Sharice spelt foto van Milena en badge van Pootje op.quote:
Laatste week TerrorMode©quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:54 schreef kater1 het volgende:
Sharice komt even een statement maken met foto van Milena? Zie ik dat nu goed?
Moet ze goed doen ja leverd vast veel stemmen op 😜😂quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:54 schreef kater1 het volgende:
Sharice komt even een statement maken met foto van Milena? Zie ik dat nu goed?
mwoah die zien ze alweer over een week of nog eerder als ze niet tot het laatst blijven zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze Jane al helemaal vergeten zijn, hoop dat het goed gaat met haar .....
wiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze Jane al helemaal vergeten zijn, hoop dat het goed gaat met haar .....
Ze vergeten bewoners echt niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klopt voor m’n. Rookwaren en mijn meiden gaan dan los in de dm dus vandaar een extra tripje. Woon 10 minuten van de Belgische grens voor de benzine en 20 minuten van de Duitse grens. Dus ik bezoek 3 landen op een shop dag!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:49 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Beter tassie vol in duitsland dan hier goed bezig 😀😃😄😁
Dit wordt soms als laatste song gespeeld in Ndl?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Pff kut ik dacht net wat gaan we lekker lang door. Tot ik besefte welk nummer het betrof 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |