Bij De Lie zou ik het wel aandurven.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Welke ploeg gaat het aandurven met hem in de naïeve veronderstelling dat ze hem wel weer op het juiste pad kunnen krijgen?
Movistar.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Lie zou ik bij een andere ploeg willen zien. Voor Fabio is het na dit contract wel voorbij
Als het daar net zo hard waait als hier, is dat onvermijdelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De boel staat weer op breken.
Weer een hoop prostaatsentiment over de eerste wereldoorlog? Walgelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, dit is de koers waar Karrel het nog minder dan normaal over de koers heeft.
Ieder jaar nog meer dan het vorige.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer een hoop prostaatsentiment over de eerste wereldoorlog? Walgelijk.
En over het klein ventje van Elverdinge.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer een hoop prostaatsentiment over de eerste wereldoorlog? Walgelijk.
Als hij 35 per week uur op de boerderij blijft werken zit hij zo tegen een burnout.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Al zou het mij ook niet verbazen als De Lie al op jonge leeftijd opgebrand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |