Haha, na de demonstratie van vorige week zaterdag en vrijdag kan hij dat wel vergetenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje druk leggen voor RVV en PR; dat hij daar het (schaduw)kopmanschap verdient.
In PR heb je toch wat andere renners die ook mee kunnen. Maar zoals Jasper hier nu rijdt is hij ook gewoon een van de topfavorieten.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Jasper in Roubaix. Ook voor Gianni. Op een manier waarop ook Knaven en Terpstra hebben mogen/kunnen winnen met goedkeuring de kopman van de dominante ploeg.
Erg weinig zin in.
Ook daar heb ik erg weinig zin in.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu begon er niet voor niets vroeg aan vorig jaar. En de aanwezigheid van Pogacar kan ervoor zorgen dat het nog vroeger gaat beginnen.
Ik kan het niet mooier maken dan het is.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ook daar heb ik erg weinig zin in.
Omdat Trek in ieder tweede wiel zit.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom doet het peloton niet meer? Zo veel sprinters.
Philipsen heeft geen ploegmaats meer, de rest is bang te verliezen van Philipsen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom doet het peloton niet meer? Zo veel sprinters.
Maar RVV rijdt hij (normaal gesproken.. ) nietquote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje druk leggen voor RVV en PR; dat hij daar het (schaduw)kopmanschap verdient.
Om te laat te komen....quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht zo meteen Soudal, Unox en Bora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |