Ze zullen het er vast nog ff over hebben straksquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zo krijgen we wel niets te horen over het spel dat ze net speelden, maar ze zagen er allemaal bij het binnenkomen van de woonkamer uitermate blij uit. Dus niemand heeft zwaar verloren? Of maakt ze niet uit, want niemand speelt voor geld, toch
en toch vind ik het echt bizar dat uitgerekend sharice in de finaleweek zitquote:
Jolientje is een feestbeest!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien haar heupen......... Dansen kan ze wel!
ja ik ook, die is er elke keer doorheen gerold, omdat ze met iemand om de bank zat die men liever weg hadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:01 schreef maxelu het volgende:
[..]
en toch vind ik het echt bizar dat uitgerekend sharice in de finaleweek zit
anti-stemmen kunnen je echt ver brengen in deze show
Sharice weet dat zelf natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:01 schreef maxelu het volgende:
[..]
en toch vind ik het echt bizar dat uitgerekend sharice in de finaleweek zit
anti-stemmen kunnen je echt ver brengen in deze show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
laten we het nog even leuk houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:11 schreef tassie127 het volgende:
Heeft bb al gezegd dat dit feest is georganiseerd door Kiki en lennie??
Nee, dat zou BB ze later vertellen, zal wel aan het einde zijn denk ik ....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:11 schreef tassie127 het volgende:
Heeft bb al gezegd dat dit feest is georganiseerd door Kiki en lennie??
dit moet gewoon na elke exit wat mij betreftquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:14 schreef chufi het volgende:
Dit hadden ze eerder moeten doen toen er nog mensen waren .. sws wel pover met alles 0.0 wat er nu nog koud ligt
Ah ok thanks!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat zou BB ze later vertellen, zal wel aan het einde zijn denk ik ....
BB zei wel dat hij het zou zeggen tegen de bewonersquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zou zijn een klein filmpje van Keanu en Lennie aan het eind van dit feestje ....
Om eerlijk te zijn is het leuker en meer respectvoller om het op de Donderdag te doen als een soort afscheidfeestje ... en dan na het afscheid op vrijdag nog een ander feestje...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:15 schreef maxelu het volgende:
[..]
dit moet gewoon na elke exit wat mij betreft
leuke streams zijn dit!
kartel victory party!
Dit is wat ik uittypte en wat BB letterlijk zeiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zou zijn een kort filmpje van Keanu en Lennie aan het eind van dit feestje ....
Dus ja, filmpje. Als niet vanavond, dan morgenochtend?quote:Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.
Kan prima na een exit imo. Was eerder ook altijd zo. Maar zaterdag ook primaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het leuker en meer respectvoller om het op de Donderdag te doen als een soort afscheidfeestje ... en dan na het afscheid op vrijdag nog een ander feestje...
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien pakte iets van onder haar bed, en zag het hart niet dat Kiki maakte!
Kiki en Lennie mochten het feestje klaarzetten. En Kiki maakte met een zilveren slinger een subtiel, maar groot hart op Jolien haar bed.quote:
Liefquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Kiki en Lennie mochten het feestje klaarzetten. En Kiki maakte met een zilveren slinger een subtiel, maar groot hart op Jolien haar bed.
Straks denkt ze dat het van Matti is en dat hij dat deed als hij even naar toilet ging of zo.quote:
of peterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat zou BB ze later vertellen, zal wel aan het einde zijn denk ik ....
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Straks denkt ze dat het van Matti is en dat hij dat deed als hij even naar toilet ging of zo.
Want ze gaat denken: daarnet was het er nog niet, ik was aan mijn bed voor die micro en het was er nog niet!
BB zei tegen Kiki en Lennie, Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.quote:
Hopelijk niet te snel dan idd. Kan er niks aan doen maar wil dat Jolien dat hartje ziet en benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
BB zei tegen Kiki en Lennie, Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.
Wat kon ik daar van genieten incl vals gezang haha. Dat maakte vorig jaar echt de feestjes, hoogtepunt van de avond.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:37 schreef kater1 het volgende:
Karen danste toch wel een stuk leuker op dit nummer. Ging dan altijd helemaal uit haar dak.
Die drinkt nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:37 schreef odie22 het volgende:
matti heeft ook wel genoeg gehad zo te zien
Had dit seizoen zeker naar een hoger niveau gekrikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk feestje met goede muziek, hadden ze gewoon iedere week moeten doen ......![]()
![]()
Of gewoon lol!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
moet je nagaan, misschien van de alcohol lucht dan ofzo
Wij en de bewoners hebben allemaal veel meer feestjes nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sfeer is wel weer eens TOP in de COS ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keanu en Lennie deel 2 - 28 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter tassie vol in duitsland dan hier goed bezig 😀😃😄😁quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:47 schreef tassie127 het volgende:
Nog een paar minuutjes kijken. Heb m’n kind beloofd morgen boodschappen te doen in Duitsland haha.dus kan niet alles kijken. Maar leuk dat ze weten van Kiki en Lennie
verder een lieve meidquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
Niet normaal meer hoe die stond te bleren
Andersom ook. En Jolien draagt de pyjamabroek van Kikiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze noemde hem net een vriend voor het leven.
1 van de mooie aspecten van BB, de hechte en pure vriendschappen die er soms uit ontstaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze noemde hem net een vriend voor het leven.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
meeste muziek is ouder dan de bewoners
Sharice spelt foto van Milena en badge van Pootje op.quote:
Laatste week TerrorMode©quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:54 schreef kater1 het volgende:
Sharice komt even een statement maken met foto van Milena? Zie ik dat nu goed?
Moet ze goed doen ja leverd vast veel stemmen op 😜😂quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:54 schreef kater1 het volgende:
Sharice komt even een statement maken met foto van Milena? Zie ik dat nu goed?
mwoah die zien ze alweer over een week of nog eerder als ze niet tot het laatst blijven zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze Jane al helemaal vergeten zijn, hoop dat het goed gaat met haar .....
wiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze Jane al helemaal vergeten zijn, hoop dat het goed gaat met haar .....
Ze vergeten bewoners echt niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klopt voor m’n. Rookwaren en mijn meiden gaan dan los in de dm dus vandaar een extra tripje. Woon 10 minuten van de Belgische grens voor de benzine en 20 minuten van de Duitse grens. Dus ik bezoek 3 landen op een shop dag!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:49 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Beter tassie vol in duitsland dan hier goed bezig 😀😃😄😁
Dit wordt soms als laatste song gespeeld in Ndl?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Pff kut ik dacht net wat gaan we lekker lang door. Tot ik besefte welk nummer het betrof 😅
Wat is Ndl?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit wordt soms als laatste song gespeeld in Ndl?
Lichten aan en opzoutenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
lijkt zo jordy doet alsof , matti drink niet, jolien paar champie en sharice kijkt altijd zoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik val net pas binnen. Maar ze lijken behoorlijk dronken. Of valt dat wel mee?
Hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
lijkt zo jordy doet alsof , matti drink niet, jolien paar champie en sharice kijkt altijd zo
Oh hahah Nederland kennen we beter als NL.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nederland?![]()
(Ik ben Vlaams, kende dit nummer niet voorheen)
Ook in bijna elke kroeg in NL hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahah Nederland kennen we beter als NL.
Nee, ik ben ook niet per se van dit nummer, maar dit wordt denk ik al een paar jaar als laatste nummer gebruikt aan het einde van een BB-feestje.
en mattie zingt dit liedje vaak als hij even alleen isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahah Nederland kennen we beter als NL.
Nee, ik ben ook niet per se van dit nummer, maar dit wordt denk ik al een paar jaar als laatste nummer gebruikt aan het einde van een BB-feestje.
Ah okee ;p kom ik niet zo vaak. Ben meer van de concertenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ook in bijna elke kroeg in NL hoor
Ik zie haar niet zuur kijken, hoor. Ik vond net dat ze vanavond bijna hele tijd en sowieso veel meer lachte dan anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
camera deed zeker niet wat ze wilde en ze kijkt weer zuur
Ah joh niet zoveel van makenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
camera deed zeker niet wat ze wilde en ze kijkt weer zuur
Sharice verdient sowieso een schouderklop, hoe ze zich heeft opgericht na het TerrorTwin-debacle en ze gewoon weer haarzelf werd. Ze wilde toen bijna gaan en ik zei toen nog ‘juist blijven om het tegendeel te bewijzen, je wil niet zo herinnerd worden’. Heeft ze echt gedaan. Lieve, zorgzame meid met humorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zuur kijken, hoor. Ik vond net dat ze vanavond bijna hele tijd en sowieso veel meer lachte dan anders.
En ze mag ook wel even een klein klopje krijgen, toch? Gespannen 2 laatste dagen, afscheid moeten nemen van haar laatste maatje Jane en de 3 anderen die maar blijven roepen "wij kartel", waardoor des te duidelijker wordt dat ze er eigenlijk niet helemaal bij hoort.
Niet ‘alleen maar’. Geen nepnieuws gooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:11 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alleen maar meer stemmen gekregen omdat iedereen Jane eruit wou dus de volgende keer bij het stemmen zal het voor haar veel minder zijn
Voorkomen van helium-overdosis?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
Oh Sharice doet de ballonnen naar de voorraadkamer?
Waarom zouden ze die niet mogen houden?
Vreemd
Zoals ze zelf zei: goeie intenties.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:21 schreef freaky40 het volgende:
Sharice denkt dat de boel opgeruimd moet worden. Staat die even voor lul...
Jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti wil dat Jolien voor hem zingt.
Jolien zegt: ik kan niet, mijn stem is slecht.
Was even wat flirterig, tot Jordy binnen komt gestormd
Ik hoor het ook, en zacht gegniffel van Jolien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:51 schreef Willewa het volgende:
Ik hoor nog steeds gefluister. Camera op Sharice dus weinig te zien verder.
En op beide streams.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:51 schreef Willewa het volgende:
Ik hoor nog steeds gefluister. Camera op Sharice dus weinig te zien verder.
Ik ga niet zeggen dat er iets gebeurd wat we niet mogen zien, maar misschien wel dat BB liever het zekere voor het onzeker neemt? En daarom de camera liever niet richt op Jolien en Matti, zoals op andere avonden? Jolien was wat aangeschoten en stel je voor dat ze plots een SL zouden moeten ingooien, dat zou pas tot speculaties leiden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En op beide streams.
We mogen iets niet zien?
Als er een BB-baby is op 29 december, dan weten we hetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En op beide streams.
We mogen iets niet zien?
Jepquote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ooh, ik was even 5 minuten de kamer uit. Kom terug: slapende Sharice nog steeds en stille kamer.
Heeft BB echt de audio uitgedraaid?
Ik kon het wel bekijken, maar post je beter in Jane haar topicquote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:11 schreef Willewa het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Oh zo voeg je dus geen gifje toe. Geen idee hoe dan welAch ja.
Oh ja, nog ff gepriegeld maar krijg het niet helemaal voor elkaar om het hier zichtbaar te krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik kon het wel bekijken, maar post je beter in Jane haar topic
Gaat niet over de streams x
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ja, nog ff gepriegeld maar krijg het niet helemaal voor elkaar om het hier zichtbaar te krijgenen ja klopt. Ach ja, het staat er nu dus ach ja
![]()
Maar goed, verder stil op den streams nu dus![]()
Was iig een leuke avond.
Och ik zat naar stream 2 te kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Camera volgt Jolien door een donkere gang.
Nu in toilet voor de spiegel. Slokje water drinken (nadorst?)
Ja, lijken nu allemaal wel te slapen.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:44 schreef Linnied het volgende:
Komt een vliegtuig voor dr... zal d'r goed doen (heb geplaatst in vliegtuig topic)
Welke nood?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:02 schreef T0wler het volgende:
S:
"Ik hoorde jullie weglopen vannacht??"
Jolien" "Nee"
S: Ik dacht dat je nood zo hoog was
Nou hopelijk laten ze het dit x wel zien in de uitzending
Over? Stream net uit gezetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zijn alles aan toegeven aan Sharlice en wanneer het begonnen is![]()
over de chocolate koekjes en de mmm'squote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zijn alles aan toegeven aan Sharlice en wanneer het begonnen is![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien nu in boudoir, gaat zitten achter de klapluiken.
Zit op poef met bekertje water
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:02 schreef T0wler het volgende:
S:
"Ik hoorde jullie weglopen vannacht??"
Jolien" "Nee"
S: Ik dacht dat je nood zo hoog was
Nou hopelijk laten ze het dit x wel zien in de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |