor racen, viel er zojuist in, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het commentaar van Litjens heerlijk aan te horen vondquote:Op zondag 8 juni 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de Moto3, met Thomas en Joey Litjens en zijn grote moeite om woorden volledig uit te spreken
Ik kan me vergissen, maar jij bent toch een Limburger? Ik kan me indenken dat het dan prettiger klinktquote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk niet heel vaak naar motor racen, viel er zojuist in, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het commentaar van Litjens heerlijk aan te horen vondZoveel enthousiasme op een niet irritante manier. Heb het wel eens veel slechter gehoord, commentaar bij sport.
Of vloek ik nu in de motorsport kerk?
Ja ben Limburger en stoor me over het algemeen ook aan extreme accenten bij commentatoren, dus ook Limburgs. Overdreven Brabants, Twents, Haags, Rotterdam etc. En ja bij Litjens hoor je ook een accent maar vond het gewoon door zijn enthousiasme wel lekker weg kijken. Had eigenlijk nooit zo’n hoge pet op van hem, maar hij doet het naar mijn mening best behoorlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar jij bent toch een Limburger? Ik kan me indenken dat het dan prettiger klinkt
Inhoudelijk is het wel prima hoor, dat is uiteindelijk het belangrijkste, maar het half uitspreken van woorden en steeds al dat gekreun "mwwaahhhh" en "ooooohhhhwaaa" etc, daar kan ik niet zo goed tegen
Maar vloeken doe je niet, iedereen die kijkt is sowieso prima
Hij heeft het in elk geval niet, zoals zijn voorgangers, steeds over 'in het kontje kruipen' en 'harde knoeperts', dus @ChipsZak. en ik vinden hem sowieso al beter.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ben Limburger en stoor me over het algemeen ook aan extreme accenten bij commentatoren, dus ook Limburgs. Overdreven Brabants, Twents, Haags, Rotterdam etc. En ja bij Litjens hoor je ook een accent maar vond het gewoon door zijn enthousiasme wel lekker weg kijken. Had eigenlijk nooit zo’n hoge pet op van hem, maar hij doet het naar mijn mening best behoorlijk.
Wtfquote:Op zondag 8 juni 2025 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft het in elk geval niet, zoals zijn voorgangers, steeds over 'in het kontje kruipen' en 'harde knoeperts', dus @:ChipsZak. en ik vinden hem sowieso al beter.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Pfff @:ChipsZak. moest dit nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik was dus al benieuwd of je die was opgevallen,
.
Echt?! Weer wat geleerd.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Deniz Öncü natuurlijk, puur omdat ik zelf ook Turks ben.
Het is motorsport (specifieker: twee wielen, want dat maakt verschil) dus daar doen we niet zo moeilijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:27 schreef heywoodu het volgende:
'Zigeuners', dat mag je eigenlijk niet meer zeggen, beste Wilco.
Hier op de Veluwe verder ook niet hoor. Zat gisteren even de lokale radio te luisteren voor wat voetbal in een dorpje verderop. Commentator: "Ze gaan wisselen en de spits is vervangen door, ja, een donkere jongen, ik denk dat ze meer snelheid willen." Met een paar minuten later: "Ja en het is die zwarte man die toch als snelste bij de bal was en 'm er in kopte, ik moet nu toch even gaan zoeken naar zijn naam!"quote:Op zondag 8 juni 2025 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is motorsport (specifieker: twee wielen, want dat maakt verschil) dus daar doen we niet zo moeilijk.
Doel je hierbij op het feit dat donkere mensen over het algemeen sneller zijn,quote:Op zondag 8 juni 2025 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe verder ook niet hoor. Zat gisteren even de lokale radio te luisteren voor wat voetbal in een dorpje verderop. Commentator: "Ze gaan wisselen en de spits is vervangen door, ja, een donkere jongen, ik denk dat ze meer snelheid willen." Met een paar minuten later: "Ja en het is die zwarte man die toch als snelste bij de bal was en 'm er in kopte, ik moet nu toch even gaan zoeken naar zijn naam!"
Tot zover deze anekdote die ik even érgens kwijt wilde. Nu weer naar de race.
Ja, zo jammerquote:
Vond het wel geinig dat alle spelers continu bij naam genoemd worden, en er dan één is die eerst een tijd alleen wordt geïdentificeerd als die donkere, want ja, daar is er maar één vanquote:Op zondag 8 juni 2025 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doel je hierbij op het feit dat donkere mensen over het algemeen sneller zijn,? Dat stereotype? Want donker en zwart zijn geaccepteerde termen,
.
Ik merk sowieso dat je met Sinterklaas bijv. in dorpen en kleine plekken ook gewoon nog old skool zwarte pieten hebt, etc. Het boeit mij ook weinig tbh.
Dat wist ik natuurlijk niet,quote:Op zondag 8 juni 2025 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vond het wel geinig dat alle spelers continu bij naam genoemd worden, en er dan één is die eerst een tijd alleen wordt geïdentificeerd als die donkere, want ja, daar is er maar één van
Totaal gebrek aan consistentie ofzo? Of nou ja, de pure snelheid ten opzichte van Marquez is er ook gewoon bij lange na niet eigenlijk, geen idee hoe dat kanquote:Op zondag 8 juni 2025 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is nou het grote probleem van Pecco dit seizoen? Ik weet dat hij nu een podium pakt maar we snappen allemaal wat ik bedoel.
Consistentie is altijd wel een beetje een issue geweest, maar hij lijkt dit jaar gewoon enorm teruggevallen of zo. Vorig jaar nog zwaar gevochten voor het kampioenschap. Daarvoor al twee keer kampioen. En nu komt hij nauwelijks bij de top-5 vaak.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan consistentie ofzo? Of nou ja, de pure snelheid ten opzichte van Marquez is er ook gewoon bij lange na niet eigenlijk, geen idee hoe dat kan
Ah joh, ook Alex-fans-by-proxy.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:48 schreef heywoodu het volgende:
BLUE SQUAD
Zitten echt drie blauwe shirts op de tribune tussen het Marc-rood.
Tuurlijk! Machtig mooi feestje ook met z'n allen en de broers daarquote:
Frank noemde net Lorenzo en nu mis ik die dierenfan/amateur-bioloog die er altijd voor zorgde dat er werd ingezoomd op een slak of zo en de officiële naam erbij zette,quote:Op zondag 8 juni 2025 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk! Machtig mooi feestje ook met z'n allen en de broers daar
Beetje motivatie probleemquote:Op zondag 8 juni 2025 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Consistentie is altijd wel een beetje een issue geweest, maar hij lijkt dit jaar gewoon enorm teruggevallen of zo. Vorig jaar nog zwaar gevochten voor het kampioenschap. Daarvoor al twee keer kampioen. En nu komt hij nauwelijks bij de top-5 vaak.
Wellicht, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het seizoen begon met een motivatieprobleem,quote:
quote:Toprak Razgatlıoğlu to Return to Yamaha Making 2026 MotoGP Debut with Prima Pramac Yamaha MotoGP
Yamaha Motor Co., Ltd. is delighted to announce that Toprak Razgatlıoğlu will return to Yamaha. The current WorldSBK Champion and 2021 WorldSBK Champion with Yamaha, will make the move to MotoGP in 2026 by joining the Prima Pramac Yamaha MotoGP Team.
Gerno di Lesmo (Italy), 10th June 2025
Yamaha Motor Co., Ltd. is pleased to announce that Toprak Razgatlıoğlu, current WorldSBK Champion and 2021 WorldSBK Champion with Yamaha, will return to Yamaha in the 2026 season, debuting in MotoGP with the Prima Pramac Yamaha MotoGP Team.
After a stellar stint in the FIM Superbike World Championship (2018-2025), during which he was crowned WorldSBK Champion twice and became the second most victorious rider of all time with 63 victories so far, Razgatlıoğlu is ready to take on a new challenge in the premier class of MotoGP.
Having Razgatlıoğlu step up to MotoGP and join the factory-supported Prima Pramac Yamaha MotoGP Team, a collaboration between Yamaha and Pramac, is a strategic decision that allows the Turkish rider to showcase his unique talent at the pinnacle of motorcycle racing.
Further details regarding the 2026 line-up of the Prima Pramac Yamaha MotoGP Team will be communicated in due course.
Ik ben ook wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Maar het kan zomaar zijn dat hij wel halverwege het veld rondrijdt natuurlijk. Je weet het nooit: MotoGP is ook figuurlijk een klasse apart.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:15 schreef heywoodu het volgende:
Ai, dat is een aderlating zeg![]()
Ik ben heel benieuwd, hopelijk gaat hij niet slechts een beetje rond de 10e plek rondrijden, dan zou dit echt enorm zonde zijn van zijn talent en de vele mooie duels die we dan gaan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |