Pun intended?quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef recursief het volgende:
dan heb ik het niet over jou @PizzaKOPpo
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 06:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Je zal als bekende/familie van het slachtoffer maar in dat topic terechtkomen.
Andermans leed aangrijpen om helemaal los te kunnen gaan met domme woordspelingen die niet eens grappig zijn. Ik vind het te beschamend voor woorden.
Ik heb alle grappen, grollen en privacygevoelige informatie verwijderd in het topic van de onthoofde moeder.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:48 schreef sp3c het volgende:
Anyways het is wat zwarte humor ja, dat is op fok! nooit verboden geweest en het is gewoon een heel vreemd verhaal
Dan krijg je dit
Er gebeurt niets tegen de regels dus ik zie ook geen reden om het te modden
Privacy-gevoelige informatie, en het is inmiddels geen 'lach-topic' meer.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom is mijn reactie [die feiten bevat] in het lachtopic over een onthoofding verwijderd?
Thx.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Privacy-gevoelige informatie, en het is inmiddels geen 'lach-topic' meer.
Dat is een afweermechanisme op gruwelijk nieuws. Neem aan dat je geen Dahmer van je achternaam heet?quote:
Je collega mod zegt net:quote:Op donderdag 17 april 2025 13:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alle grappen, grollen en privacygevoelige informatie verwijderd in het topic van de onthoofde moeder.
Snap dat mensen uit schrik een 'lollige opmerking' plaatsen, maar vandaag kon dat wat mij betreft allemaal weg.
ONZ is een paar deuren verderop.
Al er niks tegen de regels is, waarom gooi jij het dan wel weg?quote:Er gebeurt niets tegen de regels dus ik zie ook geen reden om het te modden
De ene mod heeft grotere kopzorgen en voor de andere mod is het een halszaak. Ik zou me het hoofd er niet over breken.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je collega mod zegt net:
[..]
Al er niks tegen de regels is, waarom gooi jij het dan wel weg?
Toch zonde. Moest het topic nog lezen. En nu zijn alle grappen gecensureerd zonder goede reden.![]()
Dat was ik sowieso niet van planquote:Op donderdag 17 april 2025 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou me het hoofd er niet over breken.
Ik zie dat mn sluitpost niet is blijven plakken maar het was een premium artikelquote:Op donderdag 17 april 2025 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk dicht?
NWS / Nijmegen verbiedt benzinebrommers vanaf 2028
Waarom mag dat eigenlijk niet, horen artikelen van premium kwaliteit niet op fok thuis?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie dat mn sluitpost niet is blijven plakken maar het was een premium artikel
Copyrightquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom mag dat eigenlijk niet, horen artikelen van premium kwaliteit niet op fok thuis?
Onnodig dit. Had de OP aangepast en de twee reacties verwijderd en het was klaar. Begint bij TS z’n onzin in de OP.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Getroll mag weer achterwege gelaten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |