Vorig jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
José begint ook al oud te worden, hem vergeef ik het nog wel.quote:
Leuke serie wel ja.quote:
Was dat vroeger niet een aardig talent, of vergis ik me?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin langzamerhand te vermoeden dat Karrel ook de manager is van Verkoellie.
Hier en daar wat aanvallen.quote:
Karrel? Ooit veelbelovend ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat vroeger niet een aardig talent, of vergis ik me?
Was na de Kemmel toch ook over een grote brede weg richting Wevelgem?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef The_Undertone het volgende:
Blijft toch maf dat Cippolini en Abdoesjaparov hier in de jaren '90 wonnen, toen heette het onmogelijk om van de Kemmelberg tot Wevelgem weg te rijden. Ze deden ook wel maar 1 keer de Kemmel toen, denk ik.
Vorig jaar voor het eerst actie daar, met dank aan Mathieu. En Trek.quote:
Ja, geldt ook wel voor Milaan tegen San Remo, dat was ook meer een sprinterskoers.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef The_Undertone het volgende:
Blijft toch maf dat Cippolini en Abdoesjaparov hier in de jaren '90 wonnen, toen heette het onmogelijk om van de Kemmelberg tot Wevelgem weg te rijden. Ze deden ook wel maar 1 keer de Kemmel toen, denk ik.
Laatste 15 km is nog steeds hetzelfde. Van Kemmel naar Wevelgem is het een 25-30 km schat ik. Klote baan ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was na de Kemmel toch ook over een grote brede weg richting Wevelgem?
Wie reed daar ook al weer lek? Milan toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het eerst actie daar, met dank aan Mathieu. En Trek.
Stuyvenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie reed daar ook al weer lek? Milan toch?
Goed gezien.quote:
Van Vittoria naar Pirelli gegaan als ik me niet vergis. Toch maar wat oude bandjes uit de schuur halen.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef franklop het volgende:
Heeft Mathieu een probleem voor Roubaix? Met deze Alpecin banden
zijn nodig om lekke banden te veroorzakenquote:
Op naar de schuur van Niels Albertquote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef franklop het volgende:
Heeft Mathieu een probleem voor Roubaix? Met deze Alpecin banden
Last Post?quote:
Lijkt mij sowieso de meest sympathieke winnaar.quote:
De oude benen van De Lie ondergeschroefd?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar haalt Livyns deze benen eigenlijk vandaan?
Generale voor Vlaanderenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
Pedersen gaat zich wel doodrijden zo
Wel vaker toch? Is een type ploffer.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk dat ze vooraan weinig te verliezen hebben.quote:
Dit zie je nooit, en nu ineens welquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen wordt hier heel hard genaaid.
Is @:diegofuser jurylid van de UCI tegenwoordig?
Je moet wel de Kemmel over komen anders heb je er niets aanquote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat ze vooraan weinig te verliezen hebben.
Nu Pedersen nog een keer versnelt zou ik sowieso niets meer doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je moet wel de Kemmel over komen anders heb je er niets aan
De meeste renners in die groep doen al niet veel.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu Pedersen nog een keer versnelt zou ik sowieso niets meer doen.
Verdient met terugwerkende kracht meer respect van ons WLRquote:
Inderdaad een hele tijd kneusje van WLR geweest. We zagen er een soort Foss in avant la lettre.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Verdient met terugwerkende kracht meer respect van ons WLR
We waren met zijn allen nog bang dat het de grootste flop-wereldkampioen ooit zou zijn. Dat is alles meegevallen gelukkig.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was in die tijd toch ook zo? Met z'n tien kilo overgewicht.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Inderdaad een hele tijd kneusje van WLR geweest. We zagen er een soort Foss in avant la lettre.
Jullie zijn gewoon boos dat ie toen wereldkampioen werd ipv Thieuquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
God ja, in 20 won hij dan eerste Gent-Wevelgem, in 21 KBK... Recent werd hij wel nog beter natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon boos dat ie toen wereldkampioen werd ipv Thieu
Een minuut moet voldoende zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel heeft hij nodig na de laatste kemmel? Ruim 2 minuten?
Een minuut is ruim voldoendequote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
Mads?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
Vaak met zo'n nep accent.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
De koers gaat door Karl zijn streek, dat gaan we weer horen.
Zouden Kooij en/of Philipsen er nog bij hebben gezeten zonder val/pech?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je een keer geen Van der Poel en Pogacar, krijg je alsnog hetzelfde verhaal.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zouden Kooij en/of Philipsen er nog bij hebben gezeten zonder val/pech?
Dit is beter dan een Jasper of Merlier die wint in een massasprint.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je een keer geen Van der Poel en Pogacar, krijg je alsnog hetzelfde verhaal.
Een solo van 50 kilometer zonder veel spanning is niet beter.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is beter dan een Jasper of Merlier die wint in een massasprint.
Gewoon lekker laptopje erbij met Chaturbatequote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is knap hoor zo een groot nummer, maar ik heb heel weinig zijn om 50 km naar helemaal niets te gaan kijken.
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hopelijk bij de meisjes meer spanning.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een solo van 50 kilometer zonder veel spanning is niet beter.
Alles is beter dan klootzak Philipsen die wint.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een solo van 50 kilometer zonder veel spanning is niet beter.
Maar hij doet het dan heel overdreven, alsof er een marginaal aan het woord is.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Karrel is op zich wel een echte West-Vlaming.
De rest gaat ongetwijfeld Wiebes weer in een zetel naar de zege rijden, GEEN zin in.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk bij de meisjes meer spanning.
Wel een spraakgebrek.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij doet het dan heel overdreven, alsof er een marginaal aan het woord is.
Heb mijn hoop gevestigd op Parijs-Roubaix (en De Ronde kan ook leuk worden).quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat weer een triest voorjaar worden, is het niet?
Je moet nu controleren en mannetjes opsparen voor na de laatste keer Kemmel.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef Kloit het volgende:
Waarom rijdt Quick-Step niet mee? Is Merlier dood?
Had niet anders verwacht. De top is gewoon treurig smal.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Controleren en na de laatste kemmel kijken wie er nog zijn en dan volle bak achtervolgen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mansjester het volgende:
Blijft toch apart dat een groot peloton geen seconde dichter op Mes komt
Roubaix kan onmogelijk saaier worden dan vorig jaar toch? Hoop ik.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Teveel verwend tijdens Milaan-San Remoquote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Het peloton bestaat in dit geval uit twee man van Alpecin.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mansjester het volgende:
Alleen Fabio Van den Bossche en Timo Kielich op kop, zo gek is het ook weer niet. Kielich is al gelost geweest vandaag, die jongens gaan het niet doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef Mansjester het volgende:
Wout en Mathieu vallen weg voor het Bos. In het Bos rijden Ganna en Pedersen lek en komen niet meer terug.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Roubaix kan onmogelijk saaier worden dan vorig jaar toch? Hoop ik.
Dan heeft Pedersen al twee minuten.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet nu controleren en mannetjes opsparen voor na de laatste keer Kemmel.
Niet slecht ingeschatquote:Op zondag 30 maart 2025 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We tikken bijna de twee minuten aan, jawel!
Wat een gore teksten ditquote:Op zondag 30 maart 2025 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij krijgt straks de wind in de poep.
Tadej gaat niet winnen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:41 schreef Felagund het volgende:
Nu dit gedaan lijkt te zijn, heb ik alvast een topic gemaakt voor volgende week:
WLR / De ronde van vlaanderen 2025 #1 De hoogmis
Niets, puur uit frustratie even laten zien dat je echt wel goed was.quote:
Ook het idee dat ze het al hebben opgegeven.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen in het peloton lijkt gesloopt.
Op zich begint het nu pas voor het peloton als je snel organiseert maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook het idee dat ze het al hebben opgegeven.
Ik vrees echt voor Jasper in Roubaix. Ook voor Gianni. Op een manier waarop ook Knaven en Terpstra hebben mogen/kunnen winnen met goedkeuring de kopman van de dominante ploeg.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niets, puur uit frustratie even laten zien dat je echt wel goed was.
Toch wel de één ogende koning in het land der blinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit worden minstens drie minuten voor Pedersen.
Niet leuk dat er nu ook al een vierde renner is die dit soort solo's kan ondernemen.
Mathieu begon er niet voor niets vroeg aan vorig jaar. En de aanwezigheid van Pogacar kan ervoor zorgen dat het nog vroeger gaat beginnen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Jasper in Roubaix. Ook voor Gianni. Op een manier waarop ook Knaven en Terpstra hebben mogen/kunnen winnen met goedkeuring de kopman van de dominante ploeg.
Erg weinig zin in.
Haha, na de demonstratie van vorige week zaterdag en vrijdag kan hij dat wel vergetenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje druk leggen voor RVV en PR; dat hij daar het (schaduw)kopmanschap verdient.
In PR heb je toch wat andere renners die ook mee kunnen. Maar zoals Jasper hier nu rijdt is hij ook gewoon een van de topfavorieten.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Jasper in Roubaix. Ook voor Gianni. Op een manier waarop ook Knaven en Terpstra hebben mogen/kunnen winnen met goedkeuring de kopman van de dominante ploeg.
Erg weinig zin in.
Ook daar heb ik erg weinig zin in.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu begon er niet voor niets vroeg aan vorig jaar. En de aanwezigheid van Pogacar kan ervoor zorgen dat het nog vroeger gaat beginnen.
Ik kan het niet mooier maken dan het is.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ook daar heb ik erg weinig zin in.
Omdat Trek in ieder tweede wiel zit.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom doet het peloton niet meer? Zo veel sprinters.
Philipsen heeft geen ploegmaats meer, de rest is bang te verliezen van Philipsen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom doet het peloton niet meer? Zo veel sprinters.
Maar RVV rijdt hij (normaal gesproken.. ) nietquote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje druk leggen voor RVV en PR; dat hij daar het (schaduw)kopmanschap verdient.
Om te laat te komen....quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht zo meteen Soudal, Unox en Bora.
Behalve Alpecin heeft het hele peloton veel te lang afgewacht en willen sparen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:03 schreef wimderon het volgende:
Tja, als het van de al vijf keer geloste Kielich moet komen.
Zou fijn zijn als Karrel hier wat info over zou geven.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Kloit het volgende:
Wisten jullie dat hier ooit oorlog is geweest?
2005 toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Kloit het volgende:
Wisten jullie dat hier ooit oorlog is geweest?
Er zit ook gewoon niet veel meer op bij iedereen. Alleen zit er nog wel voldoende volk dat mee zou kunnen draaien.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve Alpecin heeft het hele peloton veel te lang afgewacht en willen sparen.
Ze hadden in het stuk voor de Kemmel al een paar mannetjes bij moeten zetten om het verschil kleiner te houden.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon niet veel meer op bij iedereen. Alleen zit er nog wel voldoende volk dat mee zou kunnen draaien.
Astana nog steeds mooi met vier.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef wimderon het volgende:
Er zitten buiten Merlier en Lampaert nóg twee Soudals. Tja, dan heb je de witte vlag gewoon gehesen.
Ze sparen Manjee om de lead-out van Merlier te verzorgen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef wimderon het volgende:
Er zitten buiten Merlier en Lampaert nóg twee Soudals. Tja, dan heb je de witte vlag gewoon gehesen.
Die gaan wel in rap tempo richting de 18e plaats. Dat kan ik nog begrijpen maar voor o.a. QS en Bora slaat dit nergens opquote:Op zondag 30 maart 2025 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Astana nog steeds mooi met vier.
Kun je rekenen?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk worden de volgende zondagen leuker..
Helaas wel. Maar een mens mag hopen.quote:
Tijd zat, want deze koers konden we een klein uur geleden verder al wel afzetten, maar andere koersen spoileren tijdens een uitzending is altijd kut ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef wimderon het volgende:
Vlak voor de streep gaat Karrel nog even over Catalonië beginnen.
Kan erg ongemakkelijke tv worden als ze een beetje kritisch zijn, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Waes, dit kan écht niet.
Remcoquote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
@ R_R je had het over 4 man die dit soort solos nu kunnen , maar wie is de 3de?
De Rem.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Remco?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Is amper een landquote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
België is echt zo'n enorm raar land.
Mattan spreekt Mattan tegen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lag niet aan de auto's volgens Mattan, hahahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |