Man... Dit komt wel ff binnen pffooeeeeequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:13 schreef bartrid het volgende:
Wow, een paar weken na het afscheidsconcert is Ozzy overleden...
https://news.sky.com/stor(...)rewell-show-13400248

Ach Ozzy, 'i love you all' Osbournequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:13 schreef bartrid het volgende:
Wow, een paar weken na het afscheidsconcert is Ozzy overleden...
https://news.sky.com/stor(...)rewell-show-13400248

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ach Ozzy, 'i love you all' Osbourne
Toch nog lang volgehouden ondanks zijn drugs consumptie, gaat toch de geschiedenis in als je kunt het niet zo raar bedenken of Ozzy heeft het erger gedaan.
En dan nu een bar opzoeken met Lemmy en een potje kaarten en keuvelen over de Beatles.

The day the metal diedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metal is vandaag gestorven, maar zal altijd leven.

En Iggy!quote:

Je vergeet dan Keith Moon.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch nog lang volgehouden ondanks zijn drugs consumptie, gaat toch de geschiedenis in als je kunt het niet zo raar bedenken of Ozzy heeft het erger gedaan.

Ja, maar Keith Moon is natuurlijk ook niet zo heel erg oud geworden, he?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Je vergeet dan Keith Moon.
Alice Cooper: "Nobody could compete with Keith Moon. Think of it this way: about 40 per cent of what you've heard about me, or Iggy, or Ozzy, is probably true. Everything you've ever heard about Keith Moon is true, and you've only heard a tenth of it."

Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
 Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende: 

Of hij heeft het op tijd ingepland.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
Denk echt dat dit optreden nét teveel van 'm gevraagd heeft

Dat zo ook kunnenquote:

Dat lijkt me wel duidelijk. Mooi gedaan. Afscheidsconcert en daarna het echte afscheid met al zijn dierbaren er bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Zoww zo snel na dat concert.... Euthanasie?
RIP

Lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef DrDentz het volgende:
RIP

Doet me denken aan David Bowie...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef DrDentz het volgende:
RIP

Deed me denken aan Lee Towers bij de open dag van Feijenopord.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Weer een muzikale grootheid minder. Goed dat hij het grootste afscheidsconcert nog heeft mogen meemaken.

Dat is voor mij een grotere held dan Ozzy.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:49 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Doet me denken aan David Bowie...

*RIP*quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:52 schreef golfer het volgende:
En nog een grote naam: George Kooymans is overleden.

George Kooymans.quote:

Hij had dit in ieder geval voor ze geschreven.quote:
 Hun eerste hit. Kwamen ook uit de omgeving van Den Haag.
 Hun eerste hit. Kwamen ook uit de omgeving van Den Haag. 

Hij schreef het nummer.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |