SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
laten we het nog even leuk houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:11 schreef tassie127 het volgende:
Heeft bb al gezegd dat dit feest is georganiseerd door Kiki en lennie??
Nee, dat zou BB ze later vertellen, zal wel aan het einde zijn denk ik ....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:11 schreef tassie127 het volgende:
Heeft bb al gezegd dat dit feest is georganiseerd door Kiki en lennie??
dit moet gewoon na elke exit wat mij betreftquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:14 schreef chufi het volgende:
Dit hadden ze eerder moeten doen toen er nog mensen waren .. sws wel pover met alles 0.0 wat er nu nog koud ligt
Ah ok thanks!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat zou BB ze later vertellen, zal wel aan het einde zijn denk ik ....
BB zei wel dat hij het zou zeggen tegen de bewonersquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zou zijn een klein filmpje van Keanu en Lennie aan het eind van dit feestje ....
Om eerlijk te zijn is het leuker en meer respectvoller om het op de Donderdag te doen als een soort afscheidfeestje ... en dan na het afscheid op vrijdag nog een ander feestje...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:15 schreef maxelu het volgende:
[..]
dit moet gewoon na elke exit wat mij betreft
leuke streams zijn dit!
kartel victory party!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |