Nog even over dat onderbroek en iets met druppelen...quote:
Je doet de TT wel eer aan, zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
"Als je te vroeg gaat ontlasten"quote:Op zondag 30 maart 2025 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Alle ballen op Bagnaia. Moest gniffelen,.
Ik hoorde hem ook, maar ik vroeg me af of ik nu te ver ging,quote:Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Als je te vroeg gaat ontlasten"
Ja, ik kom hier niet meer uit.
Als dit al te ver is...quote:Op zondag 30 maart 2025 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook, maar ik vroeg me af of ik nu te ver ging,![]()
.
Ook weer waar.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit al te ver is...
Wij kunnen er ook niks aan doen he, zij begonnen.
Verder ben ik mentaal net 12, dus ja. Ik kan me ook maar moeilijk inhouden als op een of ander groot werkevenement de grote directeur per abuis zo'n soort opmerking in zijn speech heeft en het niet de bedoeling is om hard te gaan lachen.quote:
Nou, GMTA,quote:Op zondag 30 maart 2025 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verder ben ik mentaal net 12, dus ja. Ik kan me ook maar moeilijk inhouden als op een of ander groot werkevenement de grote directeur per abuis zo'n soort opmerking in zijn speech heeft en het niet de bedoeling is om hard te gaan lachen.
Ik begon je post te lezen en dacht 'huh, maar dat is toch ook zo?'quote:Op zondag 30 maart 2025 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind die opmerkingen de laatste tijd over hoeveel Ducati’s steeds in de top staan zo fucking dom. Want het wordt altijd gezegd in de context van hoe goed de bike is/zou zijn.
Maar er zijn ziekveel Ducati’s op de grid. Nogal wiedes dat er dan Ducati’s staan. Die kans is een stuk groter dan, zeg, een Aprilia, ja,.
Zo kut altijd,quote:Op zondag 30 maart 2025 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Studiogelul door die ruimte met podiumklanten heen
Precies. Ik mis Suzuki echt erg, overigens. Maar we kunnen het bijna DucatiGP gaan noemen straks.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik dat wel echt heel jammer. Ducati's, Yamaha's, Suzuki's en Honda's die allemaal mee streden om podiumplekken, met heel af en toe een goede dag voor Aprilia's, dat was toch wel leuker dan het Open WK Ducatirijden, wat dat betreft.
Ik mis Iwanquote:
Dat zit er al jarenlang,quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:30 schreef Vlinder het volgende:
Hey, wat zijn al die knipperende lampjes op hun pakken ineens?
https://www.motorsport-total.com/motogp/termin-kalender/2025 GP: 19:00quote:
Dank je.....quote:Op zondag 13 april 2025 13:22 schreef shiz het volgende:
[..]
https://www.motorsport-total.com/motogp/termin-kalender/2025 GP: 19:00
Joh echt? Ik zag ze gisteren pas. Op schouder/sleutelbeen hoogte en aan op de polsen. Waarom knipperen ze dan? Gewoon groen of rood moet dan voldoende zijn toch?quote:Op zondag 13 april 2025 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zit er al jarenlang,. Laat zien of de airbag aan/uit staat.
Geen idee, maar dat zie je bij willekeurige andere zaken ook wel toch? Dingen los van MotoGP. Dan zijn de lampjes ook constant knipperende. Ik gok dat het met opvallen te maken heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 16:52 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Joh echt? Ik zag ze gisteren pas. Op schouder/sleutelbeen hoogte en aan op de polsen. Waarom knipperen ze dan? Gewoon groen of rood moet dan voldoende zijn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |