Dit is wat ik uittypte en wat BB letterlijk zeiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zou zijn een kort filmpje van Keanu en Lennie aan het eind van dit feestje ....
Dus ja, filmpje. Als niet vanavond, dan morgenochtend?quote:Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.
Kan prima na een exit imo. Was eerder ook altijd zo. Maar zaterdag ook primaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het leuker en meer respectvoller om het op de Donderdag te doen als een soort afscheidfeestje ... en dan na het afscheid op vrijdag nog een ander feestje...
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien pakte iets van onder haar bed, en zag het hart niet dat Kiki maakte!
Kiki en Lennie mochten het feestje klaarzetten. En Kiki maakte met een zilveren slinger een subtiel, maar groot hart op Jolien haar bed.quote:
Liefquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Kiki en Lennie mochten het feestje klaarzetten. En Kiki maakte met een zilveren slinger een subtiel, maar groot hart op Jolien haar bed.
Straks denkt ze dat het van Matti is en dat hij dat deed als hij even naar toilet ging of zo.quote:
of peterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat zou BB ze later vertellen, zal wel aan het einde zijn denk ik ....
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Straks denkt ze dat het van Matti is en dat hij dat deed als hij even naar toilet ging of zo.
Want ze gaat denken: daarnet was het er nog niet, ik was aan mijn bed voor die micro en het was er nog niet!
BB zei tegen Kiki en Lennie, Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.quote:
Hopelijk niet te snel dan idd. Kan er niks aan doen maar wil dat Jolien dat hartje ziet en benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
BB zei tegen Kiki en Lennie, Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |