Moser op 3, jeetje.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
All time rankings van PCS:
https://www.procyclingstats.com/rankings/me/all-time (Mannen)
https://www.procyclingstats.com/rankings/we/all-time (Vrouwen)
Wout is het wel even kwijt geloof ik, en ik denk dat het niet terugkomt.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Perfect is het natuurlijk nooit, Wout heeft natuurlijk wel 9 keer een etappe gewonnen in de Tour en vele ereplaatsen in klassiekers en het WK, dat tikt ook aan. Daarnaast rijdt Matje relatief weinig.
Serieusquote:Op zondag 30 maart 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen heeft niet eens geel gekregen.
Wat een flopsysteem.
Ik moet mezelf corrigeren, hij heeft toch een gele kaart gekregen.quote:
quote:Jules Hesters beleeft bewogen ochtend en moet met ladder uit hotelkamer klimmen voor de start van Gent-Wevelgem
Jules Hesters (26) kende niet de ideale voorbereiding op Gent-Wevelgem. Voor de start zat hij namelijk vast in zijn hotelkamer. De deur ging niet meer open en dus zat er maar een ding op: langs het raam naar buiten. Dat lukte met behulp van een ladder en het leverde ook leuke beelden op.
De hotels in België zijn dus van dezelfde onderhoudskwaliteit als de wegen?quote:
Wout was intrinsiek tot vorig jaar ook beter dan Mathieu. Alleen Mathieu pakt de laatste jaren wel de beste krenten uit de pap. Maar mocht Mathieu dit jaar RVV of PB winnen, dan zal hij waarschijnlijk Wout wel gaan passeren in de eeuwige ranking.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Desondanks staat Wout nog boven Mathieu die meer overwinningen en veel meer monumenten heeft.
In 2023 is Mathieu hem echt wel voorbij gegaan hoor, zeker na het voorjaar toen van Mathieu (winst MSR en PR)quote:Op maandag 31 maart 2025 08:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wout was intrinsiek tot vorig jaar ook beter dan Mathieu. Alleen Mathieu pakt de laatste jaren wel de beste krenten uit de pap. Maar mocht Mathieu dit jaar RVV of PB winnen, dan zal hij waarschijnlijk Wout wel gaan passeren in de eeuwige ranking.
Het beste is bij Wout er wel vanaf.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wout is het wel even kwijt geloof ik, en ik denk dat het niet terugkomt.
Terwijl Matje nog steeds beter wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |