Wat is Ndl?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit wordt soms als laatste song gespeeld in Ndl?
Lichten aan en opzoutenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
lijkt zo jordy doet alsof , matti drink niet, jolien paar champie en sharice kijkt altijd zoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik val net pas binnen. Maar ze lijken behoorlijk dronken. Of valt dat wel mee?
Hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
lijkt zo jordy doet alsof , matti drink niet, jolien paar champie en sharice kijkt altijd zo
Oh hahah Nederland kennen we beter als NL.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nederland?![]()
(Ik ben Vlaams, kende dit nummer niet voorheen)
Ook in bijna elke kroeg in NL hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahah Nederland kennen we beter als NL.
Nee, ik ben ook niet per se van dit nummer, maar dit wordt denk ik al een paar jaar als laatste nummer gebruikt aan het einde van een BB-feestje.
en mattie zingt dit liedje vaak als hij even alleen isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh hahah Nederland kennen we beter als NL.
Nee, ik ben ook niet per se van dit nummer, maar dit wordt denk ik al een paar jaar als laatste nummer gebruikt aan het einde van een BB-feestje.
Ah okee ;p kom ik niet zo vaak. Ben meer van de concertenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ook in bijna elke kroeg in NL hoor
Ik zie haar niet zuur kijken, hoor. Ik vond net dat ze vanavond bijna hele tijd en sowieso veel meer lachte dan anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
camera deed zeker niet wat ze wilde en ze kijkt weer zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |