balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden warenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of die worden gedwongen om bijna niks te doen......Er is daar gewoon niks te doen,,,,geen tafeltennis. geen legobouwen.....geen krant wat bleef liggen op tafel....helemaal niks.....geen balletje om tegen lege flessen te gooien of in prullenbakken.
Gelijk heeft ze! We weten hoe het de vorige keer ging toen ze dat aan iemand vroegquote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa gaat niks zeggen over hoe ze overkomen op tv nav een vraag van Jolien over of ze jaloers was en dat weer nav een spel waar ze allemaal hadden gezegd dat Jolien absoluut niet jaloers was en de kijkers hadden gezegd dat Jolien extreem jaloers was.
En die moesten terug ivm de camera'squote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden waren
Die moesten ze weer inleveren....quote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden waren
Ze gaan een spelletje doen met elkaarquote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Elsa nog wel even blijven, lekker reuring in de tent
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Kajmu het volgende:
Los van dat ik het nooit hoog op had van Elsa vind het wel leuk en ook voor de bewoners dat ze er is, hoop dat er nog meer oud bewoners komen 🤩
Febo is pretsigaretjes gaan rokenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan spelletjes doen? Ze moest toch weg na het eten...
Je kan haar toch volgen op SM. Zij blij en jij....quote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Elsa nog wel even blijven, lekker reuring in de tent
Ze geeft sneren dus ik snap het da welquote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy is altijd iedereen zat die in de belangstelling staat
Willen we weer terug naar die saaie streams?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan spelletjes doen? Ze moest toch weg na het eten...
Die krijgt nare opmerkingen om zijn oren. Logisch dat hij het niet leuk vindtquote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.
Jordy minder maar die kan dingen niet los laten en van het moment genieten denk ik.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef maxelu het volgende:
[..]
Febo is pretsigaretjes gaan roken
Vergeten dat elsa er is
Sharice of Jolien zei: klein foutje maar komt later (zoiets). Ging vast niet helemaal goed die gamequote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
Apart, Elsa vraagt iets over het spel van vanmiddag.
En ze reageren allemaal: mogen we niet over praten.
Elsa: maar jullie zijn wel allemaal geweest?
Ja ja... is de reactie
Die deed ook spontaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.
Jordy minder maar die kan dingen niet los laten en van het moment genieten denk ik.
Zeg ik dat??quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Willen we weer terug naar die saaie streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |