Brian Jones zat toch in The Damned?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:13 schreef golfer het volgende:
Brian Jones was met zijn Beach Boys een echt onderdeel van mijn jeugd. En volgens Leo Blokhuis het allermooiste liedje ook was God only knows.
Mooie leeftijd bereikt.
Het is Brian Wilson (Beach Boys), Brian Jones (Rolling Stones), en Brian James (The Damned) volgens mij.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Poeh wel 1 van de grootste 60s iconen. De muziek blijft tijdloos. RIP.
Ja ik ook, was altijd prima. Triest.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:00 schreef pipster het volgende:
Ook nog wat jong Douglas, ik heb mij altijd wel vermaakt met de optredens van Nitzer Ebb.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Veerman, de eerste zanger van de Volendamse band BZN, is zaterdag op 76-jarige leeftijd overleden. Dat meldt BZN Online, de officiële website van de groep.
Veerman was van 1965 tot 1974 lid van BZN, toen de groep nog rocknummers maakte. Zijn bijnaam was Jan Kies.
Hij was gevraagd door Jan Tuijp, Cees Tol, Evert Woestenburg en Gerrit Woestenburg. De zanger zong mee op BZN-nummers als Waiting For You, Everyday I Have To Cry en Bad Bad Woman.
Veerman verliet de band toen de muziekstijl van BZN veranderde naar de zogenoemde 'palingsound'. Jan Keizer nam zijn rol over en Veerman pakte zijn oude werk als kraanmachinist weer op.
Hij leeft toch nog wel hoop ikquote:Op maandag 16 juni 2025 10:53 schreef bartrid het volgende:
Mike Watt live was erg fijn vrijdag.
Bekijk deze YouTube-video
Zwarte dag voor elke eiersnijderistquote:one of his compositions from 2020 is entitled “Komposition für 10 + 1 Eierschneider” (Composition for 10 + 1 Egg Cutters). He gave precise instructions on how to pluck them or play them with a plectrum while placing them on a wooden box open at the front.
Speelde in '69 (of '68) ook in kortstondig in Tangerine Dream, voordat ze opnames maakte. Leuke voetnootquote:Op maandag 16 juni 2025 17:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Sven-Åke Johansson drummer op machine gun en bijvoorbeeld een compositie voor 12 trekkers is overleden.
https://www.freejazzblog.(...)n-1943-2025.html?m=1
[..]
Zwarte dag voor elke eiersnijderist
Gelukkig niet deze John Reidquote:Op maandag 16 juni 2025 20:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
John Reid, producer The Nightcrawlers, overleden op 61 jarige leeftijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |