Tja, wanneer je zo briljant als DeDonald bent dan zijn dit soort wetten niet voor jou bedoeld natuurlijk dat begrijpt toch iedereen?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:21 schreef Kijkertje het volgende:
De Deputy Chief of Staff for Policy Stephen Miller:
[ afbeelding ]
Totaal gestoord
Ik kan niet zeggen dat ik het met hem oneens ben.quote:Our democracy was torn apart piece by piece
Newspeak!quote:
Die belastingvoordelen voor miljardairs en multi-miljonairs zijn wel dingen waar elders voor gekort moet worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het met hem oneens ben.
Tja als mensen zich niet organiseren gaat het niet lukken nee. Maar Amerikaanse vakbonden zijn niet per se kansloos, hebben ze veel steken laten liggen ook zeker waar. Toch hebben werknemers altijd nogal wat macht in een land, ook in Amerika zouden massale stakingen flink druk kunnen zetten op politiek. Of er genoeg solidariteit voor is, dat is een tweede.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fight de oligarchy zal lastig worden in een land waar vakbond een vies woord is.
Ja vrij bizar, zo'n Hegseth heeft We the people op zich getatoeerd. En Deus Vult en een ofandere tempeliersorde. Neonazitje eersteklas dus.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, wanneer je zo briljant als DeDonald bent dan zijn dit soort wetten niet voor jou bedoeld natuurlijk dat begrijpt toch iedereen?
Het meest maffe is nog wel dat de MAGA vrienden helemaal niet moeilijk doen over dat wat toch normaliter wel een echt Amerikaans dingetje is, namelijk “the constitution”. Een beetje proud American weet toch altijd heel goed te vertellen hoe “the constitution” het grote verschil is wat “Gods Greatest Country” zo Great maakt en de rest van de wereld.
Laten we hopen dat Trump snel het loodje legt door een overmaat aan verzadigde vetten. De rest van het zooitje is wel minstens even eng, maar de shitshow lijkt toch wel enorm aan Trump te hangen. Het wegvallen van deze 150 kilo vetzuren zou een beetje normalisering in gang kunnen zetten.
Iemand met "Join or Die", wil je ( ik dan) zeker niet in de eigen omgeving hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vrij bizar, zo'n Hegseth heeft We the people op zich getatoeerd. En Deus Vult en een ofandere tempeliersorde. Neonazitje eersteklas dus.
https://www.trouw.nl/reli(...)te-hegseth~b97b126d/
Die constitution kan ze werkelijk niets schelen. Ze gebruiken het voornamelijk als schild om achter te schuilen of als stok om mee te slaan maar zodra het iets van hun plannen in de weg staat behandelen ze het als grofvuil.
Alle bedrijven in de VS gaan geraakt worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)tariffs/82690031007/
Ook GM gaat hard geraakt worden. Ford en Tesla iets minder.
De zeppelin wordt in aanloop alvast opgeblazen en ik zal niet raar gaan kijken of over 4 jaar Trump weer beslag legt op zijn bijbel. De grondwet is in USA al sws niet veel waard meer als presidenten beleid van voorgangers met één handtekening ongedaan kan maken, bepaalt wie welk nieuws krijgt en uit wiens portemonnee het geld wordt gehaald.quote:bron: cnn
President Donald Trump did not dismiss the idea of pursuing a third term in the White House, despite the 22nd Amendment of the Constitution prohibiting it, claiming in an interview that “there are methods” for achieving this and emphasizing he was “not joking.”
“A lot of people would like me to do that. But, I mean, I basically tell them, we have a long way to go,” Trump said in a phone interview with NBC News that published Sunday. “I’m focused on the current,” he added, referring to his current administration.
Aldus Vance.quote:We cannot ignore President Trump's desires to take Greenland by force because we are the only nation on earth that respects their sovereignty.
Maar als het mogelijk wordt dat Trump zich een derde keer kandidaat stelt, kan Obama dat ook. En die is jonger dan Trump.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:49 schreef Vallon het volgende:
Daar is ie dan..... nog geen 3 maanden in het huis....
[..]
De zeppelin wordt in aanloop alvast opgeblazen en ik zal niet raar gaan kijken of over 4 jaar Trump weer beslag legt op zijn bijbel. De grondwet is in USA al sws niet veel waard meer als presidenten beleid van voorgangers met één handtekening ongedaan kan maken, bepaalt wie welk nieuws krijgt en uit wiens portemonnee het geld wordt gehaald.
Doet mij denken Putin die het hem voordeed hoe met een omweggetje, iemand levenslang President kan blijven.
Maar wil hij dat ook?quote:Op maandag 31 maart 2025 07:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar als het mogelijk wordt dat Trump zich een derde keer kandidaat stelt, kan Obama dat ook. En die is jonger dan Trump.
Ze hebben nu ook bedacht dat Trump als VP kan meedoen. De Republikein die president wordt treedt dan onmiddelijk na zijn overwinning af.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:38 schreef Janneke141 het volgende:
Ze wilden de regels toch zo uitleggen dat als je na je eerste termijn herkozen bent, je daarna uitgesloten wordt van deelname? Dat zou er namelijk voor zorgen dat Trump wel herkozen kan worden en Obama niet.
Ik denk dat ik hier vanmiddag nog een keer naar moet kijken want maandagochtend is niet het moment om dit soort geniale redenatie te proberen te begrijpen.quote:
Nou dat moet Obama ook kunnen. VP onder Buttigieg zou ik zeggen. In 2028 is hij 67, piepjong vergeleken met deze demente zak vet.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook bedacht dat Trump als VP kan meedoen. De Republikein die president wordt treedt dan onmiddelijk na zijn overwinning af.
Poetin zou in 2008 jaloers zijn geweest op dit trucjequote:Op maandag 31 maart 2025 08:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook bedacht dat Trump als VP kan meedoen. De Republikein die president wordt treedt dan onmiddelijk na zijn overwinning af.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als Trump dat wil, moet hij er voor zorgen dat zijn partij zo groot wint dat er een grondwetswijziging doorgevoerd kan worden. Daar is hij niet mee bezig en zal hem ook niet lukken, dus hoeven we dat niet al te serieus te nemen.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:38 schreef Janneke141 het volgende:
Ze wilden de regels toch zo uitleggen dat als je na je eerste termijn herkozen bent, je daarna uitgesloten wordt van deelname? Dat zou er namelijk voor zorgen dat Trump wel herkozen kan worden en Obama niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |