Niet slecht ingeschatquote:Op zondag 30 maart 2025 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We tikken bijna de twee minuten aan, jawel!
Wat een gore teksten ditquote:Op zondag 30 maart 2025 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij krijgt straks de wind in de poep.
Tadej gaat niet winnen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:41 schreef Felagund het volgende:
Nu dit gedaan lijkt te zijn, heb ik alvast een topic gemaakt voor volgende week:
WLR / De ronde van vlaanderen 2025 #1 De hoogmis
Niets, puur uit frustratie even laten zien dat je echt wel goed was.quote:
Ook het idee dat ze het al hebben opgegeven.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen in het peloton lijkt gesloopt.
Op zich begint het nu pas voor het peloton als je snel organiseert maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook het idee dat ze het al hebben opgegeven.
Ik vrees echt voor Jasper in Roubaix. Ook voor Gianni. Op een manier waarop ook Knaven en Terpstra hebben mogen/kunnen winnen met goedkeuring de kopman van de dominante ploeg.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niets, puur uit frustratie even laten zien dat je echt wel goed was.
Toch wel de één ogende koning in het land der blinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit worden minstens drie minuten voor Pedersen.
Niet leuk dat er nu ook al een vierde renner is die dit soort solo's kan ondernemen.
Mathieu begon er niet voor niets vroeg aan vorig jaar. En de aanwezigheid van Pogacar kan ervoor zorgen dat het nog vroeger gaat beginnen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Jasper in Roubaix. Ook voor Gianni. Op een manier waarop ook Knaven en Terpstra hebben mogen/kunnen winnen met goedkeuring de kopman van de dominante ploeg.
Erg weinig zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |