Abrahamsen kwam niet meer door.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De hoofdschuldige lijkt me toch degene die als eerste een beurt liep lopen, heb niet scherp wie dat was? Ik snap wel dat je in die situatie niet meteen in plaats van diegene het gat gaat dichtrijden. Die persoon maakte dan ook een inschattingsfout dat iemand anders dat wel zou doen.
Ja dan zit de fout daar. Ook in zijn indeling, beter had hij dan in een eerder stadium mindere kopbeurten gedaan dan deze laatste cruciale overslaan. Maar ook dat is een lastige balans, want als dat weer overkomt als linkeballen loopt de samenwerking al eerder in de soep.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Abrahamsen kwam niet meer door.
Al zat er gezien zijn sprint ook niet veel meer op.
Ja, als je zelf wel eens met een vermogensmeter fietst dan besef je wel hoe buitenaards dit isquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:55 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu 446W over 90 minuten. Een record voor hem.
In topvorm houd ik dat 2 minuten vol.
Maar hoe indrukwekkend is dit tov Pogi?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, als je zelf wel eens met een vermogensmeter fietst dan besef je wel hoe buitenaards dit is
Ik kan wel een beetje fietsen en zit op Strava op de meeste klimmetjes in Nederland wel bij de top 2-3% overall, maar 446 watt trappen kan ik hooguit een minuut als ik op Strava kijk
Ja, goeie vraag. De E3 is wel een koers waar het makkelijker achtervolgen is dan een Strade Bianche bijvoorbeeld. En de wind was ook zwaar in z’n nadeel en er zat een groepje sterke beulen achter hem die goed samenwerkten. Ik weet niet of Pogacar dit zou kunnen, maar ik schat hem toch wat hoger in voor de RvV.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hoe indrukwekkend is dit tov Pogi?
Das een kort sprintje bij mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, als je zelf wel eens met een vermogensmeter fietst dan besef je wel hoe buitenaards dit is
Ik kan wel een beetje fietsen en zit op Strava op de meeste klimmetjes in Nederland wel bij de top 2-3% overall, maar 446 watt trappen kan ik hooguit een minuut als ik op Strava kijk
Voor normale stervelingen is dat zo ver buiten bereik dat je dat amper voor kunt stellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:55 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu 446W over 90 minuten. Een record voor hem.
In topvorm houd ik dat 2 minuten vol.
Denk dat Pogacar aardig in de buurt komt qua wattage, maar die is dan 10 kilo lichter.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hoe indrukwekkend is dit tov Pogi?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |