Welke ploeg gaat het aandurven met hem in de naïeve veronderstelling dat ze hem wel weer op het juiste pad kunnen krijgen?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Strijdje met Fabio om de grootste faal
En dat in zijn droomkoers, die springt vanavond samen met Karrel van de Brienenoord.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Bij klootzak Gianni zit alles tegen. Heel erg mooi.
De Lie is prime QuickStep materiaal.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Welke ploeg gaat het aandurven met hem in de naïeve veronderstelling dat ze hem wel weer op het juiste pad kunnen krijgen?
Tudorquote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Welke ploeg gaat het aandurven met hem in de naïeve veronderstelling dat ze hem wel weer op het juiste pad kunnen krijgen?
Met De Lie komt het wel weer goed toch? Met Jakobsen sowieso niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Lie zou ik bij een andere ploeg willen zien. Voor Fabio is het na dit contract wel voorbijquote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij De Lie zou ik het wel aandurven.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Movistar.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Lie zou ik bij een andere ploeg willen zien. Voor Fabio is het na dit contract wel voorbij
Als het daar net zo hard waait als hier, is dat onvermijdelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De boel staat weer op breken.
Weer een hoop prostaatsentiment over de eerste wereldoorlog? Walgelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, dit is de koers waar Karrel het nog minder dan normaal over de koers heeft.
Ieder jaar nog meer dan het vorige.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer een hoop prostaatsentiment over de eerste wereldoorlog? Walgelijk.
En over het klein ventje van Elverdinge.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer een hoop prostaatsentiment over de eerste wereldoorlog? Walgelijk.
Als hij 35 per week uur op de boerderij blijft werken zit hij zo tegen een burnout.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Al zou het mij ook niet verbazen als De Lie al op jonge leeftijd opgebrand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |