Heel jammer inderdaad. Viñales is toch wel een van mijn favoriete rijders,quote:
Of toch niet,quote:
Als de raceleiding gewoon tegen al die rijders die ineens de pitstraat in renden had gezegd "ja jongens, dat mag, maar wij gaan starten", zoals het hoort, hadden we een aantal natte ronden gehad. En verschillende tactieken en keuzes en chaos op de baan en alles. Nu is het, nou ja, het tegenovergestelde van dat allesquote:
Rossi en Stoner zijn overigens gestopt.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:
Ik volg de MotoGP niet zo intensief, dus ik ben helemaal in de war nu ik zie dat Marquez en Bagnaia blijkbaar ineens teamgenoten zijn
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rossi en Stoner zijn overigens gestopt.
Doet Agostini nog wel mee?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rossi en Stoner zijn overigens gestopt.
Heel zonde, inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de raceleiding gewoon tegen al die rijders die ineens de pitstraat in renden had gezegd "ja jongens, dat mag, maar wij gaan starten", zoals het hoort, hadden we een aantal natte ronden gehad. En verschillende tactieken en keuzes en chaos op de baan en alles. Nu is het, nou ja, het tegenovergestelde van dat alles
Ik haat dat ding met een passie. Er is vrij weinig goed aan. Ik kan hem ook minder goed lezen dan die van vorig jaar, zeker als je verder weg zit.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Ook zoiets: 22 coureurs op de grid, en dan maak je alles in die graphicstoren zo debiel groot dat het grootste deel van de tijd er maar 21 staan.
Hij heeft er ook bijzonder weinig zin in. Volgens mij hangt hij liever in het trapgat momenteel.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
De audio is niet helemaal top. Ik kan even niet op z’n naam komen. Maar de andere commentator naast Frank is niet altijd goed te horen.
Wat echt wel knap is van de ontwerpers, want het is achterlijk grootquote:Op zondag 30 maart 2025 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik haat dat ding met een passie. Er is vrij weinig goed aan. Ik kan hem ook minder goed lezen dan die van vorig jaar, zeker als je verder weg zit.
Snap ik, hij is ook teleurgesteld in de gang van zaken een half uur geledenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij heeft er ook bijzonder weinig zin in. Volgens mij hangt hij liever in het trapgat momenteel.
Tweede petitie: verboden woorden in NL commentaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat echt wel knap is van de ontwerpers, want het is achterlijk groot
Petitie aanvragen zodat wij het volgend jaar gewoon mogen ontwerpen?
Die laat het vast vanachter druppelen in zijn onderbroek van het lachen om zijn eigen ‘grap’.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef heywoodu het volgende:
Dramacosta, zoals comedian Nigel het zou noemen.
Ik gooi net wat snacks naar binnen, laat maar. Gadverdamme.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die laat het vast vanachter druppelen in zijn onderbroek van het lachen om zijn eigen ‘grap’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf zelfs wel te zeggen dat Marquez gewoon op het podium eindigt. Ha!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Marquez gaat hem gewoon in de punten rijden,. Dat wel.
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gooi net wat snacks naar binnen, laat maar. Gadverdamme.Klopt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moest kotsen van mezelf.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Hoi Nigelquote:
Houd op. Vallen = gewoon doorrijden als het kan,quote:Op zondag 30 maart 2025 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben op zich geen tegenstander van de Britse Superbike-regels: vallen = einde race. Dit voelt toch als een risico, vooral ook voor anderen.
Nou ja, ik moet de commentatoren ook wel gelijk geven; je moet het in sommige gevallen even een plekje geven en ze zelf tot een conclusie laten komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Marquez toch maar verstandig naar binnen. Voor hem ongetwijfeld beter, maar sowieso veiliger voor de rest, onnodige stukjes troep op de baan wordt niemand vrolijk van.
Dat zei die kerel die 6 meter achter zijn microfoon zit denk ik, hoorde het niet. Gelukkig maakt Frank het volume weer goed, waardoor het gemiddeld best prima is.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet de commentatoren ook wel gelijk geven; je moet het in sommige gevallen even een plekje geven en ze zelf tot een conclusie laten komen.
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zei die kerel die 6 meter achter zijn microfoon zit denk ik, hoorde het niet. Gelukkig maakt Frank het volume weer goed, waardoor het gemiddeld best prima is.
En bedankt, @heywooduquote:Op zondag 30 maart 2025 21:50 schreef heywoodu het volgende:
En Aldeguer ook voorbij Miller. Zo jong en op dit niveau zo onervaren, en dan juist in de slotfase van zo'n race erg snel zijn, dan toon je echt wel potentie zeg
Lekker bezig.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Aldeguer kan er niks van, altijd al gezegd. Moet je niet in je team willen.
Ik geloof niet in afkloppenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En bedankt, @:heywoodu.
Had je maar drie keer moeten afkloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |