Ja dat was leukquote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice weer, alles onder 1 gram heeft geen calorieën
Ik ging stuk om die uitzending![]()
Iemand Hoo-Lien noemen en dan vervolgens hartelijk knuffelen is ook totaal niet hypocriet of negatiefquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
Wat een overdreven negativiteit hier, alsof Elsa een verschrikkelijk mens is![]()
![]()
Niets uit zijn verband gewoon te horen geweestquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Jordy fans weinig qua kritiek kunnen hebben en dan fanatiek een hekel krijgen. Het zal wel weer uit z’n verband zijn getrokken.
Hoo Lien wtf hahahaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand Hoo-Lien noemen en dan vervolgens hartelijk knuffelen is ook totaal niet hypocriet of negatief
jolien was Holien en ze douchte niet was viesquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Jordy fans weinig qua kritiek kunnen hebben en dan fanatiek een hekel krijgen. Het zal wel weer uit z’n verband zijn getrokken.
Dat laatste heb ik gezien. En ik dacht het al, het wordt weer enorm overdreven dusquote:Op zondag 30 maart 2025 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij is helemaal los gegaan op twitter en bij Faisel de radio show over de personen die er nu nog zitten zeker Jolien moest hhet ontgelden
En Rattheus (bedacht door Milena) vond zo ook zo grappig.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand Hoo-Lien noemen en dan vervolgens hartelijk knuffelen is ook totaal niet hypocriet of negatief
en Ratteusquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was die Faisel toch die haar zo noemde. Niet Elsa.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
'k Vrees dat ze al off-script aan het gaan is, anders kregen we nu geen SLquote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk zou Elsa nu aan de eettafel moeten vragen: "Zo, en wat speelt er nou tussen jullie Jolien en Matteus?" Maar die zal wel strikte instructies gehad hebben.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jolien was Holien en ze douchte niet was vies
Ook Elsaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was die Faisel toch die haar zo noemde. Niet Elsa.
Ik vond haar al niets sinds week 1quote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies en de bewoners weten weer wat meerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
'k Vrees dat ze al off-script aan het gaan is, anders kregen we nu geen SL
Holien is al over internet en was al voor Faisel..En het weinige douchen is gewoon de waarheidquote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je kan ook de struisvogel uithangen
En Milenaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was die Faisel toch die haar zo noemde. Niet Elsa.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jordybrillen overdrijven hard. Maar goed, dat weten we.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:13 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk zou Elsa nu aan de eettafel moeten vragen: "Zo, en wat speelt er nou tussen jullie Jolien en Matteus?" Maar die zal wel strikte instructies gehad hebben.
Je kan ook je Jane bril afzetten en kijken en lezen wat er is gezegdquote:Op zondag 30 maart 2025 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jordybrillen overdrijven hard. Maar goed, dat weten we.
Met axel ook geen moeite die mogen elkaar niet. Als zegt jordy daarbij ik weet niet hoe het buiten is.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:15 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik vond haar al niets sinds week 1
Maar niemand verplicht haar om kut uitspraken te doen
Axel spreekt ook niet positief over Jordy, maar op een heel degelijke manier
Heb ik dan persoonlijk 0 moeite mee
Typisch weer van febo, actie in de keet, krijgen we SL
Elsa begon te sneren dat sommigen in het huis al genoeg lekkers op hadden, dat had ze gezien..quote:Op zondag 30 maart 2025 18:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
'k Vrees dat ze al off-script aan het gaan is, anders kregen we nu geen SL
Correct.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Omg, dramaqueen?? Je begrijpt hopelijk deze --->wel??
![]()
Nou nee hoor ze zoekt zelf af en toe de stilte op. Maar ze vragen haar gewoon steeds erbijquote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor Sharice, die loopt daar nu wat rond als Remi alleen op de wereld..
Klopt en ze is er ook blij mee..quote:Op zondag 30 maart 2025 18:19 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel leuk voor Sharice, die loopt daar nu wat rond als Remi alleen op de wereld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |