balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden warenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of die worden gedwongen om bijna niks te doen......Er is daar gewoon niks te doen,,,,geen tafeltennis. geen legobouwen.....geen krant wat bleef liggen op tafel....helemaal niks.....geen balletje om tegen lege flessen te gooien of in prullenbakken.
Gelijk heeft ze! We weten hoe het de vorige keer ging toen ze dat aan iemand vroegquote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa gaat niks zeggen over hoe ze overkomen op tv nav een vraag van Jolien over of ze jaloers was en dat weer nav een spel waar ze allemaal hadden gezegd dat Jolien absoluut niet jaloers was en de kijkers hadden gezegd dat Jolien extreem jaloers was.
En die moesten terug ivm de camera'squote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden waren
Die moesten ze weer inleveren....quote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
balletjes zat, ze hebben van de week ook met die ballen gespeeld die verstopt en niet gevonden waren
Ze gaan een spelletje doen met elkaarquote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Elsa nog wel even blijven, lekker reuring in de tent
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Kajmu het volgende:
Los van dat ik het nooit hoog op had van Elsa vind het wel leuk en ook voor de bewoners dat ze er is, hoop dat er nog meer oud bewoners komen 🤩
Febo is pretsigaretjes gaan rokenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan spelletjes doen? Ze moest toch weg na het eten...
Je kan haar toch volgen op SM. Zij blij en jij....quote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Elsa nog wel even blijven, lekker reuring in de tent
Ze geeft sneren dus ik snap het da welquote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy is altijd iedereen zat die in de belangstelling staat
Willen we weer terug naar die saaie streams?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan spelletjes doen? Ze moest toch weg na het eten...
Die krijgt nare opmerkingen om zijn oren. Logisch dat hij het niet leuk vindtquote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.
Jordy minder maar die kan dingen niet los laten en van het moment genieten denk ik.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef maxelu het volgende:
[..]
Febo is pretsigaretjes gaan roken
Vergeten dat elsa er is
Sharice of Jolien zei: klein foutje maar komt later (zoiets). Ging vast niet helemaal goed die gamequote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
Apart, Elsa vraagt iets over het spel van vanmiddag.
En ze reageren allemaal: mogen we niet over praten.
Elsa: maar jullie zijn wel allemaal geweest?
Ja ja... is de reactie
Die deed ook spontaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan zien. Je ziet inderdaad duidelijk dat ze het leuk vinden.
Jordy minder maar die kan dingen niet los laten en van het moment genieten denk ik.
Zeg ik dat??quote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Willen we weer terug naar die saaie streams?
Ze hebben elkaar nooit gelegen. Dus het ligt niet alleen dat dit bezoekquote:Op zondag 30 maart 2025 19:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die krijgt nare opmerkingen om zijn oren. Logisch dat hij het niet leuk vindt
Om 20:15 komt Jeff voor 'n paar uurtjesquote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef Was-beer het volgende:
Straks allemaal om 20:00 uur richting bed door alle prikkels
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 20:15 komt Jeff voor 'n paar uurtjes
Goeiequote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh meis voel je niet zo aangevallen, het was meer een algemene vraag 😘quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg ik dat??
Ze heeft zelf gezegd dat ze na het eten weer weg moest, ik constateer alleen dat dat een schijnbaar ruim begrip is?
Viel mij alleszins op dat Jordy al een hele tijd heel erg stil is, met momenten vroeg ik me zelfs af of hij nog in de kamer was.quote:
Ik voel me niet aangevallen hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Oh meis voel je niet zo aangevallen, het was meer een algemene vraag 😘
Wie zegt dat hij hier moeite heeft ...hij heeft niks met haar dat is heel wat andersquote:Op zondag 30 maart 2025 19:12 schreef Verida het volgende:
Als Jordy hier al moeite heeft, gaat hij het denk ik erg zwaar krijgen als hij straks buiten is en dingen terug gaat lezen of zien
Want zo ontzettend lelijk doet Elsa echt niet, maar hij trekt zich dit al aan.
😘quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoorHad alleen het idee dat mijn opmerking wat uitgebreidere uitleg nodig had
Neeeeeee alsjeblief niet!, om 20u kijk ik De Mol (BE)!quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dus en hij is zelf ook niet misselijk met zijn sneertjes, wacht maar tot Elsa weg is dan durft hij wel achter haar rug maar niet in haar gezicht durven zeggenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:12 schreef Verida het volgende:
Als Jordy hier al moeite heeft, gaat hij het denk ik erg zwaar krijgen als hij straks buiten is en dingen terug gaat lezen of zien
Want zo ontzettend lelijk doet Elsa echt niet, maar hij trekt zich dit al aan.
Is Jane-ism.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Hartje met een stokje? Is dat Belgisch voor Schoppen?
Hij was sowieso het minst enthousiast om haar terug te zien denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Viel mij alleszins op dat Jordy al een hele tijd heel erg stil is, met momenten vroeg ik me zelfs af of hij nog in de kamer was.
Was hij in het begin van Elsa haar bezoek ook zo stil of zou hij zich misschien minder fijn voelen door die nare opmerking van Elsa over het pannenkoeken eten?
Volgens mij heeft ie zich nooit zo op zijn gemak gevoelt bij/met Elsa. Die liggen elkaar gewoon niet echt en Elsa is natuurlijk wel een persoon wat even het hele huis vult qua energie en persoonlijkheid...quote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Viel mij alleszins op dat Jordy al een hele tijd heel erg stil is, met momenten vroeg ik me zelfs af of hij nog in de kamer was.
Was hij in het begin van Elsa haar bezoek ook zo stil of zou hij zich misschien minder fijn voelen door die nare opmerking van Elsa over het pannenkoeken eten?
Nee hoor! Jane begon met dat "hartje met een stokje". En er waren nog rare termen, Milena bvb sprak altijd over "boobies", weet nog steeds niet welke kaartkleur daarmee bedoeld werd.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Hartje met een stokje? Is dat Belgisch voor Schoppen?
OHHH dat zou wel ongemakkelijk worden voor zowel Jolien als Jeffrey denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Neeeeeee alsjeblief niet!, om 20u kijk ik De Mol (BE)!
Enige show die ik weiger uitgesteld te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |