Nee dat snap ik, wat een rotopmerkingquote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja jordy vond niet zo leuk geloof ik
En dat is de bedoeling, ook langs de andere kant!quote:Op zondag 30 maart 2025 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het maakt nu niet meer uit wat ze van haar vonden toen ze er nog was want ze doet niet meer mee met BB.
wat zei ze?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, wat een rotopmerking
Dan mijn excuus. Heb de streams niet aan. Maar wat een raar gezegde van haarquote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom elsa zegt dit toch op de streams tegen jordy
Zal je tippen als ze weg isquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Is ze weg, dan zeg ik de streams weer aan
Ja ik zit ook te wachten tot ze weg isquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nopequote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Staan alweer terug.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Kinga het volgende:
Waarom worden posts verwijderd? Het is letterlijk wat Elsa net zei?!
tja ,tis Elsaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mijn excuus. Heb de streams niet aan. Maar wat een raar gezegde van haar
dat als hij zo doorvreet , hij dan weer zo dik is met de tijdquote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit werkt zo niet natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze geeft steekjes niet nodig vind ik. Uit het spel dan is dit niet nodig. Maarja buiten is ze ook zuur.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit soort posten staan vaak hier. Dit verwacht je niet op de streams te horenquote:
Nou vindt het maar een smerige opmerking die niet had gehoevenquote:
Het is gewoon een nobody die heel graag bekend wil zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze geeft steekjes niet nodig vind ik. Uit het spel dan is dit niet nodig. Maarja buiten is ze ook zuur.
Dan wisselen we elkaar af. Hier gaan ze weer uit als ze weg is.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nee beetje vreemd. Is dan toch ook dingen van buiten loslatenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze geeft steekjes niet nodig vind ik. Uit het spel dan is dit niet nodig. Maarja buiten is ze ook zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |