Voor haar vind ik het ook leuk idd!quote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor Sharice, die loopt daar nu wat rond als Remi alleen op de wereld..
die zal zo hier wel komenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg een melding voor een freeze? Is die al geweest
Is het ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor Sharice, die loopt daar nu wat rond als Remi alleen op de wereld..
Nou ik niet hoor mocht haar al niet vanaf dag 1quote:
De bewoners vreesden een freeze, maar blijkbaar mag het gewoon: Elsa knuffelen en mee praten.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg een melding voor een freeze? Is die al geweest
Dat zou ik wel willen zien, ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Drop aub Jeffrey ook even terug in huis, muahahahahhahaha... dan heb je pas sensa.
Dit is echt het entertainendste wat ze kunnen doenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Drop aub Jeffrey ook even terug in huis, muahahahahhahaha... dan heb je pas sensa.
Het gaat hier niet om de fans maar om de bewonersquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Jordy fans weinig qua kritiek kunnen hebben en dan fanatiek een hekel krijgen. Het zal wel weer uit z’n verband zijn getrokken.
Maakt toch ook geen fuck meer uit de laatste dagen..Als ze maar niks zegt over de populariteit, is er niks aan de handquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De bewoners vreesden een freeze, maar blijkbaar mag het gewoon: Elsa knuffelen en mee praten.
Een melding? Op insta of zo dan?
Er is alleszins nog geen freeze geweest vandaag.
Kan dit hatelijke op de persoon misschien achterwege blijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is goed jongen. Je snapt het niet dus. Geeft niets, kan je ook niets aan doen.
Ik heb geen Jane bril greysbones. Anders dan wat hier de norm is, zit ik niet in zo’n kinderachtig kamp.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan ook je Jane bril afzetten en kijken en lezen wat er is gezegd
Nee, ze neemt na elke hap een pauze,zodat ze nog even door kan gaan met haar getetterquote:
Nee melding van BB op threatquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De bewoners vreesden een freeze, maar blijkbaar mag het gewoon: Elsa knuffelen en mee praten.
Een melding? Op insta of zo dan?
Er is alleszins nog geen freeze geweest vandaag.
Er zijn er heel veel die Elsa niet moeten, ze is niet voor niets al weken thuis en dat mag hier rustig gezegd wordenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ga anders even wat anders doen ofzo..
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ga anders even wat anders doen ofzo..
Beetje flauw vind ik het. In het huis vinden ze het leuk, daar gaat het om tochquote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel die Elsa niet moeten, ze is niet voor niets al weken thuis en dat mag hier rustig gezegd worden
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Betje flauw vind ik het. In het huis vinden ze het leuk, daar gaat het om toch
Ik mis Wicky ook wel. Hoor je ook niks meer van..quote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Elsa ook leuk, samen met Jane en Wicky een leuk stel mensen
Het is COS geen COUquote:Op zondag 30 maart 2025 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan ook je Jane bril afzetten en kijken en lezen wat er is gezegd
Maar wij zijn steamers en geven onze mening, wij zitten niet daar. COSquote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Betje flauw vind ik het. In het huis vinden ze het leuk, daar gaat het om toch
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wij zijn steamers en geven onze mening, wij zitten niet daar. COS
Nu is het wel een keertje klaar. Voor iedereen in deze discussiequote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je kan ook de struisvogel uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |