Vorig jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
José begint ook al oud te worden, hem vergeef ik het nog wel.quote:
Leuke serie wel ja.quote:
Was dat vroeger niet een aardig talent, of vergis ik me?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin langzamerhand te vermoeden dat Karrel ook de manager is van Verkoellie.
Karrel? Ooit veelbelovend ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat vroeger niet een aardig talent, of vergis ik me?
Was na de Kemmel toch ook over een grote brede weg richting Wevelgem?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef The_Undertone het volgende:
Blijft toch maf dat Cippolini en Abdoesjaparov hier in de jaren '90 wonnen, toen heette het onmogelijk om van de Kemmelberg tot Wevelgem weg te rijden. Ze deden ook wel maar 1 keer de Kemmel toen, denk ik.
Vorig jaar voor het eerst actie daar, met dank aan Mathieu. En Trek.quote:
Ja, geldt ook wel voor Milaan tegen San Remo, dat was ook meer een sprinterskoers.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef The_Undertone het volgende:
Blijft toch maf dat Cippolini en Abdoesjaparov hier in de jaren '90 wonnen, toen heette het onmogelijk om van de Kemmelberg tot Wevelgem weg te rijden. Ze deden ook wel maar 1 keer de Kemmel toen, denk ik.
Laatste 15 km is nog steeds hetzelfde. Van Kemmel naar Wevelgem is het een 25-30 km schat ik. Klote baan ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was na de Kemmel toch ook over een grote brede weg richting Wevelgem?
Wie reed daar ook al weer lek? Milan toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het eerst actie daar, met dank aan Mathieu. En Trek.
Stuyvenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie reed daar ook al weer lek? Milan toch?
Goed gezien.quote:
Van Vittoria naar Pirelli gegaan als ik me niet vergis. Toch maar wat oude bandjes uit de schuur halen.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef franklop het volgende:
Heeft Mathieu een probleem voor Roubaix? Met deze Alpecin banden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |