Ja dat was leukquote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice weer, alles onder 1 gram heeft geen calorieën
Ik ging stuk om die uitzending![]()
Iemand Hoo-Lien noemen en dan vervolgens hartelijk knuffelen is ook totaal niet hypocriet of negatiefquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
Wat een overdreven negativiteit hier, alsof Elsa een verschrikkelijk mens is![]()
![]()
Niets uit zijn verband gewoon te horen geweestquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Jordy fans weinig qua kritiek kunnen hebben en dan fanatiek een hekel krijgen. Het zal wel weer uit z’n verband zijn getrokken.
Hoo Lien wtf hahahaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand Hoo-Lien noemen en dan vervolgens hartelijk knuffelen is ook totaal niet hypocriet of negatief
jolien was Holien en ze douchte niet was viesquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Jordy fans weinig qua kritiek kunnen hebben en dan fanatiek een hekel krijgen. Het zal wel weer uit z’n verband zijn getrokken.
Dat laatste heb ik gezien. En ik dacht het al, het wordt weer enorm overdreven dusquote:Op zondag 30 maart 2025 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij is helemaal los gegaan op twitter en bij Faisel de radio show over de personen die er nu nog zitten zeker Jolien moest hhet ontgelden
En Rattheus (bedacht door Milena) vond zo ook zo grappig.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand Hoo-Lien noemen en dan vervolgens hartelijk knuffelen is ook totaal niet hypocriet of negatief
en Ratteusquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was die Faisel toch die haar zo noemde. Niet Elsa.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
'k Vrees dat ze al off-script aan het gaan is, anders kregen we nu geen SLquote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk zou Elsa nu aan de eettafel moeten vragen: "Zo, en wat speelt er nou tussen jullie Jolien en Matteus?" Maar die zal wel strikte instructies gehad hebben.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jolien was Holien en ze douchte niet was vies
Ook Elsaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was die Faisel toch die haar zo noemde. Niet Elsa.
Ik vond haar al niets sinds week 1quote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies en de bewoners weten weer wat meerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
'k Vrees dat ze al off-script aan het gaan is, anders kregen we nu geen SL
Holien is al over internet en was al voor Faisel..En het weinige douchen is gewoon de waarheidquote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je kan ook de struisvogel uithangen
En Milenaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was die Faisel toch die haar zo noemde. Niet Elsa.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jordybrillen overdrijven hard. Maar goed, dat weten we.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk zou Elsa nu aan de eettafel moeten vragen: "Zo, en wat speelt er nou tussen jullie Jolien en Matteus?" Maar die zal wel strikte instructies gehad hebben.
Je kan ook je Jane bril afzetten en kijken en lezen wat er is gezegdquote:Op zondag 30 maart 2025 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jordybrillen overdrijven hard. Maar goed, dat weten we.
Met axel ook geen moeite die mogen elkaar niet. Als zegt jordy daarbij ik weet niet hoe het buiten is.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:15 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik vond haar al niets sinds week 1
Maar niemand verplicht haar om kut uitspraken te doen
Axel spreekt ook niet positief over Jordy, maar op een heel degelijke manier
Heb ik dan persoonlijk 0 moeite mee
Typisch weer van febo, actie in de keet, krijgen we SL
Elsa begon te sneren dat sommigen in het huis al genoeg lekkers op hadden, dat had ze gezien..quote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
'k Vrees dat ze al off-script aan het gaan is, anders kregen we nu geen SL
Correct.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Omg, dramaqueen?? Je begrijpt hopelijk deze --->wel??
![]()
Nou nee hoor ze zoekt zelf af en toe de stilte op. Maar ze vragen haar gewoon steeds erbijquote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor Sharice, die loopt daar nu wat rond als Remi alleen op de wereld..
Klopt en ze is er ook blij mee..quote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor Sharice, die loopt daar nu wat rond als Remi alleen op de wereld..
Voor haar vind ik het ook leuk idd!quote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
die zal zo hier wel komenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg een melding voor een freeze? Is die al geweest
Is het ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Nou ik niet hoor mocht haar al niet vanaf dag 1quote:
De bewoners vreesden een freeze, maar blijkbaar mag het gewoon: Elsa knuffelen en mee praten.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg een melding voor een freeze? Is die al geweest
Dat zou ik wel willen zien, ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Drop aub Jeffrey ook even terug in huis, muahahahahhahaha... dan heb je pas sensa.
Dit is echt het entertainendste wat ze kunnen doenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Drop aub Jeffrey ook even terug in huis, muahahahahhahaha... dan heb je pas sensa.
Het gaat hier niet om de fans maar om de bewonersquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maakt toch ook geen fuck meer uit de laatste dagen..Als ze maar niks zegt over de populariteit, is er niks aan de handquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De bewoners vreesden een freeze, maar blijkbaar mag het gewoon: Elsa knuffelen en mee praten.
Een melding? Op insta of zo dan?
Er is alleszins nog geen freeze geweest vandaag.
Kan dit hatelijke op de persoon misschien achterwege blijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is goed jongen. Je snapt het niet dus. Geeft niets, kan je ook niets aan doen.
Ik heb geen Jane bril greysbones. Anders dan wat hier de norm is, zit ik niet in zo’n kinderachtig kamp.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan ook je Jane bril afzetten en kijken en lezen wat er is gezegd
Nee, ze neemt na elke hap een pauze,zodat ze nog even door kan gaan met haar getetterquote:
Nee melding van BB op threatquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De bewoners vreesden een freeze, maar blijkbaar mag het gewoon: Elsa knuffelen en mee praten.
Een melding? Op insta of zo dan?
Er is alleszins nog geen freeze geweest vandaag.
Er zijn er heel veel die Elsa niet moeten, ze is niet voor niets al weken thuis en dat mag hier rustig gezegd wordenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ga anders even wat anders doen ofzo..
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ga anders even wat anders doen ofzo..
Beetje flauw vind ik het. In het huis vinden ze het leuk, daar gaat het om tochquote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel die Elsa niet moeten, ze is niet voor niets al weken thuis en dat mag hier rustig gezegd worden
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Betje flauw vind ik het. In het huis vinden ze het leuk, daar gaat het om toch
Ik mis Wicky ook wel. Hoor je ook niks meer van..quote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Elsa ook leuk, samen met Jane en Wicky een leuk stel mensen
Het is COS geen COUquote:Op zondag 30 maart 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan ook je Jane bril afzetten en kijken en lezen wat er is gezegd
Maar wij zijn steamers en geven onze mening, wij zitten niet daar. COSquote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Betje flauw vind ik het. In het huis vinden ze het leuk, daar gaat het om toch
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wij zijn steamers en geven onze mening, wij zitten niet daar. COS
Nu is het wel een keertje klaar. Voor iedereen in deze discussiequote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je kan ook de struisvogel uithangen
Nu ben ik stiekem wel nieuwsgierig hoe een Jane bril me zou staanquote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wij zijn steamers en geven onze mening, wij zitten niet daar. COS
Fijn dat je er bent. Met Elsa kwamen bad vibes mee geloof ikquote:Op zondag 30 maart 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu is het wel een keertje klaar. Voor iedereen in deze discussie
MAG......ik denk dat je MOET!!!!. Lekker nog even een wandeling op het strand met al je volgelingen....quote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
elsa: wanneer ik klaar ben met eten, mag ik weer naar huis.
Dus ik ga zo eten (toont heel traag sliertje eten)
![]()
DOMME STREAMLOCK
Stop nu hiermee reageer er gewoon niet opquote:Op zondag 30 maart 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je beweert anders wel dat anderen dit wel hebben
Maar voor jou geld het niet
Jezelf boven een ander plaatsen
Not Nice
Snoeihardquote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
Nog meer pannekoeken en je bent weer zo tegen jordy.
Zo denken zij wel maar elsa heeft buiten anders laten blijkenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Foto's bekijken.
Ik denk dat de bewoners het ook leuk vinden dat er iemand die met ze heeft gewoond ff terug is.
Het maakt nu niet meer uit wat ze van haar vonden toen ze er nog was want ze doet niet meer mee met BB.
Het zit blijkbaar wel diep.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
Zei ze dat echt?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
smerigquote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, ben je oma en je dochter moest bevallen of was net bevallen.....maar BB gaat voor en moet je nu huilen omdat je daar zelf wilde zittenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:37 schreef Folies het volgende:
Och, Elsa moest huilen
Maar gelijk de tv uitgezet, omdat ze dat zelf daar had mee willen maken.
Nee dat snap ik, wat een rotopmerkingquote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja jordy vond niet zo leuk geloof ik
En dat is de bedoeling, ook langs de andere kant!quote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het maakt nu niet meer uit wat ze van haar vonden toen ze er nog was want ze doet niet meer mee met BB.
wat zei ze?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, wat een rotopmerking
Dan mijn excuus. Heb de streams niet aan. Maar wat een raar gezegde van haarquote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom elsa zegt dit toch op de streams tegen jordy
Zal je tippen als ze weg isquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Is ze weg, dan zeg ik de streams weer aan
Ja ik zit ook te wachten tot ze weg isquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nopequote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Staan alweer terug.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Kinga het volgende:
Waarom worden posts verwijderd? Het is letterlijk wat Elsa net zei?!
tja ,tis Elsaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mijn excuus. Heb de streams niet aan. Maar wat een raar gezegde van haar
dat als hij zo doorvreet , hij dan weer zo dik is met de tijdquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit werkt zo niet natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze geeft steekjes niet nodig vind ik. Uit het spel dan is dit niet nodig. Maarja buiten is ze ook zuur.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit soort posten staan vaak hier. Dit verwacht je niet op de streams te horenquote:
Nou vindt het maar een smerige opmerking die niet had gehoevenquote:
Het is gewoon een nobody die heel graag bekend wil zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze geeft steekjes niet nodig vind ik. Uit het spel dan is dit niet nodig. Maarja buiten is ze ook zuur.
Dan wisselen we elkaar af. Hier gaan ze weer uit als ze weg is.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nee beetje vreemd. Is dan toch ook dingen van buiten loslatenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze geeft steekjes niet nodig vind ik. Uit het spel dan is dit niet nodig. Maarja buiten is ze ook zuur.
En heel dominant en aanwezigquote:Op zondag 30 maart 2025 18:47 schreef humpty het volgende:
[..]
Het is gewoon een nobody die heel graag bekend wil zijn
Ik vind het jammer hoe ze doet. Ook buiten die sneren over bewoners. Ik ben echt van eruit dan is het klaar. Zo ook de meeste inwoners zelf doen als ze eruit zijn. Milena en elsa zijn het minst buiten.quote:
In de P.I, waar ze werkt...quote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef maxelu het volgende:
haar verhaal ook net, ze werd herkend buiten!
daar doen ze het echt voor he
ja in de gevangenisquote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef maxelu het volgende:
Ze heeft een filmpje op X waar ze op zandvoort loopt met tien mensen achter haar aan . Ze liep luid te roepen dat dit haar followers waren en haar volgde waar ze ook liep.....quote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef maxelu het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef Verida het volgende:
ik vind het wel verfrissend, iemand even binnen die gewoon zegt waar het op slaat
zo ontzettend veel slechts zegt ze niet, ze gaat alleen niet mee in de verheerlijking van het kartel
en het wordt hier in de Cos ook al gezegd " Als jordy zo doorgaat zit hij zo weer op zijn oude gewicht"quote:Op zondag 30 maart 2025 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je veel pannenkoeken eet wordt je dik dat weet iedereen.
Vooral met suiker en chocoladepastaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je veel pannenkoeken eet wordt je dik dat weet iedereen.
Die knul sport 5 x per week, enig idee hoe intensief padel is?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
en het wordt hier in de Cos ook al gezegd " Als jordy zo doorgaat zit hij zo weer op zijn oude gewicht"
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:53 schreef Kinga het volgende:
Sharice is haar allemaal souvenirs stiekem mee aan het geven
Ja, maar daarom zeg je dat toch niet tegen een oud medebewoner.....ze is maar op visite ....quote:Op zondag 30 maart 2025 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
en het wordt hier in de Cos ook al gezegd " Als jordy zo doorgaat zit hij zo weer op zijn oude gewicht"
Elsa's "humor", geef die vrouw een comedyshowquote:Op zondag 30 maart 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een filmpje op X waar ze op zandvoort loopt met tien mensen achter haar aan . Ze liep luid te roepen dat dit haar followers waren en haar volgde waar ze ook liep.....
oh neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef maxelu het volgende:
[..]
Elsa's "humor", geef die vrouw een comedyshow
Dat is geen humor hoor. dat is een soort van aandacht zoeken.....quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef maxelu het volgende:
[..]
Elsa's "humor", geef die vrouw een comedyshow
raar dat ze niks tegen matti zei over debquote:Op zondag 30 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja kan ze vanavond weer popie gaan doen met faisel en consorte
Dit idd. Dat je iemand niet mag oke..normaal gesproken hoef je dan geen contact te hebben met diegene. Maar als je er dan bewust voor kiest om weer even terug het huis in te gaan waar die persoon ook zit dan kun je gewoon normaal doen. Wat heeft zo'n opmerking voor zin behalve iemand een rotgevoel gevenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daarom zeg je dat toch niet tegen een oud medebewoner.....ze is maar op visite ....
Precies was echt vuilquote:Op zondag 30 maart 2025 18:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dit idd. Dat je iemand niet mag oke..normaal gesproken hoef je dan geen contact te hebben met diegene. Maar als je er dan bewust voor kiest om weer even terug het huis in te gaan waar die persoon ook zit dan kun je gewoon normaal doen. Wat heeft zo'n opmerking voor zin behalve iemand een rotgevoel geven
Of die worden gedwongen om bijna niks te doen......Er is daar gewoon niks te doen,,,,geen tafeltennis. geen legobouwen.....geen krant wat bleef liggen op tafel....helemaal niks.....geen balletje om tegen lege flessen te gooien of in prullenbakken.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:57 schreef Verida het volgende:
De bewoners vonden het leuk
Elsa vond het leuk
en gelukkig vonden een aantal cossers het ook leuk
Liever dit dan in de kou onder een dekentje buiten liggende mensen bekijken die te belazerd zijn om een poot te verzetten
Denk dat Jordy wel door heeft wat voor naar mens het isquote:Op zondag 30 maart 2025 19:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Jordy lijkt duidelijk niet op zijn gemak.
Jolien vragen of ze jaloers over kom op tv
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden warenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of die worden gedwongen om bijna niks te doen......Er is daar gewoon niks te doen,,,,geen tafeltennis. geen legobouwen.....geen krant wat bleef liggen op tafel....helemaal niks.....geen balletje om tegen lege flessen te gooien of in prullenbakken.
Gelijk heeft ze! We weten hoe het de vorige keer ging toen ze dat aan iemand vroegquote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa gaat niks zeggen over hoe ze overkomen op tv nav een vraag van Jolien over of ze jaloers was en dat weer nav een spel waar ze allemaal hadden gezegd dat Jolien absoluut niet jaloers was en de kijkers hadden gezegd dat Jolien extreem jaloers was.
En die moesten terug ivm de camera'squote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden waren
Die moesten ze weer inleveren....quote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden waren
Ze gaan een spelletje doen met elkaarquote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Elsa nog wel even blijven, lekker reuring in de tent
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Kajmu het volgende:
Los van dat ik het nooit hoog op had van Elsa vind het wel leuk en ook voor de bewoners dat ze er is, hoop dat er nog meer oud bewoners komen 🤩
Febo is pretsigaretjes gaan rokenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan spelletjes doen? Ze moest toch weg na het eten...
Je kan haar toch volgen op SM. Zij blij en jij....quote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Elsa nog wel even blijven, lekker reuring in de tent
Ze geeft sneren dus ik snap het da welquote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy is altijd iedereen zat die in de belangstelling staat
Willen we weer terug naar die saaie streams?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan spelletjes doen? Ze moest toch weg na het eten...
Die krijgt nare opmerkingen om zijn oren. Logisch dat hij het niet leuk vindtquote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.
Jordy minder maar die kan dingen niet los laten en van het moment genieten denk ik.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef maxelu het volgende:
[..]
Febo is pretsigaretjes gaan roken
Vergeten dat elsa er is
Sharice of Jolien zei: klein foutje maar komt later (zoiets). Ging vast niet helemaal goed die gamequote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
Apart, Elsa vraagt iets over het spel van vanmiddag.
En ze reageren allemaal: mogen we niet over praten.
Elsa: maar jullie zijn wel allemaal geweest?
Ja ja... is de reactie
Die deed ook spontaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.
Jordy minder maar die kan dingen niet los laten en van het moment genieten denk ik.
Zeg ik dat??quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Willen we weer terug naar die saaie streams?
Ze hebben elkaar nooit gelegen. Dus het ligt niet alleen dat dit bezoekquote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die krijgt nare opmerkingen om zijn oren. Logisch dat hij het niet leuk vindt
Om 20:15 komt Jeff voor 'n paar uurtjesquote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef Was-beer het volgende:
Straks allemaal om 20:00 uur richting bed door alle prikkels
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 20:15 komt Jeff voor 'n paar uurtjes
Goeiequote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh meis voel je niet zo aangevallen, het was meer een algemene vraag 😘quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg ik dat??
Ze heeft zelf gezegd dat ze na het eten weer weg moest, ik constateer alleen dat dat een schijnbaar ruim begrip is?
Viel mij alleszins op dat Jordy al een hele tijd heel erg stil is, met momenten vroeg ik me zelfs af of hij nog in de kamer was.quote:
Ik voel me niet aangevallen hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Oh meis voel je niet zo aangevallen, het was meer een algemene vraag 😘
Wie zegt dat hij hier moeite heeft ...hij heeft niks met haar dat is heel wat andersquote:Op zondag 30 maart 2025 19:12 schreef Verida het volgende:
Als Jordy hier al moeite heeft, gaat hij het denk ik erg zwaar krijgen als hij straks buiten is en dingen terug gaat lezen of zien
Want zo ontzettend lelijk doet Elsa echt niet, maar hij trekt zich dit al aan.
😘quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoorHad alleen het idee dat mijn opmerking wat uitgebreidere uitleg nodig had
Neeeeeee alsjeblief niet!, om 20u kijk ik De Mol (BE)!quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dus en hij is zelf ook niet misselijk met zijn sneertjes, wacht maar tot Elsa weg is dan durft hij wel achter haar rug maar niet in haar gezicht durven zeggenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:12 schreef Verida het volgende:
Als Jordy hier al moeite heeft, gaat hij het denk ik erg zwaar krijgen als hij straks buiten is en dingen terug gaat lezen of zien
Want zo ontzettend lelijk doet Elsa echt niet, maar hij trekt zich dit al aan.
Is Jane-ism.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Hartje met een stokje? Is dat Belgisch voor Schoppen?
Hij was sowieso het minst enthousiast om haar terug te zien denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Viel mij alleszins op dat Jordy al een hele tijd heel erg stil is, met momenten vroeg ik me zelfs af of hij nog in de kamer was.
Was hij in het begin van Elsa haar bezoek ook zo stil of zou hij zich misschien minder fijn voelen door die nare opmerking van Elsa over het pannenkoeken eten?
Volgens mij heeft ie zich nooit zo op zijn gemak gevoelt bij/met Elsa. Die liggen elkaar gewoon niet echt en Elsa is natuurlijk wel een persoon wat even het hele huis vult qua energie en persoonlijkheid...quote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Viel mij alleszins op dat Jordy al een hele tijd heel erg stil is, met momenten vroeg ik me zelfs af of hij nog in de kamer was.
Was hij in het begin van Elsa haar bezoek ook zo stil of zou hij zich misschien minder fijn voelen door die nare opmerking van Elsa over het pannenkoeken eten?
Nee hoor! Jane begon met dat "hartje met een stokje". En er waren nog rare termen, Milena bvb sprak altijd over "boobies", weet nog steeds niet welke kaartkleur daarmee bedoeld werd.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Hartje met een stokje? Is dat Belgisch voor Schoppen?
OHHH dat zou wel ongemakkelijk worden voor zowel Jolien als Jeffrey denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Neeeeeee alsjeblief niet!, om 20u kijk ik De Mol (BE)!
Enige show die ik weiger uitgesteld te kijken
Excuus dan.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee hoor! Jane begon met dat "hartje met een stokje". En er waren nog rare termen, Milena bvb sprak altijd over "boobies", weet nog steeds niet welke kaartkleur daarmee bedoeld werd.
In Vlaanderen zeggen we doorgaans ook gewoon, harten, ruiten, klavers, schoppen.
Ik ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:19 schreef Kinga het volgende:
Jordy is de minuten aan het aftellen geloof ik.
Welnee. Hij kan zelf ook best hard uit de hoek komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:18 schreef Linnied het volgende:
Jordy is echt heel erg stil.
Denk dat de sneertjes bij hem misschien wat harder binnenkomen door z'n pestverleden.
En ik ben allesbehalve fan van Jolien, maar kan dit niet aanzien. Leuk doen tegen elkaar maar in de live op insta etc zo over haar praten...
True, maar toch momenten heel stil en niet het enthousiasme wat hij bij bvb een Niels of zo zou tonen.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 30 maart 2025 19:19 schreef Kinga het volgende:
Hij niet alleenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:19 schreef Kinga het volgende:
Dat denk ik niet, hij is slim genoeg om te relativeren, ik denk oprecht dat hij het heel leuk vindt om een oud bewoner op bezoek te hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:19 schreef Kinga het volgende:
Ik zou na 10 minuten duct tape zoeken als ze bij mij thuis wasquote:Op zondag 30 maart 2025 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zich nooit zo op zijn gemak gevoelt bij/met Elsa. Die liggen elkaar gewoon niet echt en Elsa is natuurlijk wel een persoon wat even het hele huis vult qua energie en persoonlijkheid...
Ooh echt ? wat een rotwijf is het ookquote:Op zondag 30 maart 2025 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ja ze gaat, even smoezen in oor van sharice ik weet niet of ik het goed hoorde maar dacht voeren campagne voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |